Mario Isola – F1 ve Otomobil Yarışları Başkanı…

®
Çok Okunanlar

Subaru’dan Japonya’nın en büyük güneş enerjisi santrali…

Subaru Corporation, markanın DNA’sını oluşturan Boxer motorları ve şanzımanları ürettiği Gunma Oizumi üretim tesisinde Japonya’nın en büyük güneş enerjisi...

Audi’den animasyon film için konsept otomobil…

Audi’nin, merakla beklenen animasyon filmi “Spies in Disguise” için tasarladığı konsept otomobili RSQ e-tron, markanın otomotivin geleceğine dair yaklaşımını...

En yüksek ihracat cirosunu kırdı…

Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu, yurtiçi ve yurtdışı pazarlarda başarılarını yeni rekorlarla sürdürüyor. Otobüs ve midibüs segmentinde ürettiği...

İETT’ye Stevie Awards’dan 4 ödül

İETT, uluslararası profesyonellerin ve firmaların yarıştığı, dünyanın en saygın iş ödülleri programı olan "Stevie Ödülleri"nden 4 ödül aldı.  Uluslararası standartlarda...

Mario Isola – F1 ve Otomobil Yarışları Başkanı:

Beklendiği gibi Monaco’ya en yumuşak lastiklerimizi getiriyoruz. C5, geçen yılın hiper yumuşak hamuruna büyük ölçüde benzemekle birlikte daha serin havalarda daha az topaklanma yaratacak ve pilotlara her turun başından sonuna kadar zorlamaları için daha çok olanak sunacak şekilde tasarlandı. Bu durum, 2018 hiper yumuşak kadar lastik yönetimi gerektirmemesi ama bir yandan da mükemmel performansın korunması anlamına geliyor. Dolayısıyla, özellikle geçen seneye kıyasla daha hızlı bir yarış bekleyebiliriz. Monaco, başka hiçbir yarışa benzemez ama özellikle güvenlik aracı devreye girerse her stratejik fırsatın değerlendirilmesi gereken bir Grand Prix’dir. Geçen sene Daniel Ricardo’nun ilk sırada başlayıp ciddi bir teknik arızaya rağmen kazanarak kanıtladığı gibi sollamanın neredeyse imkansız olduğu bu pistte, pit stoplarda kazanılan ve kaybedilen süreler kritik önem taşıyor.”

Diğer Pirelli haberleri

  • Daha yumuşak hamurların güçlü bir şekilde vurgulandığı Monaco’da çok sayıda pilot maksimum 11 set yumuşak lastiği tercih etti.
  • Geçen haftaki yarışın ardından tüm araçlar Barcelona’da iki günlük testleri tamamladı ve Mercedes pilotu Valtteri Bottas, en hızlı dereceleri elde etti. Ayrıca, her iki gün, Ferrari ve Racing Point, ikinci bir araçla Pirelli’nin 2020 prototip lastiklerini test etti.
  • Gelecek yıl yarışacak yeni 18 inç Formula 2 lastiklerinin testleri başladı. Mugello’da (İtalya) tamamlanan ‘shakedown’ oturumunun ardından önümüzdeki haftalar için ilave testler planlanıyor.
  • Pirelli’nin 2020 ıslak zemin lastik prototiplerinin ilk özel testi, Monaco Grand Prix’nin ardından gerçekleştirilecek. Gelecek sene için potansiyel orta ve tam ıslak zemin lastikleri, 28-29 Mayısta Ferrari ve Red Bull tarafından Fransa’daki Paul Ricard pistinde denenecek. Ferrari, sadece ilk gün, Red Bull ise her iki gün sürüşlerde yer alacak.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...