Otomobil endüstrisindeki kriz, şirketin yeniden yapılandırılması için yüksek maliyetler ve şimdi de üzerine birde Corona virüsü – Continental ünlü lastik tedarikçisi başarı yolundan uzaklaştı ve tasarruf programını sıkılaştırma yöntemlerine başvurdu.
Geçtiğimiz yılın net zararı 1,2 milyar avroya yükseldi…
2020 için otomobil üretiminde bir düşüş daha bekleniyor. Perşembe günü 2019 bilançosunun sunumunda CEO, Elmar Degenhart, “Dünyadaki otomotiv endüstrisi şu anda en şiddetli fırtınalarından birini yaşıyor,” “Etkileri bizi uzun süre meşgul edecek.” dedi.
Conti, Eylül ayında 2029 yılına kadar dünya çapında yaklaşık 20.000 çalışanı etkileyecek radikal bir yeniden yapılandırmayı açıklamıştı.
Hamburg - Umut Özgür Sunay