Hakan Bayman oldu

®
Çok Okunanlar

Mercedes-Benz’den Mayıs’a özel fırsatlar…

Mercedes-Benz Otomobil kampanyaları... Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, yeni otomobil alımlarında geçerli finansman seçeneklerini Mayıs ayına özel ve daha avantajlı olacak şekilde...

Mercedes-Benz GLE Sınırlı Sayıda Türkiye’de

Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC, hem ailenizle birlikte geçirmek istediğiniz zamanlar hem de uzun mesafe yolculuklar için ideal yol...

Stellantis CFO’su Natalie Knight

Mobilitenin her alanına yaptığı yatırımlarla sektörün en büyük şirketleri arasında yer alan Stellantis’in yılın ilk çeyreğinde net gelirleri, 41,7...

Brent ham petrolü varil başına 82.64 dolardan işlem gördü

Petrol fiyatları, dünyanın en büyük petrol tüketicisi olan ABD'de ham petrol stoklarında artışa işaret eden verilerin ardından Perşembe günü...

Goodyear’ın EMEA Bölgesi Tüketici Lastiklerinden Sorumlu Başkanlığı görevine sektörün önemli isimlerinden Hakan Bayman getirildi. Görevini Brüksel’de yürütecek olan Hakan Bayman, çalışmaları kapsamında doğrudan Goodyear EMEA Başkanı Chris Delaney’e bağlı olacak.

 Konuyla ilgili bir açıklama yapan Goodyear EMEA Başkanı Chris Delaney; “Hakan Bayman’ın sektörel tecrübesi, yetkinliği ve birikiminin Goodyear’a ve Goodyear müşterilerine katacağı değere inancım tam” diye konuştu.

 Avrupa Tüketici Lastikleri Başkanı olarak bölge genelinde iş biriminin planlama ve yürütme faaliyetlerinden sorumlu olacak Hakan Bayman, lastik, otomotiv ve hızlı tüketim ürünleri (FMCG) sektörlerinde 25 yılı aşkın deneyime sahip.

 Bridgestone bünyesinde BDT, Rusya, Orta Doğu ve Afrika (CMA) Kıdemli Başkan Yardımcılığı, Tokyo’da Küresel Çözümler Strateji Yöneticiliği ve Türkiye’de Brisa – Bridgestone Sabancı bünyesinde CEO görevi dahil olmak üzere 15 yılı aşkın süreyle çeşitli görevlerde bulunduktan sonra Goodyear’a katılan Bayman, daha önce de Kraft, Coca-Cola ve Henkel bünyesinde FMCG sektöründe 10 yıl boyunca çeşitli pazarlama pozisyonlarında görev aldı.

 Bayman’ın yeni görevi, Goodyear’ın Avrupa’daki tüketici lastikleri iş biriminin faaliyetlerini hızlandırmak üzere yeni girişimler belirlemek ve Goodyear’ın son yıllarda yaptığı stratejik yatırımları sürdürmek üzerinde yoğunlaşacak. Bu yatırımlar arasında, ödüllü bir çalışma dahilinde geçtiğimiz 18 ay boyunca Avrupa ürün portföyünün yenilenmesi, şirketin dağıtım ağının büyümek üzere yeniden düzenlenmesi, belirlenen Avrupa pazarlarında e-ticaret faaliyetlerinin hayata geçirilmesi, Eurosport ile yeni bir medya ortaklığı ve uluslararası motor sporlarına dönüş yer alıyor.

(Bir Hakan Bayman haberidir…
Goodyear’ın tüketici lastiklerinden sorumlu başkanı Hakan Bayman oldu.)

Son Haberler

Dadong’daki BMW fabrikasında 6 milyon üretim

Dadong'daki BMW fabrikasında Nisan 2022'den bu yana, yalnızca son 15 ayda bir milyon olmak üzere altı milyon otomobil üretildi... Çin'in...

Diğer Haberler