Renault MAIS, Gelen çağrıların yüzde 90’ı ilk 20 saniyede yanıtlanıyor…

®
Çok Okunanlar

Otokar’ı yüzde 18,2’lik yükselişle Anadolu Isuzu, yüzde 17,6’lık artışla Tofaş izledi

Borsa İstanbul'da işlem gören otomotiv şirketleri arasında geçen ay Otokar, yüzde 34,8 ile hisseleri en çok değerlenen otomotiv şirketi...

Fiat 949bin 900TL’den başlayan fiyatlarla…

FIAT EGEA KONFORU AĞUSTOS AYINA ÖZEL 949 BİN 900 TL’DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA!  Türkiye’de aralıksız 6 yıldır pazar lideri olan FIAT,...

Alfa Romeo 2025 Yılının İlk Yarısını Yüzde 20 Büyümeyle Kapattı

Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,yılın ilk yarısını, 2024'ün aynı dönemine kıyasla yüzde 20 oranında küresel büyümeyle geride bıraktı. Avrupa'da...

Piyasa değerinde Ford Otosan ilk sıradaki yerini korudu

Halka açık 8 otomotiv şirketi arasında en fazla piyasa değerine sahip şirket olan Ford Otosan, temmuz ayını 333 milyar...

JWRC Tarihinde Yarış Kazanan İlk Türk

Red Bull sporcusu Ali Türkkan, Dünya Ralli Şampiyonası’nın (WRC) en hızlı duraklarından biri olan Finlandiya Rallisi’nde mücadele etti. Bu yıl...

Almanya, Aralık 2025’ten İtibaren Halka Açık Yollarda Uzaktan Kumandalı Araç Denemelerine İzin Verecek

Almanya, 1 Aralık 2025'te yeni bir düzenleme olan Karayolu Trafiği Uzaktan Kumanda Yönetmeliği'ni (StVFernLV) yürürlüğe koyacak ve uzaktan kumandalı motorlu taşıtların...

Ford Transit’in 60 Yıllık Serüveni

9 Ağustos 1965’te üretim hattından indirilen ilk efsanevi Ford Transit’in üzerinden tam 31 milyon 536 bin dakika geçti. 1967’den...

Müşteri memnuniyetini bir üst seviyeye taşımak üzere yatırımlarına devam eden Renault MAİS, bu kapsamda kurulan yeni nesil çağrı merkezi Renault Diyalog ile müşterilerine sesli hizmetlerden sosyal ve dijital kanallara kadar kişiye özel, kolay ve benzersiz bir deneyim sunuyor.

Renault MAİS tarafından müşteri memnuniyetini bir üst seviyeye taşımak üzere kurulan Renault Diyalog ve Dacia Diyalog’un tanıtımına ilişkin şirketin Ümraniye’deki Genel Merkezi’nde bir basın toplantısı düzenlendi.

Renault MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş toplantıda yaptığı konuşmada müşteri memnuniyetine çok önem verdiklerini vurguladı.

Şirkette göreve başladığında dikkat ettiği ilk şeyin müşterilerin gözündeki durumları olduğunu belirten Çağdaş, “Bunu incelediğimde hayret verici sonuçlarla karşılaşmıştım. Türkiye’de 50 yıllık bir marka olan Renault, her 3 Türk ailesinden en az ikisinin hayatına dokunan bir marka. Renault bizzat 50 yıldır Türkiye’de üretim yapan bir marka, Renault’nun müşteriler gözündeki güvenilirliği, memnuniyeti istenen ve benim olmasını istediğim seviyeden gerçekten çok çok uzaktaydı.” dedi.

– “Koşulsuz müşteri, bayi ve çalışan memnuniyeti konularında önemli bir yol kat ettik”

O dönemde müşteri memnuniyeti açısından 15 marka arasında değerlendirme yapıldığında 11. sıralarda yer aldıklarını ve bunun kendisi için kabul edilebilir bir şey olmadığını vurgulayan Çağdaş, “Çünkü artık dünyada mobilite konseptinin, mobilite ihtiyacının karşılanması en ön planda otomotiv sektörü için.” diye konuştu.

Çağdaş, otomotivde artık müşteri memnuniyetinin markaları rakiplerinden ayrıştırdığına dikkati çekerek şunları kaydetti:

“Otomotivde tüm segmentlere baktığınızda bütün araçlar aslında kendi segmentleri içerisinde birbirinin aynısı. Ama burada farklı marka olarak müşterinize nasıl dokunduğunuz sizi farklılaştırıyor. Müşterilerinizi şaşırtmak, potansiyel müşterilerinizle sürekli temas halinde olmak ve bunu dijital ortamlarda yapabilmek özellikle bugün sizi rakiplerinize göre 1-2 adım öne geçiriyor.”

