Nissan Türkiye, Kuzey Afrika ve BDT Genel Müdürü Emre Doğueri

®
Çok Okunanlar

300 TL değerindeki indirim! SON GÜN 30 HAZİRAN…

Dünyanın en büyük lastik üreticisi Michelin, yetkili bayilerinden lastik satın alan müşterilerine 30 Haziran’a kadar, 300 TL’ye varan araç...

Test Sürüşü: 2011 MERCEDES ML300 CDI 4 MATIC

Yazar: Mehmet Tıknaz - Fotoğraf: Umut Durmuş 2987 cc, V6 olan motor 190 beygir güç üretiyor. 440Nm torku ise 1400-2800...

Isuzu Elektrikli D-MAX BEV Modelini Tanıtacak

Isuzu, ilk elektrikli D-MAX pick-up modelini tanıtmaya hazırlanıyor. Markanın ilk elektrikli D-MAX BEV pick-up modeli, 27 Mart-7 Nisan tarihleri...

Mitsubishi Kampanyalarına Yeni Yılda da Devam Ediyor…

Temsa Motorlu Araçlar, yeni yıla özel kampanyasıyla Mitsubishi Motors’un coupe SUV otomobili Eclipse Cross’u satın alacaklara “17.500 TL’ye varan...

Nissan, teknoloji alanındaki uzmanlığını müşterilerinin değişen ihtiyaç ve beklentilerine destek olacak şekilde yansıtmaya devam ediyor, toplumun sağlığını düşünerek hizmetlerine devam ediyor.

COVID-19 pandemisi sürecinde Nissan, “yeni normal’’e liderlik etmek ve değişen müşteri ihtiyaçlarını karşılamak için güvenli, hızlı, kararlı ve yenilikçi yöntemlerini genişletiyor. Teknolojik bilgi birikimini ve otomotiv sektöründeki uzmanlığını değişen şartlarda en fazla değeri katacak şekilde kullanan Nissan, dijital çözümleri ile müşterilerine fayda sağlayacak seçenekler için çalışmalarını sürdürüyor.

Nissan, nissan.com.tr web sitesindeki “Evden Satın Al” (Shop@Home) başlığı ile Sanal Showroom, Çevrimiçi Görüntülü Arama ve Çevrimiçi Sipariş gibi birçok hizmetin yanı sıra “Evden Servis Programı” hizmetini de müşterisiyle buluşturuyor. Ayrıca Nissan Türkiye mobil uygulaması sayesinde de kullanıcıların hayatını kolaylaştırıyor.

Online kanalların pandemi süresince toplum nezdinde daha fazla tercih edildiğinden hareketle alışveriş deneyimine heyecan ve işlevsellik katmak için yenilikçi yollar sunan Nissan, geçtiğimiz dönemde showroom’larını müşterilerinin evine getirerek müşteri deneyimini ihtiyaçlar doğrultusunda etkin bir şekilde dönüştürdü. Sunulan eksiksiz online galeri deneyimi ile müşteriler, araçları keşfetmek için web sitesi üzerinde sanal bir 360 derece tur yapabiliyor ve satın alma seçeneklerinden faydalanabiliyorlar. Nissan tutkunları, en yakın bayiye gittiklerinde faydalanabilecekleri hizmetlerin yanı sıra Sizi Görüntülü Arayalım Servisi ile soruları ve rezervasyonlarıyla ilgili işlemlerini de bulundukları yerden tek tıkla gerçekleştirebiliyor.

Müşteriler, www.nissan.com.tr adresi üzerinden “Evden Servis Programı” formunu doldurarak, bayiye gitmeden aracını adresinden teslim edebiliyor ve periyodik bakım işlemleri tamamlandıktan sonra araçlarını teslim alabiliyor. Müşterilerin alışveriş yolculuğunun her yönünü sorunsuz ve keyifli bir şekilde deneyimlemesini sağlayan “Evden Satın Al” başlığı ile Nissan, sunduğu dijital hizmetleri artırmayı sürdürüyor.

Nissan’dan Hijyen Denetimi Programı

Nissan müşterilerinin ve bayi çalışanlarının sağlıklarını korumak amacıyla, Nissan bayi ve servislerine yönelik hijyen sertifikasyon programını başlattığını duyurmuştu. “Hijyen Denetimi” adıyla Bureau Veritas ile gerçekleştirilen program ile Nissan bayileri ve servislerinin belirlenen kriterlerde hijyen standartlarına uyumu kontrol edildi ve tüm bayiler 100 tam puan alarak sertifika almaya hak hazandı. Nissan hijyen sertifikasyon programı denetimlerine belirli aralıklarla gerçekleştirmeye devam ediyor.

Nissan Türkiye, Kuzey Afrika ve BDT Genel Müdürü Emre Doğueri, “DNA’sında teknolojinin ve inovasyonun bulunduğu bir marka olarak toplumun iyiliği için olacak uygulamaları hayata geçiriyoruz. Bunu yaparken içinde bulunduğumuz dönemin koşulları ve müşterilerimizin beklentileri belirleyici oluyor. Bu nedenle dijital çözümlerin kullanımının büyük bir ivme ile yükselişe geçtiği pandemi döneminde sahip olduğumuz teknolojiyi kullanma ve dönüştürme kabiliyetini kullanmak Nissan olarak bizim sorumluluğumuz. “Evden Satın Al’’ gibi güvenli, hızlı, pratik çalışmalar gerçekleştirmeye ve müşterilerimiz, çalışanlarımız ve bayilerimiz için fark oluşturmaya devam edeceğiz. Dijital kanalları en yüksek seviyede kullanırken, çevremizdeki değişiklikleri düşünmemizi, etkileşim kurmamızı ve bu değişikliklere çözüm üretmemizi sağlayan müşterilerimize en güvenli seçenekleri sunmak için bayilerimizle birlikte hareket ediyoruz.” açıklamasını yaptı.

Nissan’ın sunduğu dijital hizmetleri deneyimlemek için https://www.nissan.com.tr adresini ziyaret edebilir, Nissan Türkiye mobil uygulamasını indirebilirsiniz. “Evden Satın Al” ile çevrimiçi görüşmeler yapabilir ve sipariş oluşturabilirsiniz.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...