Fiat, tüm bayilerini dijitale taşıdı…

®
Çok Okunanlar

Toyota’da İlkbahar Servis Kampanyası…

Toyota Yetkili Servisi’nde 'İlkbahar Servis Kampanyası' başladı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye’de 60’ın üzerinde Toyota Yetkili Servisi’nde 'İlkbahar Servis...

Mercedes-Benz’den Mayıs’a özel fırsatlar…

Mercedes-Benz Otomobil kampanyaları... Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, yeni otomobil alımlarında geçerli finansman seçeneklerini Mayıs ayına özel ve daha avantajlı olacak şekilde...

4,94 trilyon yene (31,9 milyar dolar ) ulaştı…

Toyota, Mart 2024'te sona eren mali yıla ilişkin finansal sonuçlarını duyurdu. Buna göre, Japon otomobil üreticisinin gelirleri mart ayına...

Kartepe’de Nefesler Tutuldu….

ICRYPEX ana sponsorluğundaki 2024 Oyman Atabay sezonunun ikinci tırmanma randevusu olan Kartepe Tırmanma Yarışı, Kocaeli Otomobil Spor Kulübü (KOSK) tarafından...

Konfora, güvenliğe, teknolojiye ve tasarıma herkes ulaşabilsin diye çalışan Fiat, tüm bayilerinde görüntülü görüşme hizmetini devreye aldı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Fiat, dijital altyapısını genişleterek tüm bayilerinde, online görüşme hizmeti vermeye başladı.

Bu kapsamda, müşteriler fiat.com.tr, bayi web siteleri veya sosyal medya aracılığıyla dilediği bayinin temsilcisine saniyeler içerisinde bağlanabilecek. Showroom’larda yer alan modellerin online ortamda canlı olarak incelenebileceği sistemde, modellerle ilgili tüm detaylar anında öğrenilebilecek.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Marka Direktörü Altan Aytaç, Fiat’ın akıllı teknolojileri herkes için ulaşılır kılma anlayışına dikkati çekerek, daha önce 35 Fiat bayisinde görüntülü görüşme hizmeti verilmekteyken şimdi tüm Türkiye’deki Fiat bayilerinin canlı ve görüntülü görüşme hizmeti vermeye başladığını bildirdi.

Altan Aytaç, şunları kaydetti:

“Fiat markası olarak, konfora, tasarıma, teknolojiye herkes ulaşabilsin diye çalışıyoruz. Yeni tip koronavirüs (Covid-19) salgını sebebiyle, showroom trafiğinin doğal olarak yavaşladığı, insanların evlerinden veya iş yerlerinden zorunlu olmadıkça çıkmadığı bugünlerde, ulaşılabilir olmak adına altyapı çalışmalarımızı hızlandırdık. Görüntülü görüşme uygulamamızı Türkiye genelindeki tüm bayilerimizde devreye aldık ve Fiat showroom’larını müşterilerimizin evine getirdik. Uygulamayla, müşterilerimize olduğu kadar bayilerimize de önemli ölçüde destek olmayı hedefliyoruz. Bireysel ve kurumsal olarak üzerimize düşen önemli sorumlulukları yerine getirerek yaşadığımız bu zorlu süreci hep birlikte en kısa zamanda atlatacağımıza inanıyoruz.”

Son Haberler

ABD enerji ajansı, 2024, 2025 için Brent fiyat tahminini aşağı yönlü revize etti

ABD Enerji Bilgi İdaresi (EIA), önemli küresel yedek ham petrol kapasitesine atıfta bulunarak 2024 ve 2025 için Brent ham...

Diğer Haberler