Federico Goyret, Citroën Markasının Pazarlama ve İletişiminden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcılığına atandı

®
Çok Okunanlar

Honda elektrikli araçların amiral gemisi olacak 65 Milyar Dolar

HONDA, ELEKTRİKLİ ARAÇ ÇALIŞMALARINA 65 MİLYAR DOLAR YATIRIM YAPACAK.... Honda, karbon nötr hedefi kapsamında 2031 yılına kadar 10 trilyon yen...

Chery TIGGO 4 Akıllı Teknolojileriyle Genç Kullanıcıları Hedefliyor

Çin’in önde gelen otomotiv üreticisi Chery, teknolojik yenilik ve ürün iyileştirmelerinin gelmiş olduğu en son noktayı temsil eden TIGGO...

Opel Yeni SUV Modeli Frontera’yı İstanbul’da Dünyaya Tanıttı

Opel’in Yeni SUV Modeli Frontera, Yenilikçi Özellikleri ve Yüksek Konforuyla Markaya Yeni Kullanıcılar Kazandıracak!  Alman otomotiv üreticisi Opel, her ihtiyaca...

Petrol arz endişelerinin etkisiyle yükseldi

Cuma günü, dünyanın en büyük petrol tüketicileri arasındaki talep umutları ve Kanada'daki orman yangınları nedeniyle arz endişelerinin etkisiyle yükseldi. Uluslararası...
Federico Goyret, Citroën Markasının Pazarlama ve İletişiminden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcılığına atandı. Citroën Marka CEO’su ve Stellantis Satış ve Pazarlama Müdürü Thierry Koskas’a rapor veriyor.

Federico Goyret, otomotiv endüstrisinde 19 yılı aşkın uluslararası deneyime sahip. 2004 yılında Ford Motor Company’ye katıldı ve satış, pazarlama ve stratejik planlama alanlarında çeşitli roller üstlendi. Renault’ya 2012 yılında Arjantin’de Grup Marka Müdürü olarak katıldı ve 2015 yılında markanın Pazarlama Müdürü oldu. 2017 yılında Brezilya’da Renault’nun Pazarlama Müdürü olarak atandı. 2021’den beri Brezilya merkezli uluslararası bir varlık yönetimi firması olan Jive Investments’ın Pazarlama ve İletişim Sorumlusu olarak görev yaptı.

Federico Goyret, Buenos Aires Üniversitesi’nden Mühendislik derecesi ile mezun oldu ve Uluslararası İşletme alanında yüksek lisansını HEC Montreal, INSEAD ve Berlin Yaratıcı Liderlik Okulu’ndan aldı.

Citroën Marka CEO’su ve Stellantis Satış ve Pazarlama Müdürü Thierry Koskas;

“Federico Goyret’in adaylığı heyecan verici, Citroën’in pazarlama ve iletişimine yeni bir bakış açısı getirebilecek. Uluslararası kariyerinin yanı sıra satış ve pazarlama alanındaki uzmanlığı Citroën markasının imajını ileriye taşımaya yardımcı olacak. Federico’yu Citroën ailesine kabul etmekten gerçekten mutluyum “ diyor.

Son Haberler

Petrol arz endişelerinin etkisiyle yükseldi

Cuma günü, dünyanın en büyük petrol tüketicileri arasındaki talep umutları ve Kanada'daki orman yangınları nedeniyle arz endişelerinin etkisiyle yükseldi. Uluslararası...

Diğer Haberler