KIA’dan yeni bir dijital hizmet…

®
Çok Okunanlar

Lexus LBX, çevre dostu özellikleriyle de öne çıkıyor

Lüks ve performansı bir arada sunmayı hedefleyen markanın premium SUV segmentindeki yeni ürünü LBX, İstanbul'un tarihi semti Akaretler'deki kurulan...

Ford Otosan, üretim ve ihracatta liderliğini sürdürdü

Ford Otosan, Hyundai Assan ve Anadolu Isuzu'nun üretim tesislerine ev sahipliği yapan Kocaeli, ocak-mart döneminde Türk otomotiv sektörünün üretim...

Yakıt Tüketimi ve Emisyonlara Yönelik Çözümlerini Sunuyor

Allison Transmission, yakıttan bağımsız tahrik çözümlerinden belediye ve atık toplama araçlarına yönelik Allison eGen Power® tam elektrikli akslara kadar...

Atlas Copco Genel Müdürü Bilge Acarkan…

Atlas Copco Endüstriyel Teknik, 2023 yılında grup olarak belirlenen bilime dayalı sürdürülebilirlik hedeflerini inovasyon ve teknolojiyle güçlendirerek hızlandırdı. 2030’a kadar...

Anadolu Grubu’nun otomotiv şirketi, Çelik Motor’un markası KIA, Covid-19 salgını sürecinde müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarını sürdürüyor. Türkiye genelindeki tüm yetkili satış noktalarında web sitesi üzerinden başlattığı satış danışmanıyla “görüntülü konuşma” hizmeti sayesinde KIA, yetkili satış noktalarına gelemeyen ve dijital kanallar üzerinden bilgi almak isteyen müşterilerinin hayatını kolaylaştırıyor.

KIA, Covid-19 salgını döneminde müşterileri için yeni bir dijital hizmet başlattı. Hizmet kapsamında evden çıkmadan KIA modelleri hakkında bilgi almak isteyenler, markanın web sitesi üzerinden satış danışmanlarıyla görüntülü konuşabiliyor ve KIA dünyasını daha yakından tanıma şansı buluyor.

KIA’nın resmi web sitesi olan www.kia.com.tr adresini ziyaret eden kullanıcılar, kendilerine en yakın veya hizmet almak istedikleri bayiyi seçerek satış danışmanıyla anında bağlantı kurup görüntülü konuşma yapabiliyor. Satış danışmanı görüşme sırasında müşterilerin beğendikleri aracı görüntülü olarak ekrana getirebiliyor ve bayideki gibi araçlarla ilgili merak edilen tüm soruları cevaplıyor.

KIA, görüntülü konuşma hizmetiyle Covid-19 salgını kapsamında yalnızca KIA sahibi olmak isteyenlere değil, KIA sahibi olan ve aracıyla ilgili sorularını bayiye aktarmak isteyenlere de aynı uygulama üzerinden hizmet veriyor.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler