Max, Türkiye Grand Prix’sinde başı çekerken, Aston Martin Red Bull Racing ve Scuderia AlphaTauri, bir yarış pistinden çok bir buz pateni pisti olan pistte pratik yapma zorluğunun üstesinden geldi. 2011’den beri ilk kez İstanbul Park’a dönen ekipler, antrenman öncesinde yıkanmış yeni bir parkur yüzeyi ile karşılandı. Bu hafta sonu hiçbir destek yarışı olmadığından, kavrama seviyesi olağanüstü derecede düşüktü ve Max bunu birinci FP1’deki ilk koşusunda “buz gibi” olarak tanımladı ve açılış seansı sırasında koşullar pek iyileşmedi. Max ve Alex kayıt altına alındığında koşullarla en iyi şekilde ilgilenen Honda motorlu sürücülerdi.
MAX VERSTAPPEN
Dışarısı çok kaygandır ama günün sonunda durum herkes için aynı, bu yüzden ona uyum sağlamamız gerekiyor ama sanırım hepimiz bu yolda olmamız gereken beş saniye kadar gerideyiz. Umarım yağmur yağmaz çünkü o zaman gerçekten çivilere ihtiyacımız olabilir!
ve yarışta ne olacağını göreceğiz.