Alfa Romeo ve Jeep, 2020’de Vites Yükseltiyor

®
Çok Okunanlar

Aytemiz’den Halkbank Paraf Kart ile 200 TL kazan

Aytemiz’den ParafPara kazandıran kampanya başladı. Kampanya kapsamında 16 Mayıs - 30 Haziran 2024 tarihleri arasında Paraf üyesi Aytemiz istasyonlarında...

200’ün üzerinde kaput, tampon ve çamurluk üretiyor

Otomotiv yedek parça üzerine 55 yıldır faaliyet gösteren şirket, merkez deposu ve Çin'deki lojistik ofisiyle yedek parça piyasasına hizmet...

Otomotiv Sanayii Derneği, 2024’ün İlk 4 Aylık Verilerini Açıkladı

Otomotiv Sanayi Yüzde 16,5 Payla Türkiye İhracatının Lokomotifi! (Detaylı Rapor)  Otomotiv Sanayii Derneği (OSD) 2024 yılının ilk 4 aylık dönemine...

ZF 2023 Yılında Rekor Satış Gerçekleştirdi

Almanya merkezli teknoloji şirketi ZF satışlarını 46.6 milyar Euro’ya yükseltti ve 2023 mali hedeflerine ulaştı. 2022 yılında satışlar 43.8...

Alfa Romeo ve Jeep Marka Direktörü Özgür Süslü, 2019’u öngörülerinin üzerinde seyreden bir satış grafiği ile kapatacaklarını açıkladı. Yeni yıla ilişkin hedeflerini de dile getiren Süslü, “2020 yılında Alfa Romeo ve Jeep markamızla satış adetlerimizi en az yüzde 35 artırmayı amaçlıyoruz” diye konuştu.

 Tofaş çatısı altında temsil edilen Alfa Romeo ve Jeep, 2019’u öngörülerinin üzerinde seyreden satış adetleri ile kapatacak. 2019 ve 2020 yılına ilişkin açıklamalarda bulunan Özgür Süslü, 2019 yılında otomobil pazarının 400 bin adet civarında kapanacağını öngördüklerine değindi. Süslü, “Otomobil pazarı yılı 2018’e oranla yüzde 20 civarında küçülmeyle kapatacak. Alfa Romeo ve Jeep markalarımız ile yılı; hedeflerimizin üzerine çıkarak toplamda 2 bin 400 adetlik satışla bitireceğiz. Böylece geçtiğimiz yıla göre satışlarımızı korurken, pazar payımızı yüzde 20 artırmış olacağız” bilgilerini verdi.

 “Türkiye’de ciddi bir atılım içindeyiz”

2020 yılına ilişkin hedef ve değerlendirmelerde de bulunan Süslü, 2020’de otomobil talebinin yüzde 10 büyüyeceğinin tahmin edildiğini ve otomobil pazarının 440 bin bandında gerçekleşeceğini öngördüklerini vurguladı. “Alfa Romeo ve Jeep markaları olarak Türkiye’de ciddi bir atılım içindeyiz” ifadelerini kullanan Süslü, “Hedefimiz her yıl iki haneli büyüyerek kısa zamanda 10 bin adedin üzerine çıkmak. 2020’de Alfa Romeo ve Jeep markamızla satış adetlerimizi en az yüzde 35 artırmayı hedefliyoruz” açıklamasında bulundu.

Son Haberler

Petrol arz endişelerinin etkisiyle yükseldi

Cuma günü, dünyanın en büyük petrol tüketicileri arasındaki talep umutları ve Kanada'daki orman yangınları nedeniyle arz endişelerinin etkisiyle yükseldi. Uluslararası...

Diğer Haberler