ODD Genel Koordinatörü Dr. Hayri Erce ise fuara ilişkin olarak

®
Çok Okunanlar

Ford Otosan, üretim ve ihracatta liderliğini sürdürdü

Ford Otosan, Hyundai Assan ve Anadolu Isuzu'nun üretim tesislerine ev sahipliği yapan Kocaeli, ocak-mart döneminde Türk otomotiv sektörünün üretim...

Yakıt Tüketimi ve Emisyonlara Yönelik Çözümlerini Sunuyor

Allison Transmission, yakıttan bağımsız tahrik çözümlerinden belediye ve atık toplama araçlarına yönelik Allison eGen Power® tam elektrikli akslara kadar...

TotalEnergies, yaklaşık 5,7 milyar dolar kar bildirdi

Fransız petrol devi TotalEnergies, Cuma günü yayınlanan mali sonuç açıklamasına göre, yüksek petrol fiyatlarına ve rafineri marjlarına rağmen 2024'ün...

Lexus LBX, çevre dostu özellikleriyle de öne çıkıyor

Lüks ve performansı bir arada sunmayı hedefleyen markanın premium SUV segmentindeki yeni ürünü LBX, İstanbul'un tarihi semti Akaretler'deki kurulan...

‘’Bir buçuk yılı aşkın süredir markalarımız, ajanslarımız ve destekçilerimizle beraber çok yoğun bir hazırlık sürecinden geçtik. Öncelikle emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz. 13 Eylül’de siz değerli basın mensuplarının, 14-26 Eylül tarihlerinde ise tüm otomotiv tutkunlarının ziyaretine açılacak Autoshow 2021 Mobility fuarı bu yılın en iddialı dijital organizasyonu olacak. Bizim iddiamız dijitalde fiziksele en yakın Autoshow. Özel bir teknoloji olan panaromik görüntüleme teknolojisi ile fuar alanında ziyaretçiler dolaşabilecekler.

Fuara özel hazırlanan stantlarda tüm ziyaretçiler 3D modeller, teknik ve donanım özelliklere ulaşabilecek, canlı bağlantı yapabilecek, test sürüşü randevusu alabilecekler. Fuar alanı yedi ayrı salondan oluşuyor. Motosiklet, scooter gibi araçların yer aldığı mikro mobilite salonu da mevcut.  Fuarımız ücretsiz, uygulama indirmeden odd.org.tr sitesinden girilebilecek.’’ dedi. 

 Fuarın destekçileri başta CASTROL olmak üzere, Otokoç Otomotiv, Garanti BBVA, Autorola, Continental, sahibinden.com, IPSOS ve Otostat markaları oldu.

Fuardaki gelişmeleri yakından izlemek isteyenler autoshowodd sosyal medya hesaplarını da takibe alabilirler. 

Hem katılan markalar hem uzun zamandır hazırlık yapan sektör temsilcileri hem de uzun zamandır otomotiv dünyasını bir arada görmek isteyen otomotiv tutkunları açısından keyifli ve heyecanlı bir deneyim olacak.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler