Ansell, Edd’in yeni YouTube dizisi Atölye Günlükleri

®
Çok Okunanlar

Tırmanma Sırası Kocaeli Kartepe’de…

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi desteğiyle Kocaeli Otomobil Spor Kulübü tarafından düzenlenen ve AVIS 2024 Türkiye Tırmanma Şampiyonası ikinci ayağı olan...

Kartepe’de Nefesler Tutuldu….

ICRYPEX ana sponsorluğundaki 2024 Oyman Atabay sezonunun ikinci tırmanma randevusu olan Kartepe Tırmanma Yarışı, Kocaeli Otomobil Spor Kulübü (KOSK) tarafından...

Suzuki’de 998.000 TL’den Başlayan Ayrıcalıklı Mayıs Fiyatları

Akıllı Hibrit teknolojisi ve üstün arazi yeteneklerine sahip, sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki; Swift Hibrit, S-Cross Hibrit, Vitara Hibrit...

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Koruma çözümleri alanında dünya çapında bir lider olan Ansell, İngiliz mekanik ve motor uzmanı Edd China ile en son işbirliğini duyurdu. Ansell, Edd’in yeni YouTube dizisi Atölye Günlükleri (Workshop Diaries) için Resmi Kişisel Koruma Donanımı (KKD) İş Ortağı oluyor.

Atölye Günlüklerinin içeriği, Ansell KKD’larının ekranda gösterilmesinin yanı sıra her bölümde tipik olarak tamamlanan üç görevde yer aldığı çok çeşitli atölye mekanik işlemlerini kapsıyor.

Ansell için doğal bir seçim

Otomotiv atölyesinde KKD kullanımını savunan ilk büyük sunucu ve otomotiv kişiliği olan Edd China, Ansell için doğal bir seçim. Artan popülaritesi, aşağıdakiler de dahil olmak üzere diğer popüler otomotiv şovlarına ek olarak Tamirat Tadilat (Wheeler Dealers) programına dayanıyor: Top Gear, Auto Trader ve Scrapheap Challenge.

Atölye Günlükleri ile yapılan bu yeni işbirliği, Ansell’in otomotiv satış sonrası koruma çözümleri için artan marka bilinirliğini hedeflemek için bir fırsat sunuyor ve Ansell’in MICROFLEX® 93-260RP eldivenlerini desteklemek için Edd ile daha önceki son derece başarılı ortaklığını takip ediyor.

Global eldiven çekiciliği

Edd’in kişisel marka karakterinin önemli bir parçası ve çoğu insanın onunla ilişkilendirdiği ilk şey olan turuncu eldivenleri kendi ticari markası niteliğindeki kullanımı, Ansell eldiven seçiminin önemini izleyiciler nezdinde pekiştiriyor. Birleşik Krallık’ta bulunan çekirdek bir takipçi grubundan başlayarak, uzmanlığı Avrupa, Amerika, Hindistan ve dünya çapında genişledi. Son olarak Discovery Channel’da olmak üzere on yıldan uzun bir süredir yayınlanan on üç Tamirat Tadilat dizisi ile Edd China’nın güçlü çekiciliği, 300 milyonu aşan küresel bir izleyici kitlesi tarafından fark edilebilir.

Doğru görev için doğru KKD’nin avantajları hakkında haftalık değerlendirmeler

Atölye Günlüklerinin 50 X 30 dakikalık YouTube bölüm formatı, Edd’in atölye hayatının uygulamalı yönlerine odaklanıyor. “İngiliz anahtarlarının mekanik virtüözü”, Ansell’in pazar lideri koruma çözümlerinin inovatif özellikleri için bir vitrin sağlayan her yaştan araç üzerinde bir dizi işlem gerçekleştirecek.

Ansell EMEA & APAC Bölgesi Senior Vice President ve Chief Commercial Officer, Rikard Froberg şunları belirtti: “Atölye Günlükleri konusundaki yeni işbirliğimiz, her biri küresel otomotiv satış sonrası pazarında otorite, güven ve kabul görmüş uzmanlığa sahip iki birbirini tamamlayan marka arasındaki sinerjiyi pekiştirecek. Edd’in kişiliği ve KKD’yi savunmada alanındaki itibarı, programını mükemmel bir uyum haline getiriyor. Dahil edilen içerik, Ansell’in ürün inovasyonu ve uygulamaya yönelik içgörüsü ile eş anlamlıdır ve olağanüstü koruma ve sürdürülebilirliğe katkıları için Ansell markalarının küresel farkındalığını artırmak konusunda bize büyük bir fırsat sağlayacak.”

Her ürün tanıtıldıkça, Ansell’in eldiven seçim aracı olan AnsellGUARDIAN® Partner da öne çıkarılacak ve Amazon dahil olmak üzere “Şimdi Satın Alın” hizmeti sunan çevrimiçi perakendecilere trafik bağlantıları gönderilerek, izleyicilerin/müşterilerin doğru otomotiv görevi için doğru eldiveni satın almaları sağlanacaktır. AnsellGUARDIAN® Partner ayrıca ticari iletişimlere, web sitesine ve ürün bağlantılarına dahil edilecektir. Ayrıca, Edd China’nın sosyal medya kanalları boyunca da yer alacaktır ve yalnızca YouTube’daki kitlesinin 2022’ye kadar iki milyonu aşması bekleniyor.

Ansell Hakkında

Ansell, insan sağlığına katkıda bulunan, üstün kalitede sağlık ve güvenlik koruma çözümleri sunan bir dünya lideridir. Dünyanın daha iyi koruma ihtiyacı asla bitmez, bu nedenle Ansell, müşterilerin güvendiği tanınmış markalar altında pazarlanan en son ürün inovasyonlarını ve teknolojisini üretmek ve dağıtmak için sürekli araştırma, geliştirme ve yatırım yapmaktadır.

Endüstri ve Sağlık Hizmetleri olmak üzere iki ana iş segmentinde faaliyet gösteren Ansell, dünya çapında 13.000 kişiyi istihdam ederek büyümeye devam eden bir pazar lideridir. Kuzey Amerika, Latin Amerika/Karayipler, EMEA ve Asya Pasifik’teki operasyonları ile dünya çapında 100’den fazla ülkedeki müşteriler Ansell’e ve onun koruma çözümlerine güvenmektedir. Ansell ve ürünleriyle ilgili bilgilere, www.ansell.com adresinden ulaşabilirsiniz. #AnsellProtects

Son Haberler

Toyota’da İlkbahar Servis Kampanyası…

Toyota Yetkili Servisi’nde 'İlkbahar Servis Kampanyası' başladı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye’de 60’ın üzerinde Toyota Yetkili Servisi’nde 'İlkbahar Servis...

Diğer Haberler