Hakan Bayman oldu

®
Çok Okunanlar

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Stellantis 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor

Stellantis Yılın İlk Yarısında 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor... Türkiye’deki Hacim Artışı Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesindeki...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan...

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car...

Goodyear’ın EMEA Bölgesi Tüketici Lastiklerinden Sorumlu Başkanlığı görevine sektörün önemli isimlerinden Hakan Bayman getirildi. Görevini Brüksel’de yürütecek olan Hakan Bayman, çalışmaları kapsamında doğrudan Goodyear EMEA Başkanı Chris Delaney’e bağlı olacak.

 Konuyla ilgili bir açıklama yapan Goodyear EMEA Başkanı Chris Delaney; “Hakan Bayman’ın sektörel tecrübesi, yetkinliği ve birikiminin Goodyear’a ve Goodyear müşterilerine katacağı değere inancım tam” diye konuştu.

 Avrupa Tüketici Lastikleri Başkanı olarak bölge genelinde iş biriminin planlama ve yürütme faaliyetlerinden sorumlu olacak Hakan Bayman, lastik, otomotiv ve hızlı tüketim ürünleri (FMCG) sektörlerinde 25 yılı aşkın deneyime sahip.

 Bridgestone bünyesinde BDT, Rusya, Orta Doğu ve Afrika (CMA) Kıdemli Başkan Yardımcılığı, Tokyo’da Küresel Çözümler Strateji Yöneticiliği ve Türkiye’de Brisa – Bridgestone Sabancı bünyesinde CEO görevi dahil olmak üzere 15 yılı aşkın süreyle çeşitli görevlerde bulunduktan sonra Goodyear’a katılan Bayman, daha önce de Kraft, Coca-Cola ve Henkel bünyesinde FMCG sektöründe 10 yıl boyunca çeşitli pazarlama pozisyonlarında görev aldı.

 Bayman’ın yeni görevi, Goodyear’ın Avrupa’daki tüketici lastikleri iş biriminin faaliyetlerini hızlandırmak üzere yeni girişimler belirlemek ve Goodyear’ın son yıllarda yaptığı stratejik yatırımları sürdürmek üzerinde yoğunlaşacak. Bu yatırımlar arasında, ödüllü bir çalışma dahilinde geçtiğimiz 18 ay boyunca Avrupa ürün portföyünün yenilenmesi, şirketin dağıtım ağının büyümek üzere yeniden düzenlenmesi, belirlenen Avrupa pazarlarında e-ticaret faaliyetlerinin hayata geçirilmesi, Eurosport ile yeni bir medya ortaklığı ve uluslararası motor sporlarına dönüş yer alıyor.

(Bir Hakan Bayman haberidir…
Goodyear’ın tüketici lastiklerinden sorumlu başkanı Hakan Bayman oldu.)

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...