Opet “İşimiz yollarda görünenden daha fazlası” diyor

®
Çok Okunanlar

Test Sürüşü: YENİ CHEVROLET CAPTİVA..!

Test Sürüşü ve Yazı: Umut Özgür Sunay Yeni Chevrolet Captiva sınıfında iddialı iç ve dış tasarımı aynı zamanda ekonomik motor...

Otomotivdeki düzenleme pazarı canlandıracak…

Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) Yönetim Kurulu Başkanı Ali Bilaloğlu, ÖTV ve KDV indirimlerinin uzatılmasına ilişkin olarak, "Bu düzenlemenin devam ettirilmesi, ülke...

Komatsu ve Crown ürünlerinde ilk 1000 saat bakım hediye…

Temsa İş Makinaları, distribütörlüğünü yürüttüğü Komatsu ve Crown marka endüstriyel ürünler için oldukça avantajlı bir bakım kampanyası başlattı. 1...

Alman Pilot Sebastian Vettel, Twitter hesabından paylaşım yaptı

Aston Martin Türkiye Distribütörü, Yönetim Kurulu Başkanı Nevzat Kaya Formula 1 takvimine Türkiye’nin eklenmesinin bölgemiz için tanıtım adına, ayrıca...

OPET’in 30’uncu yılına özel olarak hazırlanan yeni reklam filmi izleyici ile buluştu. Akaryakıt dağıtım sektöründe yıllardır Türkiye’nin değişmeyen Lovemark’ı olan OPET, reklam filminde, istasyonlarında en kaliteli hizmetin yanı sıra toplumda değer yaratma misyonuna değiniyor ve “Çünkü bizim işimiz yollarda görünenden daha fazlası” diyor.

Türkiye’nin en sevilen akaryakıt dağıtım markası OPET, bu yıl 30 yaşına bastı. 30 yıldır devam eden yolculuğunda; bir akaryakıt dağıtım markası olmanın ötesine geçerek eğitim, sağlık, çevre ve tarihsel değerlere ilişkin sosyal sorumluluk projeleri hayata geçiren OPET, yeni reklam filminde bu misyonuna vurgu yapıyor. Her birinin odağı toplumun öncelikli ihtiyaçları olan, “yaşayan” ve süreklilik içeren projeler üreten OPET, filmde Türkiye’nin en uzun soluklu sosyal sorumluluk projesi Temiz Tuvalet Kampanyası ile Tarihe Saygı ve Kadın Gücü projeleriyle yarattığı değere de dikkat çekiyor.

OPET’in akaryakıt dağıtım sektöründe Türkiye’nin değişmeyen Lovemark’ı olduğunu vurgulayan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, “Bu unvanı istasyonlarımızda en kaliteli hizmet ve ürünleri sağlamanın yanı sıra müşterilerimizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayarak ve sosyal sorumluluk projelerimizle ülkemiz için değer yaratarak kazandık. Çünkü bizim işimiz yollarda görünenden daha fazlası” ifadelerini kullandı.

 “Opet’se fark eder”

“Opet’se fark eder” söylemi ile hayata geçirilen reklam filminde 30 yıldır en iyi hizmeti sunmak için çalışan markanın, istasyonlarında tertemiz tuvaletler sunmanın yanında, 10 milyondan fazla çocuğa, tertemiz bir gelecek için temizlik ve hijyen eğitimi verdiği Temiz Tuvalet Kampanyası’na dikkat çekiliyor. Filmde ayrıca OPET’in, ürünleri ile araçların performansını korurken, tarihimizin izlerini de korumak amacıyla hayata geçirdiği Tarihe Saygı Projesi’nden görüntüler ekranlara geliyor. Marketlerinde 2500’den fazla ürün ile 7 gün 24 saat hizmet veren OPET’in, kadınlara yeni bir iş alanı yarattığı Kadın Gücü Projesi’ne de vurgu yapılırken “Binlerce kadın çalışanımızla birlikte çalışmak işimizin olmazsa olmazı” deniliyor. Medina Turgul DDB imzasını taşıyan filmin yönetmenliğini ise Public Film’den Metehan Şereflioğlu üstlendi.

OPET, Mediacat Dergisi’nin Ipsos Araştırma Şirketi işbirliği ile gerçekleştirdiği Lovemarks (Aşkla Bağlanılan Markalar) araştırmasında OPET, akaryakıt sektörünün ölçümlenmeye başlamasından bu yana aralıksız 6’ncı kez aşkla bağlanılan marka seçildi.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...