PETRONAS Madeni Yağlar (PLI) Autopromotec Fuarı’nda

®
Çok Okunanlar

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

PETRONAS Madeni Yağlar (PETRONAS Lubricants International-PLI), pazarın değişen ihtiyaçlarını karşılamak üzere özel olarak tasarlanmış yeni madeni yağlar serisini sergilemek için, üçüncü kez ünlü otomotiv fuarı Autopromotec’e katılıyor. 25-28 Mayıs tarihleri arasında İtalya’daki Fiera Di Bologna’da düzenlenecek olan fuar, Avrupa genelinde müşteriler ve distribütörlere yönelik olarak düzenlenen uluslararası otomotiv ekipmanları ve satış sonrası ürünleri sunmayı hedefleyen bir ihtisas fuarı. 

 

Fuar ziyaretçileri Avrupa çapında yaygın, markanın yüksek nitelikli ürün ve hizmetlerini sunan PETRONAS Otomotiv Servisleri Ailesi hakkında ilk elden bilgi alabilecekler. Distribütörler de PETRONAS’ın kıta genelindeki yüzü olmak için PETRONAS’ın mükemmellik vaadini paylaşan, teknik ve kişisel becerilere sahip herkese açık olan bu ağa nasıl katılabilecekleri hakkında daha fazla bilgi edinebilecekler.

 

PLI, bu yıl fuarda PETRONAS Mercedes AMG Formula 1 Takımı için tasarlanan, motordaki kritik parçaların aşınması ve yıpranmasına karşı %37,8 daha fazla koruma sunan yepyeni PETRONAS Syntium serisini sergileyecek. Serinin yeni formülü, tortu birikimini önlemek için ısı açısından kritik bölgeleri hedefleyerek yalnızca bakım maliyetlerini azaltmakla kalmıyor, aynı zamanda araçların kullanım ömrünü de uzatıyor. PETRONAS Syntium, araç emisyonlarını ve yakıt tüketimini %3’e kadar azaltan, sürücülerin tasarruf etmesini sağlayan ve sürüşün çevresel etkisini en aza indiren CoolTech+™ teknolojisiyle birlikte geliyor.

 

Ayrıca ilk olarak 2019’da piyasaya sürülen ve Kasım 2021’de yeni nesil versiyonuyla güncellenen, elektrikli araçların enerji verimliliğini, güvenliğini ve performansını optimize ederek “net sıfır karbon geleceğe” ulaşmanın hızlandırılmasına yardımcı olmak için formüle edilen yenilenmiş PETRONAS IONA serisi de fuarda sergilenecek. PETRONAS IONA serisi, PLI’nin en gelişmiş EV soğutma sıvısı çözümünü simgeliyor.

  

Son olarak yalnızca modern ve kompleks araçların farklı taleplerini karşılamak için değil, aynı zamanda otomatik şanzımanlar için tam mekanik koruma sağlamak üzere tasarlanan PETRONAS Tutela serisi de fuarda tanıtılacak ürünler arasında yer alıyor. PETRONAS Tutela, otomatik şanzımanlı araçlar için üstün işlevselliği ve güvenliği garanti eden gelişmiş hidrolik soğutma sistemi sayesinde, yüksek sıcaklıklarla sorunsuz bir şekilde mücadele ediyor ve enerji kaybını telafi ediyor.

 

Petronas Lubricants International EMEA Bölge Yöneticisi Domenico Ciaglia, şunları söylüyor: “Bu yıl Autopromotec fuarında müşterilerimiz ve distribütörlerimizle yüz yüze görüşebilmenin ve ürün yelpazemizdeki en yeni çözümleri sergilemenin heyecanını duyuyoruz. Her zaman müşterilerimizin ihtiyaçlarını ilk sıraya koymaya çalışıyoruz. Bu nedenle farklı niteliklere sahip araçlar ve yaşam tarzları için son teknoloji çözümler geliştirmekten gurur duyuyoruz. Ayrıca PETRONAS Otomotiv Servisleri Ağımızı müşterilerimizin en yakınına kadar getirmeyi, sürekli olarak yüksek kaliteli ürünler ve otomotiv servislerine yönelik destek sağlayan ağımıza yeni müşteriler kazandırmayı dört gözle bekliyoruz.”

 

PLI EMEA Pazarlama Müdürü James Mark da şu bilgileri ekliyor: “Bu yıl Autopromotec’teki en büyük ve en iyi yıl olacak. Yalnızca müşterilerimize ve iş ortaklarımıza fayda sağlamakla kalmayan, aynı zamanda sürekli değişen modern otomotiv endüstrisi için sürdürülebilir çözümler bulma vaadimizi ortaya koyan yeni ürünlerimizi paylaşmak için sabırsızlanıyoruz.”

 

Fuardaki PLI standı Pavillion 28, Stand A6’da ziyaret edilebilir.

Diğer Haberler

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik zorlu mücadele 6 Eylül’de Bolu’da...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri değiştirdiği bu süreçte, patent savaşları...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...