Go Green Türkiye’de 43 marka elektrikli araç teknolojilerini sergiledi

®
Çok Okunanlar

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car...

ZF [pro]Service pazarda benzersiz bir çözüm

ZF Service; kamyon, treyler ve otobüs filolarının ‘Çalışma Sürelerini’ en üst seviyeye çıkarıyor... ZF Aftermarket, etkin ve yüksek kaliteli...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

15 ülkeden 4 binden fazla ziyaretçi elektriklileri gezdi…..

 Elektrikli Araçlar, Şarj Teknolojileri, Ekipman ve Donanımları Fuarı Go Green Türkiye, elektrikli araç dünyasının inovatif ürünlerini ve yeni teknolojilerini ziyaretçileriyle ilk kez Tüyap Bursa’da buluşturdu. 15 ülkeden 4 bin 41 profesyonelin ziyaret ettiği fuarda 43 marka en yeni tasarımlarını vitrine çıkardı. TOGG’dan sonra Türkiye’nin yeni elektrikli araçlarının da lansmanına ev sahipliği yapan fuarda otomobillerin yanı sıra, elektrikli motosikletten bisiklet ve scooter’a, golf arabalarından kamyonetlere kadar birbirinden farklı modeller bir arada sergilendi. Go Green Türkiye’yi ziyaret edenler, standlardaki elektirikli teknolojilerin yanı sıra, fuar girişinde yer alan Elektrikli Araç Deneyim Alanı’nda Hyundai, Kia, Leapmotor, MG, Opel, Skywell ve Was Motor markalarına ait yeni modelleri deneyimleme fırsatı buldu. Tarsus Fuarcılık ve No On Fuarcılık tarafından, Türkiye Elektrikli ve Hibrid Araçlar Derneği’nin (TEHAD) destekleriyle gerçekleştirilen Go Green Türkiye’nin ikincisi 2024 yılı Eylül ayında yine sektörün kalbi Bursa’da gerçekleştirilecek.

 Türkiye’nin lider elektrikli markalarının yeni ürün lansmanlarına, inovatif tasarımlara ve yarının teknolojilerine ev sahipliği yapan Go Green Türkiye, başarılı bir fuar organizasyonunu geride bıraktı. Katılımcı ve ziyaretçilerinin yüksek memnuniyet oranıyla ayrıldığı fuarda, elektrikli araç dünyasının hem bugününe hem de geleceğine ilham olacak bir dizi panel ve konferans düzenlendi.  Her biri alanında uzman konuşmacıların  elektrikli araçlarla ilgili deneyimlerini paylaştığı oturumlar, fuara gelenler ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü.

 Go Green Türkiye’ye katılımcılarının yüzde 85, sonraki buluşmada da olmak istiyor

 Fuarın katılımcı anketlerinden gelen geri bildirimlere göre, ilki düzenlenen Go Green Türkiye’de yer alan markaların yüzde 85’i, bir sonraki fuarda da olmak istediklerini açıkladı. Tüyap Bursa’da toplam 8 bin metrekare alanda düzenlenen fuarı ziyaret edenlerin yüzde 81, Go Green Türkiye’den memnun ayrıldı.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...