Alfa Romeo ve Jeep, 2020’de Vites Yükseltiyor

®
Çok Okunanlar

BFGoodrich® sponsorluğundaki 7. Transanatolia Rally Raid 19 Ağustos’ta İzmir’de başlıyor

Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Michelin tarafından üretilen BFGoodrich®, Türkiye’deki ralli organizasyonlarının en iddialılarından Transanatolia Rally Raid’e sponsor oldu....

Başkent’te bazı yollar trafiğe kapatılacak

ANKARA Başkent'te Umum Otomobilciler ve Şoförler Esnaf Odasının "21. Olağan Genel Kurul Toplantısı" sebebiyle yarın bazı yollar trafiğe kapatılacak. Ankara Valiliğinden yapılan...

YENİ PORSCHE CAYENNE TURBO GT:Pirelli P Zero Corsa lastikler

Sunduğu performans, sportiflik ve kontrol ile ayırt edici olan yeni P Zero Corsa lastikler, en yeni Porsche Cayenne Turbo...

Volvo, Slovak topraklarında üretimine onay

AB, elektrikli otomobiller için Slovakya'dan Volvo'ya 267 milyonu onayladı.... Avrupa Komisyonu Volvo yeni fabrikası için 267 milyon € 'luk planı...

Alfa Romeo ve Jeep Marka Direktörü Özgür Süslü, 2019’u öngörülerinin üzerinde seyreden bir satış grafiği ile kapatacaklarını açıkladı. Yeni yıla ilişkin hedeflerini de dile getiren Süslü, “2020 yılında Alfa Romeo ve Jeep markamızla satış adetlerimizi en az yüzde 35 artırmayı amaçlıyoruz” diye konuştu.

 Tofaş çatısı altında temsil edilen Alfa Romeo ve Jeep, 2019’u öngörülerinin üzerinde seyreden satış adetleri ile kapatacak. 2019 ve 2020 yılına ilişkin açıklamalarda bulunan Özgür Süslü, 2019 yılında otomobil pazarının 400 bin adet civarında kapanacağını öngördüklerine değindi. Süslü, “Otomobil pazarı yılı 2018’e oranla yüzde 20 civarında küçülmeyle kapatacak. Alfa Romeo ve Jeep markalarımız ile yılı; hedeflerimizin üzerine çıkarak toplamda 2 bin 400 adetlik satışla bitireceğiz. Böylece geçtiğimiz yıla göre satışlarımızı korurken, pazar payımızı yüzde 20 artırmış olacağız” bilgilerini verdi.

 “Türkiye’de ciddi bir atılım içindeyiz”

2020 yılına ilişkin hedef ve değerlendirmelerde de bulunan Süslü, 2020’de otomobil talebinin yüzde 10 büyüyeceğinin tahmin edildiğini ve otomobil pazarının 440 bin bandında gerçekleşeceğini öngördüklerini vurguladı. “Alfa Romeo ve Jeep markaları olarak Türkiye’de ciddi bir atılım içindeyiz” ifadelerini kullanan Süslü, “Hedefimiz her yıl iki haneli büyüyerek kısa zamanda 10 bin adedin üzerine çıkmak. 2020’de Alfa Romeo ve Jeep markamızla satış adetlerimizi en az yüzde 35 artırmayı hedefliyoruz” açıklamasında bulundu.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...