Opet Fuchs “Fullcheck Shop”

®
Çok Okunanlar

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal...

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme...

Karsan Chitila ve Focşani Şehirleri ile Toplam 42 Adetlik e-ATA

Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, ana hedef pazarlarından Romanya’da iki yeni sözleşmeye daha imza attı. Chitila ve...

iCAR Dubai Marka Gecesi’nde Tamamen Yeni Bir Orta-Büyük SUV

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery ve SmartMi Tech iş birliğiyle ortaya çıkan iCAR, yepyeni SUV modelinin örtüsünü kaldırmak...

EGEA 944 bin 964 TL’den başlayan iddialı fiyatıyla

Türkiye’nin 6 yıldır aralıksız pazar lideri markası unvanını koruyan FIAT, temmuz ayı boyunca yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere...

Opel En Hızlı Elektrikli Modelini Tanıttı

Elektrikli Opel’lerin En Hızlısı Yeni Mokka GSE İlk Kez Sahneye Çıktı! Alman otomobil üreticisi Opel’in iddialı SUV modeli Mokka, özel...

Madeni yağ sektörünün önde gelen markalarından Opet Fuchs, “CX Awards Turkey – Müşteri Deneyimi” organizasyonunda ödüle layık görüldü. Opet Fuchs tarafından hayata geçirilen Türkiye’nin ilk madeni yağ e-ticaret sitesi Fullcheck Shop, “Sektörünün İlkleri” ödülünün sahibi oldu.

Opet Fuchs, Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülleri “CX Awards Turkey – Müşteri Deneyimi” organizasyonundan ödülle döndü. Opet Fuchs’un Türkiye’nin ilk madeni yağ e-ticaret sitesi Fullcheck Shop, “Sektörünün İlkleri” ödülüne layık görüldü. Markanın ‘Doğrudan, uçtan uca ve dijital çözümler sunan bir hizmet şirketine dönüşmek’ vizyonu doğrultusunda 2018 yılında hayata geçirilen e-ticaret platformu Fullcheck Shop ile perakende satış noktalarına, özel servislere, ticari ve istasyon müşterilerine, herhangi bir aracı olmadan online olarak üreticiden direkt alışveriş yapma imkanı sunuluyor.

“8000’den fazla müşteriye tek ‘tık’ uzaktayız”

Opet Fuchs Genel Müdür Yardımcısı Erçin Bıyık, ödülle ilgili değerlendirmesinde şu ifadelere yer verdi: “Türkiye’nin işe özel ilk ve tek madeni yağ e-ticaret sitesi Fullcheck Shop ile sektörde bir ilke imza attık. Projemizin müşteri deneyimi ödülüne layık görülmesinden mutluluk duyuyoruz. 300’den fazla ürünün yer aldığı Fullcheck Shop’tan çok çeşitli ürün yelpazesi ile motor yağlarından soğutma sıvılarına, traktör yağlarından antifrizlere, oto bakım ürünlerinden el aletlerine kadar birçok farklı ürünü online olarak sipariş verilebiliyor. Sektörün önde gelen markalarına ulaşmak Fullcheck Shop ile birlikte artık çok daha kolay bir hale geldi. Başlangıçta bayimizin bulunmadığı bir bölgede bir portal kurararak müşteriye ulaşma hedefi ile çıktığımız bu yolda bugün 47 ilde 8000’den fazla müşteriye tek ‘tık’ uzaktayız. Önümüzdeki dönemde çok daha farklı ürün grupları ile müşterilerimize en kaliteli hizmeti vermeye, onların yanında olmaya devam edeceğiz.”

“İletişim kanallarımız müşterilerimize sürekli açık”

Erçin Bıyık, 7/24 sipariş verme kolaylığı, müşteriye kendisi için en uygun ödeme yöntemini seçebilme avantajı, hızlı ve yaygın teslimat ağı sunan Fullcheck Shop ile e-ticaret ile madeni yağ pazarının geleneksel ticari anlayışını değiştirerek, müşterilere ilk defa dijital yollarla ulaşmayı hedeflediklerini söyledi. Erçin Bıyık, “Konvansiyonel satış kanallarımızı baştan uca dijitalleştiren ve hedef kitlemize ekstra fayda sağlayan sistem ile müşterilerimizin web sitemizdeki hareketlerini analiz edebiliyor, sahada müşteriler ile görüşen personelimizden dijital yollar vasıtasıyla hızlı bir şekilde öngörü toplayabiliyor ve canlı yardım gibi uygulamalar aracılığıyla iletişim kanallarımızı müşterilerimize sürekli açık tutabiliyoruz. Müşteri deneyimi ekibimiz, müşterilerin geri bildirimlerini takip ederek gerekli aksiyonların alınması için çalışıyor” diye konuştu.

Nice Medya tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen “CX Awards Turkey”, sağlıktan bankalara, e-ticaretten enerji şirketlerine kadar pek çok sektörden önde gelen markanın müşteri deneyimi projelerini ödüllendiriyor.

Diğer Haberler

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...

Karsan Chitila ve Focşani Şehirleri ile Toplam 42 Adetlik e-ATA

Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, ana hedef pazarlarından Romanya’da iki yeni sözleşmeye daha imza attı. Chitila ve Focșani şehirlerini kapsayan bu yeni...

Opel En Hızlı Elektrikli Modelini Tanıttı

Elektrikli Opel’lerin En Hızlısı Yeni Mokka GSE İlk Kez Sahneye Çıktı! Alman otomobil üreticisi Opel’in iddialı SUV modeli Mokka, özel GSE teknolojisine ve ralli tasarımına...

EGEA 944 bin 964 TL’den başlayan iddialı fiyatıyla

Türkiye’nin 6 yıldır aralıksız pazar lideri markası unvanını koruyan FIAT, temmuz ayı boyunca yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere kaçırılmayacak fırsatlar sunuyor. Bu kapsamda;...

OSS Derneği, 2025’in İkinci Çeyreğini Değerlendirdi

Otomotiv satış sonrası pazarında yaşanan 2024 yılındaki durağan seyir, 2025’in ikinci çeyreğinde de gözlemlendi. 2025 yılının ikinci çeyreğinde satış, ihracat ve istihdamda büyüme sağlayamayan...

iCAR Dubai Marka Gecesi’nde Tamamen Yeni Bir Orta-Büyük SUV

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery ve SmartMi Tech iş birliğiyle ortaya çıkan iCAR, yepyeni SUV modelinin örtüsünü kaldırmak için gün sayıyor. Markanın yeni...