Akyaka Lokasyonunun Yeni Adı: Volvo Kiteboard Lounge

®
Çok Okunanlar

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan...

Stellantis 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor

Stellantis Yılın İlk Yarısında 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor... Türkiye’deki Hacim Artışı Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesindeki...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

İnsan odaklı tasarım yaklaşımıyla ilham veren Volvo Cars son yıllarda tüm çalışmalarına yön veren sürdürülebilirlik kapsamında iş birliklerine devam ediyor.

Volvo Car Turkey, doğal hayata dikkati çeken, çevre bilincini önemseyen Kitemaximum Okulu ile iş birliği yaparak ‘Omtanke’ felsefesine bir adım daha yaklaştı.

Volvo Cars’ın son dönemde hayata geçirdiği tasarım ve iş birlikleriyle insana ve doğaya eş oranda odaklanarak dünyanın daha yaşanılabilir bir yer olması için çalışıyor.

Her zaman sorumlu üretim ve tüketim, iklim eylemi, insana yakışır iş ve ekonomik büyüme gibi içerikleriyle Birleşmiş Milletler Kalkınma Araçları baz alınarak oluşturulan sürdürülebilirlik politikasının Volvo Cars’taki terim anlamının özeti: ‘Omtanke’

Özen göstermek, önem vermek ve tekrar düşünmek anlamına gelen ‘Omtanke’ felsefesiyle yapılan çalışmalara bir yenisi daha eklendi. Volvo Car Tukey, Gökova, Akyaka, Çeşme ve Alaçatı’da gerçekleştirdiği Kitemaximum Okulu ile iş birliği yaptı.

Akyaka Lokasyonunun Yeni Adı: Volvo Kiteboard Lounge

Bu iş birliği çerçevesinde okullarda yer alan tüm markalama çalışmaları Volvo Cars’ın sürdürebilirlik konusundaki yaklaşımına atıfta bulunularak gerçekleştirildi. Geçtiğimiz senenin başında tek kullanımlık plastikleri hayatından çıkaran Volvo Car Turkey; board duşlarından su sebillerine, su tüketimine dikkat çekerken; çöp sepetlerini plastik, cam ve kağıt olarak geri dönüşüm odaklı ayrıştırdı. Bu bakış açısıyla okulda hiçbir şekilde plastik ya da tek kullanımlık plastik yer almadığı gibi; tüm dekorun ahşap olmasına özen gösterildi. Bu yaklaşıma en uygun Volvo modellerinden biri olan genç ve dinamik XC40 T3 1.5 lt de bu alan içinde sergilenmeye ve arzu edenler için test imkanı verilmeye başlandı. XC40 hem sahip olduğu 3 silindirli düşük yakıt tüketimli motoru hem de iç tasarımında sahip olduğu geri dönüştürülmüş malzemeden iç kaplamaları ile bu birliktelik mükemmel uyum sağlıyor.

 

Akyaka’da bulunan lokasyon Volvo Kiteboard Lounge olarak adlandırılırken, kiteboard sporuna ek olarak Azmak Nehri kenarındaki Volvo Kiteboard Lounge’da crossfit alanına da yer verildi.

 

İş birliğinin okulun bulunduğu lokasyonda doğal hayatı korumak adına önemli bir çalışma olduğunu söyleyen Volvo Car Turkey Pazarlama ve PR Direktörü Kubilay Polat; “Dünya üzerindeki karbon emisyonlarının yüzde 14’ünden otomotiv sektörü sorumlu. Volvo Cars, son 10 yılda, egzozdan çıkan CO2 salınımını yüzde 27 azalttı. 2008’den beri bütün Avrupa operasyonlarımız yenilenebilir enerji kaynaklarını kullanıyor. Globalde ise bu oran yüzde 80. Global olarak ofislerimizden ve etkinliklerimizden tek kullanımlık plastikleri çıkararak yaklaşık 20 milyon tek kullanımlık plastiğin kullanımını engelledik. Çevre ile ilgili olarak markamız adına bu çalışmaları yaparken, gerçekleştirdiğimiz aktivitelerde de bu özelliğimizin altını çizecek çalışmalar yapmamız bize ilham verdi. Doğanın bu kadar güzel olduğu bir lokasyonda, bu güzelliğin sürdürülebilir olması için marka olarak biz de elimizden geleni yapıyoruz” diyor.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...