Türkiye’de bir ilke imza attı…

®
Çok Okunanlar

Mercedes-Benz’den Mayıs’a özel fırsatlar…

Mercedes-Benz Otomobil kampanyaları... Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, yeni otomobil alımlarında geçerli finansman seçeneklerini Mayıs ayına özel ve daha avantajlı olacak şekilde...

PEUGEOT, yeni nesil hafif ticari araç ürün gamı Türkiye’de

Otomotiv dünyasının Göz Alıcı markası PEUGEOT, yeni nesil hafif ticari araç ürün gamını Türkiye’de satışa sundu. Markanın yenilenen modelleri...

MG HS’e Yükselmek için Mayıs Ayına Özel Fırsatlar

Türkiye’nin 2023 yılında en hızlı büyüyen otomobil markası ödülünü alan MG, mayıs ayına özel rekabetçi fiyatlarını ve çok avantajlı...

Dadong’daki BMW fabrikasında 6 milyon üretim

Dadong'daki BMW fabrikasında Nisan 2022'den bu yana, yalnızca son 15 ayda bir milyon olmak üzere altı milyon otomobil üretildi... Çin'in...

Türkiye’de Anadolu Grubu çatısı altında faaliyet gösteren KIA, müşteri ilişkileri yönetiminde Medja Ajansı MG Media ile birlikte Türkiye’de bir ilke imza attı. Programatik açıkhava reklamlarında, otomobil ihtiyacı olan potansiyel müşterilerini hedefleyerek modelleriyle ilgili bilgilendirme gerçekleştiriyor.

Stonic, Sportage ve CEED ile 2019 yılında hedef büyüten KIA, müşteri ilişkilerinde Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdi. KIA, Digital açıkhava ünitelerinde  kullandığı yapay zekayla; KIA’nın açıkhava reklamlarının önünden geçen ve sadece aktif olarak otomobil satın almayı düşünen otomobilseverlere reklamlarını gösteriyor.

KIA, müşteri ilişkileri kapsamında gerçekleştirdiği bu çalışmayı, data partnerler aracılığıyla son 1 ayda otomotiv bayiilerini ziyaret eden izinli veri tabanı üzerinden tüketicilere gerçekleştiriyor.

Son Haberler

Chery TIGGO 4 Akıllı Teknolojileriyle Genç Kullanıcıları Hedefliyor

Çin’in önde gelen otomotiv üreticisi Chery, teknolojik yenilik ve ürün iyileştirmelerinin gelmiş olduğu en son noktayı temsil eden TIGGO...

Diğer Haberler