Hem eğlenceli hem de güvenli…

®
Çok Okunanlar

sahibinden.com OTOBİD platformu ile 2. El araç alım-satım

Türkiye’nin ikinci el araç alım-satımı konusunda akla gelen ilk adresi sahibinden.com, sektördeki 24 yıllık uzmanlığı ve müşteri ihtiyaçları doğrultusunda...

Otokoç Otomotiv Finans ve Mali İşler Lideri Dr. M. Önder Kutman

Otokoç Otomotiv, nitelikli yatırımcılara yönelik 2024 yılı içindeki ilk tahvil ihracını gerçekleştirdi. Tahvil ihraç tutarı 2,3 milyar TL, 2...

Petrol fiyatları yükseldi…

ABD dolarının diğer para birimleri karşısında daha güçlü olması, yukarı yönlü fiyat momentumunu sınırlıyor... Uluslararası gösterge Brent ham petrolü, yerel...

PEUGEOT, yeni nesil hafif ticari araç ürün gamı Türkiye’de

Otomotiv dünyasının Göz Alıcı markası PEUGEOT, yeni nesil hafif ticari araç ürün gamını Türkiye’de satışa sundu. Markanın yenilenen modelleri...

Ford, yeni yılı karşılamaya hazırladığımız bu günlerde sürücülerin “güvenli mesafeyi” korumaları için eğlenceli bir yılbaşı kazağı tasarladı. Ford’un ‘Yolu paylaş’ yaklaşımı doğrultusunda geliştirilen kazak, üzerindeki projektörlerle yere 1,5 metre boyutlarında güvenli mesafeyi gösteren özel bir ışık yansıtarak bisiklet, scooter ve yayaların fark edilmesini amaçlıyor.

Yeni yıla girmeye hazırlandığımız bu günlerde, sokaklar ve evler ışıklarla süslenerek kutlamalara hazırlanıyor. Yeni yıl heyecanına ‘güvenli mesafeyi’ hatırlatarak ortak olmak isteyen Ford da bu doğrultuda ışıklı bir yılbaşı kazağı tasarladı. 

 Özellikle trafikte görülmesi daha zor olan bisiklet ve scooter kullanıcılarını hedefleyen kazağın önünde büyük bir geyik figürü bulunuyor. Geyiğin boynuzlarında, burnunda ve kuyruğunda yer alan projektörlerle yere 1,5 metre güvenli mesafeyi gösteren bir yılbaşı ağacı yansıtılıyor. Ford yılbaşı temalı kazağıyla havanın daha erken karardığı yılın bu zamanında bisiklet ve scooter sürücülerinin yolda daha görünür olmasını ve sürüş sırasında yaşadıkları en büyük problem olan yakın mesafe geçişe dikkat çekmeyi hedefliyor. Özellikle pandemi döneminde sosyal mesafeyi korumayı isteyen yayaların da tercih edebileceği bu eğlenceli kazak, Ford’un “Yolu Paylaş” kampanyasının bir parçası olarak trafikteki sürücülerde farkındalık yaratmayı amaçlıyor. 

Ford’un “Yolu Paylaş” kampanyası, trafikteki kullanıcılar arasında farkındalık ve uyumu güçlendirmeyi hedeflerken, daha fazla insanın güvenli bir şekilde bisiklet veya scooter sürmesine katkı sağlamayı öngörüyor.

Son Haberler

Dadong’daki BMW fabrikasında 6 milyon üretim

Dadong'daki BMW fabrikasında Nisan 2022'den bu yana, yalnızca son 15 ayda bir milyon olmak üzere altı milyon otomobil üretildi... Çin'in...

Diğer Haberler