Türkiye’de bir ilke imza attı…

®
Çok Okunanlar

Isuzu, Big.e ve NovoCiti VOLT ile dünyanın en prestijli tasarım ödülü

Anadolu Isuzu, dünyanın en prestijli tasarım ödüllerinden German Design Awards’da elektrikli araçları Big.e ve NovoCiti VOLT ile iki ödül...

661.000 Explorer spor hizmet aracını geri çağırıyor…

Ford Motor, sabitleme pimleri gevşeyip tavan rayı kapaklarının araçtan ayrılmasına izin verebildiğinden, ABD düzenleyicilerinin talebi üzerine Kuzey Amerika'da 661.000...

Yayındayız…!

Automobile Magazine, Tesla-Elon Musk özel kapak konulu Haziran-Temmuz sayımız online olarak dergilik alt sitemiz de yayınlanmıştır. Dergiyi bu linkten online...

Schumacher ölümden döndü…F1’de inanılmaz kaza…

Duvara çarparak ciddi bir kaza geçiren ancak bilinci açık olduğu açıklanan Haas pilotu Mick Schumacher, kontroller için hastaneye götürüldü....

Türkiye’de Anadolu Grubu çatısı altında faaliyet gösteren KIA, müşteri ilişkileri yönetiminde Medja Ajansı MG Media ile birlikte Türkiye’de bir ilke imza attı. Programatik açıkhava reklamlarında, otomobil ihtiyacı olan potansiyel müşterilerini hedefleyerek modelleriyle ilgili bilgilendirme gerçekleştiriyor.

Stonic, Sportage ve CEED ile 2019 yılında hedef büyüten KIA, müşteri ilişkilerinde Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdi. KIA, Digital açıkhava ünitelerinde  kullandığı yapay zekayla; KIA’nın açıkhava reklamlarının önünden geçen ve sadece aktif olarak otomobil satın almayı düşünen otomobilseverlere reklamlarını gösteriyor.

KIA, müşteri ilişkileri kapsamında gerçekleştirdiği bu çalışmayı, data partnerler aracılığıyla son 1 ayda otomotiv bayiilerini ziyaret eden izinli veri tabanı üzerinden tüketicilere gerçekleştiriyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...