Hem eğlenceli hem de güvenli…

®
Çok Okunanlar

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

ZF [pro]Service pazarda benzersiz bir çözüm

ZF Service; kamyon, treyler ve otobüs filolarının ‘Çalışma Sürelerini’ en üst seviyeye çıkarıyor... ZF Aftermarket, etkin ve yüksek kaliteli...

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları...

Ford, yeni yılı karşılamaya hazırladığımız bu günlerde sürücülerin “güvenli mesafeyi” korumaları için eğlenceli bir yılbaşı kazağı tasarladı. Ford’un ‘Yolu paylaş’ yaklaşımı doğrultusunda geliştirilen kazak, üzerindeki projektörlerle yere 1,5 metre boyutlarında güvenli mesafeyi gösteren özel bir ışık yansıtarak bisiklet, scooter ve yayaların fark edilmesini amaçlıyor.

Yeni yıla girmeye hazırlandığımız bu günlerde, sokaklar ve evler ışıklarla süslenerek kutlamalara hazırlanıyor. Yeni yıl heyecanına ‘güvenli mesafeyi’ hatırlatarak ortak olmak isteyen Ford da bu doğrultuda ışıklı bir yılbaşı kazağı tasarladı. 

 Özellikle trafikte görülmesi daha zor olan bisiklet ve scooter kullanıcılarını hedefleyen kazağın önünde büyük bir geyik figürü bulunuyor. Geyiğin boynuzlarında, burnunda ve kuyruğunda yer alan projektörlerle yere 1,5 metre güvenli mesafeyi gösteren bir yılbaşı ağacı yansıtılıyor. Ford yılbaşı temalı kazağıyla havanın daha erken karardığı yılın bu zamanında bisiklet ve scooter sürücülerinin yolda daha görünür olmasını ve sürüş sırasında yaşadıkları en büyük problem olan yakın mesafe geçişe dikkat çekmeyi hedefliyor. Özellikle pandemi döneminde sosyal mesafeyi korumayı isteyen yayaların da tercih edebileceği bu eğlenceli kazak, Ford’un “Yolu Paylaş” kampanyasının bir parçası olarak trafikteki sürücülerde farkındalık yaratmayı amaçlıyor. 

Ford’un “Yolu Paylaş” kampanyası, trafikteki kullanıcılar arasında farkındalık ve uyumu güçlendirmeyi hedeflerken, daha fazla insanın güvenli bir şekilde bisiklet veya scooter sürmesine katkı sağlamayı öngörüyor.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...