“Takım olarak kazanıp takım olarak kaybedersiniz”

®
Çok Okunanlar

VavaCars’ın yeni reklam kampanyası TV kanallarında yayına girdi

Türkiye’nin ve dünyanın yeni nesil, online araç satış platformu, Petrol Ofisi’nin kardeş kuruluşu olarak kurulan VavaCars’ın yeni reklam filmleri,...

Opet Fuchs tarafından üretilen yeni Otokar Spectra orjinal yağları…

Madeni yağ sektörünün öncü markalarından Opet Fuchs, Türkiye’nin öncü otomotiv üreticilerinden Otokar ile iş birlikteliği yaparak Otokar araçlarına özel...

KIAFAN sadakat programı artık cepte

Anadolu Grubu’nun otomotiv şirketlerinden Çelik Motor’un markası KIA, geçtiğimiz yıl hayata geçirdiği KIAFAN Premium Sadakat Programına ek olarak mobil...

Kompakt sınıfın en çok satan aracı Opel Astra 30 yaşında

Alman otomobil devi Opel’in ilk olarak 1991 yılında satışa sunduğu Opel Astra, yeni isim ve aynı misyon mottosuyla altıncı...

Üç yıldır Tezmaksan’ın ana sponsorluğunda Nürburgring Dayanıklılık Şampiyonası’nda mücadele eden Emir Aşarı, takımı Max Kruse Racing ile sezonun 8. ve son yarışını ilk sırada tamamlayarak şampiyonluğa ulaştı. Şampiyonanın SP3T klasmanında takımı Max Kruse Racing ile mutlu sona ulaşan Aşarı, sezonun sekiz yarışında da podyumda yer almayı başardı.

Motor sporlarının büyük çekişmeye sahne olan yarışları arasında yer alan Nürburgring Dayanıklılık Şampiyonası’nda sezonun son yarışı tamamlandı. Türkiye talaşlı imalat sanayine lider eden Tezmaksan’ın desteğiyle yarışan Emir Aşarı, sezonun 8. yarışını da baştan sona dek lider götürerek kazandı ve Nürburgring’de sezonun şampiyonu oldu. Zorlu yarış sezonunda VW Golf TCR model aracıyla Max Kruse Racing takımıyla SP3T klasmanında mücadele eden Aşarı, yüzde 100 podyum başarısıyla da önemli bir istatistik elde etti.

“Takım olarak kazanıp takım olarak kaybedersiniz”

Nürburgring’deki son damalı bayrağı da ilk sırada görerek şampiyonluğa ulaşan Emir Aşarı, duygularını şu şekilde dile getirdi: “Şampiyon olmak harika bir duygu. Son yarışımız öncesi inanılmaz konsantre olduk ve şampiyonluğu alacağımıza inanmıştık. Nitekim yarış da istediğimiz gibi geçti. Yağmurda pole pozisyonunu aldık ve yarışı başından sonuna kadar lider götürdük. Takım olarak kazanıp takım olarak kaybedersiniz. Bu kenetlenmenin verdiği avantajla bu sezon yarış bitirme ve podyum yapma oranımız yüzde 100’dü. Özellikle bu derece titizlikle bakım yapılan araçlarla daha önce yarışma imkanı bulmamıştım. Bunun avantajıyla yıl boyunca hiçbir majör teknik sorunla karşılaşmadık. Takım arkadaşım Andrew Engelmann ve benim için şampiyonluk bir rüyaydı. Bu sene Tom Coronel ile Benny Leuchter gibi büyük isimlerle de aynı aracı paylaşma şansımız oldu ve üstüne Frederic Yerly son iki yarışta bize katıldı. Her birinden çok şey öğrendik. Bu takımın bir parçası olmaktan sonuna kadar gurur duyuyorum. Ana sponsorum Tezmaksan ailesine de ne kadar teşekkür etsem az. Bu ekonomik şartlarda onlar olmadan böyle bir şeye kalkışmak sadece hayal olurdu. Seneye aynı takımla aynı pistte yeni bir şampiyonluk için mücadeleyi sonuna kadar bırakmayacağım.”

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...