YouTube, BMW’ye “Altın Düğme Ödülü” verdi…

®
Çok Okunanlar

Volvo Car Turkey’nin yeni Genel Müdürü Alican Emiroğlu oldu

2020’den bu yana Volvo Car Turkey’nin Genel Müdürü olan Magnus Boman’ın ardından koltuğunu devralacak isim belli oldu. Uzun yıllar...

Mercedes-Benz sponsorluğunda Budapeşte Festival Orkestrası

Mercedes-Benz, İstanbul Müzik Festivali’nin bu yıl da “Yüksek Katkıda Bulunan Gösteri Sponsoru” Mercedes-Benz’in sponsor olduğu Budapeşte Festival Orkestrası & Iván Fischer & Francesco...

Otokoç Otomotiv Finans ve Mali İşler Lideri Dr. M. Önder Kutman

Otokoç Otomotiv, nitelikli yatırımcılara yönelik 2024 yılı içindeki ilk tahvil ihracını gerçekleştirdi. Tahvil ihraç tutarı 2,3 milyar TL, 2...

Ford Otosan, üretim ve ihracatta liderliğini sürdürdü

Ford Otosan, Hyundai Assan ve Anadolu Isuzu'nun üretim tesislerine ev sahipliği yapan Kocaeli, ocak-mart döneminde Türk otomotiv sektörünün üretim...

BMW’nin sosyal medya kanalları giderek artan sayıda takipçi çekiyor ve markanın YouTube’daki varlığı da popülerlik ölçeğinde önemli bir adım attı. 

BMW tarafından yayınlanan videoları bir milyondan fazla abone düzenli olarak takip ediyor.

YouTube, otomotiv hem de çevrimiçi dünyayla ilgilenen bir izleyici kitlesinin ilgisini çekmedeki başarısı nedeniyle BMW pazarlama ekibine “Altın Düğme Ödülü” verdi.

BMW YouTube kanalına abone olanların sayısı son sayımla 1,14 milyona ulaştı. BMW tarafından yüklenen filmler bugüne kadar dünya çapında 333 milyon görüntüleme kaydetti ve kullanıcılar markanın kanalındaki videoları izlemek etmek için yaklaşık 6,5 milyon saat harcadı. 

Münih

Son Haberler

Otokoç Otomotiv Finans ve Mali İşler Lideri Dr. M. Önder Kutman

Otokoç Otomotiv, nitelikli yatırımcılara yönelik 2024 yılı içindeki ilk tahvil ihracını gerçekleştirdi. Tahvil ihraç tutarı 2,3 milyar TL, 2...

Diğer Haberler