Doğuş Otomotiv’de Fikirlerin Doğuş Günü sayesinde 3 milyon TL’lik tasarruf

®
Çok Okunanlar

Stellantis 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor

Stellantis Yılın İlk Yarısında 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor... Türkiye’deki Hacim Artışı Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesindeki...

Çarpışantürk kazanmaya devam ediyor…

Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı 2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

Doğuş Otomotiv çalışanlarının gerçekleştirdiği süreç iyileştirme projeleri ve önerilerinin üst yönetim ile paylaşıldığı ve ödüllendirildiği Fikirlerin Doğuş Günü Mezuniyet Töreni gerçekleştirildi. Doğuş Otomotiv, her yıl bu projeler ve öneriler ile ortalama 3 milyon TL’lik tasarruf sağlıyor.

Kurumların, sağlıklı büyümesi ve hedeflerini gerçekleştirmesi için işin uzmanlarının fikirlerini ve görüşlerini alması, günümüzde başarı için en önde gelen şartlar arasında yer alıyor. Bunun bilinciyle hareket eden Doğuş Otomotiv, çalışanlarının fikirlerini önemsediğini 2010 yılından beri aktif kullanılan Öneri Sistemi ile gösteriyor. Her çalışanın ulaşabildiği Öneri Sistemi için kusursuz bir yapı oluşturan Doğuş Otomotiv, çalışanlarına yalın felsefesini de aşılamak için yalın eğitimleri ile süreci destekliyor. Yalın felsefesi kapsamında Doğuş Otomotiv çalışanlarının katılımlarıyla Süreç İyileştirme Projeleri de hayata geçiriliyor.

“Kolayı varsa, işini zorlaştırma!” sloganıyla 2015 yılından bu yana düzenlenen Fikirlerin Doğuş Günü Mezuniyet Töreni’nde ise Doğuş Otomotiv ve Doğuş Oto çalışanları ödül alan öneri ve süreç iyileştirme projelerini üst yönetim ile paylaşma fırsatı elde ediyor. Her sene olduğu gibi bu yıl da büyük bir katılım ile gerçekleşen Fikirlerin Doğuş Günü Mezuniyet Töreni’nde çalışanlar ödül ve sertifikalarını aldı. Bugüne kadar çalışanların her sene artan katılımı ile yılda 100’ün üzerine proje ile 2000’in üzerinde öneri hayata geçirildi ve her yıl yaklaşık 3 milyon TL getiri sağlandı.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...