LeasePlan Dijital Yatırımlarında Hız Kesmiyor!

®
Çok Okunanlar

Volvo Car Turkey’nin yeni Genel Müdürü Alican Emiroğlu oldu

2020’den bu yana Volvo Car Turkey’nin Genel Müdürü olan Magnus Boman’ın ardından koltuğunu devralacak isim belli oldu. Uzun yıllar...

Lexus LBX, çevre dostu özellikleriyle de öne çıkıyor

Lüks ve performansı bir arada sunmayı hedefleyen markanın premium SUV segmentindeki yeni ürünü LBX, İstanbul'un tarihi semti Akaretler'deki kurulan...

Otomotivde En fazla ihracat Almanya’ya…

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre, sanayi grubunda otomotiv endüstrisi 2,7 milyar dolarlık ihracat yaptı. En fazla ihracat Almanya'ya Nisan ayında...

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

LeasePlan Türkiye, sunduğu dijital ve esnek çözümler ile 2021 yılına da hızlı bir başlangıç yaptı. Yeni kontrat sayılarını artıran ve yüksek adetli yeni araç yatırımı yapan markanın online platformu Tıkla Kirala ise pandemi döneminde gördüğü ilgiyi daha da artırdı. LeasePlan Türkiye Genel Müdürü Türkay Oktay, “Pandemi dönemiyle toplu taşımadan uzaklaşılması ve kişilerin araç ihtiyacının daha da artması, özellikle yükselen maliyetler ve faizler; araç ihtiyaçlarının çözümlenmesi için kiralamayı daha cazip hale getirdi. LeasePlan Türkiye olarak pandemi öncesinde dijital yatırımlarımıza büyük önem verdiğimiz için bu döneme hazırlıklı girdik diyebiliriz. Var olan hizmetlerimizi daha da geliştirdik ve içinde bulunduğumuz döneme uygun yeni çözümler ekledik. Kullanıcı dostu çözümlerimiz bizi rakiplerimizden farklı kıldı ve 2021 yılına oldukça iyi bir başlangıç yaptık” dedi. 

Dünyanın en büyük filo kiralama şirketlerinden biri olarak beş kıtada ve 30’dan fazla ülkede dev bir araç filosunu yöneten LeasePlan, Türkiye’de sunduğu dijital çözümlerle pandemi döneminde şirketlerin araç ihtiyaçları için öncelikli tercihi oldu. Yılın ilk çeyreğini değerlendiren LeasePlan Türkiye Genel Müdürü Türkay Oktay, “Pandemi dönemiyle toplu taşımadan uzaklaşılması ve kişilerin araç ihtiyacının daha da artması, özellikle yükselen maliyetler ve faizler; araç ihtiyaçlarının çözümlenmesi için kiralamayı çok daha cazip hale getirdi. LeasePlan Türkiye olarak pandemi öncesinde de dijital yatırımlarımıza büyük önem verdiğimiz için bu döneme hazırlıklı girdik diyebiliriz. Var olan hizmetlerimizi daha da geliştirdik ve içinde bulunduğumuz döneme uygun yeni çözümler ekledik. Kullanıcı dostu çözümlerimiz bizi rakiplerimizden farklı kıldı ve 2021 yılına oldukça iyi bir başlangıç yaptık” dedi.

Pandeminin ilk aşamasından itibaren müşteri ve kullanıcı ihtiyaçlarına odaklanmaya devam ettiklerini ve değişen alışkanlıklara özel çözümler üretmeyi hedeflediklerini vurgulayan LeasePlan Genel Müdürü Türkay Oktay, “Örneğin 2012’de hayata geçirdiğimiz Türkiye’nin ilk online filo kiralama sitesi olan tiklakirala.com sitemizi geçtiğimiz Haziran ayında bütün ön yüzünü yepyeni bir kullanıcı deneyimi ile ihtiyaçlara daha hızlı cevap verebilecek şekilde yenileyerek relansmanını yaptık.  Şirketlerin ihtiyaçlarına uygun olarak ister ikinci el ister sıfır kilometre kampanyalardan seçim yapabildikleri tiklakirala.com’da her bütçeye ve ihtiyaca uygun binek ve hafif ticari araç teklifleriyle müşterilerimize diledikleri yerden ister akıllı telefonlarından ister bilgisayarından dakikalar içerisinde gerçekleştirebilecekleri bir kiralama deneyimi sunuyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

Türkay Oktay sözlerine şu şekilde devam etti: “Pandemi koşulları neticesinde firmaların ihtiyaç ve planlamalarındaki belirsizliklere çözüm olabilmek adınaysa EsnekPlan sistemini devreye soktuk. EsnekPlan’ın sunduğu aylık kiralama kolaylığı ile müşterilerimize operasyonel kiralamanın tüm avantajlarını sunmaya başladık, böylece uzun vadeli taahhütlerde bulunmak istemeyen firmalar için yeni bir çözüm oluşturduk. Diğer yandan, ödüllü platformumuz “İş Ortağım”ı hem yeni hem de mevcut iş ortaklarımızın ihtiyaçlarına göre güncellemeye devam ettik. Bu platform aracılığı ile Türkiye’nin dört bir yanındaki broker’larımız ve white-label iş ortaklarımızın bayileri hedef müşterilerimize ihtiyaç duydukları araca dair teklifi yine dakikalar içerisinde hazırlayıp sunabiliyor. Ayrıca, filo sahibi orta ve büyük ölçekli şirketler için, hızla değişen dünyada araç ve filo politikalarını tüm değişkenlere göre sektörden iyi uygulamalar ışığında 1 saat gibi bir sürede hazırlayabilecekleri, ihtiyaçları değiştiğinde ise kolayca güncelleyip çalışan iletişimini yapabilecekleri Araç Politika Yapılandırıcısı hizmetini sunmaya da başladık.”

Son Haberler

Otokoç Otomotiv Finans ve Mali İşler Lideri Dr. M. Önder Kutman

Otokoç Otomotiv, nitelikli yatırımcılara yönelik 2024 yılı içindeki ilk tahvil ihracını gerçekleştirdi. Tahvil ihraç tutarı 2,3 milyar TL, 2...

Diğer Haberler