Yeni Renault Austral “Yılın Basın Lansmanı” seçildi

®
Çok Okunanlar

Opel Istanbul’da Frontera’yı uluslararası medya temsilcilerine tanıtacak

Birbirinden iddialı modelleriyle geleceğin teknolojisini bugüne taşıyan Opel, cesur ve yalın tasarım felsefesinin yeni ve sağlam bir yorumu olarak öne...

T10X’te 800 bin TL’ye sıfır faiz için son gün 20 Mayıs

Togg’un sınırlı sayıda T10X için başlattığı 800 bin TL krediye %0 faiz ve 12 ay vade veya %1,99 faiz...

Renault ve Dacia, mayıs ayında cezbeden kampanya

Renault ve Dacia, mayıs ayına özel olarak yayınladığı birbirinden özel kampanyaları ile dikkat çekmeye devam ediyor. Renault marka modellerde...

Formula 1’in 7. yarışı İtalya’da yapılacak

2024 Formula 1 Dünya Şampiyonası'nın 7. yarış yarışı pazar günü İtalya'da yapılacak. İtalya Grand Prix'si, Imola'daki 4.909 metrelik Imola Pisti'nde...

Yeni Renault Austral’ın tanıtıldığı basın toplantısı, gazetecilerin 2023 yılında katıldıkları etkinlikleri değerlendirdikleri özel kategoride ‘Yılın Basın Lansmanı’ seçildi.

Renault Mais açıklamasına göre, Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneğinin (ODMD) markaların satış ve iletişim başarılarını ödüllendirmek amacıyla organize ettiği ODMD Satış ve İletişim Ödülleri’nin on dördüncüsü gerçekleşti.

Renault, basın mensuplarının 2023 yılında katıldıkları marka ve modellerin test sürüşü ya da tanıtım organizasyonlarını oyladığı ‘Yılın Basın Lansmanı’ ödülünü, Yeni Austral Lansmanı ile kazanarak başarısını taçlandırdı.

Geçen sene Dacia Jogger lansmanıyla da ODMD 2022 Satış ve İletişim Ödülleri’nde ‘Yılın Basın Lansmanı’ seçilen MAİS, üst üste ikinci kez bu ödüle layık görüldü.

Törende ayrıca Renault Clio, ‘B Segmentinde En Çok İlgi Gören 2. El Araç’, Renault Megane ise ‘C Segmentinde En Çok İlgi Gören 2. El Araç’ olarak, ‘sahibinden.com Özel Ödülü’ne sahip oldu.

– Yeni Renault Austral ile ‘Her Anı Fark Et’ konsepti

Türkiye’nin en batı ucu Gökçeada’da gerçekleştirilen yeni Renault Austral Lansmanı için öncelikle etkinlik konsepti ve etkinliğin tamamen üzerine kurgulanacağı fikir için bir manifesto ve hashtag yaratıldı. Önemli olanın bir yerden bir yere varmanın değil, bu yolculukta yaşananlar olduğunu hatırlamak için her anı yeni ve unutulmaz deneyimlerle dolu bir tanıtım planlandı. #HerAnıFarket sloganından ilham alınan tanıtımda ‘bugüne kadarki en iyi Renault’ deneyiminin sunulması hedeflendi.

Son Haberler

Petrol arz endişelerinin etkisiyle yükseldi

Cuma günü, dünyanın en büyük petrol tüketicileri arasındaki talep umutları ve Kanada'daki orman yangınları nedeniyle arz endişelerinin etkisiyle yükseldi. Uluslararası...

Diğer Haberler