2019’un müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir dijitalleşmeye odaklanacakları bir yıl olcağını aktaran Çağdaş, sözlerini şöyle tamamladı:

“Renault MAİS olarak, 2018 yılında lider marka ve sektörün en önemli oyuncularından biri olmanın getirdiği sorumluluk gereği, koşulsuz müşteri, bayi ve çalışan memnuniyeti konularında önemli bir yol kat ettik. Müşteri memnuniyetini bir üst seviyeye taşıyacağımız Renault Diyalog ile hizmetlerimizi dijitalleştirdik ve müşterilerimizin kesintisiz destek alabileceği bir platform oluşturduk.

Gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentilerine paralel hayata geçirdiğimiz Renault Port ve Renault Yardım-cı gibi uygulamalar ise 360 derece hizmet anlayışımızın bir göstergesi olma özelliği taşıyor. 2019 yılı, ayrıcalıklı ve benzersiz bir müşteri deneyim hizmeti sunan yatırımlarımız ile otomotiv sektöründeki liderliğimize yaraşır bir dijital dönüşüme odaklandığımız ve tüm paydaşlarımıza daha iyi hizmet vereceğimiz bir yıl olacak.”

– “Bu şekilde bütün operasyonları birleştiren bir başka örnek yok”

Renault Mais Müşteri ve Kalite Direktörü Hüseyin Yusufoğlu ise Renault ve Dacia Diyalog’un yeni nesil bir çağrı merkezi olduğunu dile getirdi.

Yusufoğlu, “Müşterilerimiz bize sesli ve dijital tüm kanallardan ulaşabiliyorlar ve biz de onlara kişiye özel, kolay, ayrıcalıklı benzersiz bir müşteri deneyimi sunmayı istiyoruz. Amacımız özetle bu.” şeklinde konuştu.

Koşulsuz müşteri memnuniyeti sağlamayı hedeflediklerini vurgulayan Yusufoğlu, “1 yıldır Renault Diyalog çatısında hizmet veriyoruz. Bunda evvel İstanbul’un farklı yerlerinde irili ufaklı çağrı merkezleri vardı. Bunların hepsini bugün genel müdürlüğümüzde bir çatı altında topladık” dedi.

Diğer Haberler

Birleşik Krallık’ın yeni duyurulan Elektrikli Otomobil Hibesi’nden (ECG) çıkarılabilir

Stellantis, hükümetin EV sübvansiyonlarını tüm üretim zinciri boyunca çevre standartlarına bağlamak için harekete geçmesiyle, Polonya'daki elektrikli araç üretiminin karbon yoğunluğuyla ilgili endişeler nedeniyle Birleşik...

Seul’den 350 milyar dolarlık yatırım taahhüdü

ABD Başkanı Donald Trump yaptığı açıklamada, ABD'nin Güney Kore'den yapılan ithalata %15'lik bir tarife uygulayacağını ve Seul'den 350 milyar dolarlık yatırım taahhüdü ve 100...

Almanya, Aralık 2025’ten İtibaren Halka Açık Yollarda Uzaktan Kumandalı Araç Denemelerine İzin Verecek

Almanya, 1 Aralık 2025'te yeni bir düzenleme olan Karayolu Trafiği Uzaktan Kumanda Yönetmeliği'ni (StVFernLV) yürürlüğe koyacak ve uzaktan kumandalı motorlu taşıtların halka açık yollarda test edilmesi...

İtalya, Eylül Ayında İtibaren Elektrikli Otomobiller İçin 600 Milyon Euro’luk Teşvik Programı Planlıyor

Çevre ve Enerji Güvenliği Bakanı Gilberto Pichetto Perşembe günü yaptığı açıklamada, İtalya'nın Eylül ayı başlarında elektrikli araçlar için 600 milyon Euro'luk yeni bir teşvik...

Japonya, ABD’yi Ticaret Anlaşması Kapsamında Otomatik Tarife İndirimlerini Hızlandırmaya Çağırdı

Japon hükümeti yaptığı açıklamada, Japonya'nın baş ticaret müzakerecisi Ryosei Akazawa'nın ABD'yi, otomobiller ve otomobil parçaları üzerindeki daha düşük vergiler de dahil olmak üzere yakın...

Petrolde büyük düşüş varili 62,78 dolardan alıcı buldu

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 65,76 dolardan işlem görüyor. Cuma 66,91 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 65,83 dolardan tamamladı. Brent petrolün varil fiyatı,...

Sektöründe önde gelen diğer otomobil gruplarının pazar paylarında düşüş gözlemleniyor

Çinli otomobil markaları, dikkati çeken yükselişlerini sürdürürken, sektörün önde gelen markalarının pazar paylarında düşüş gözlemleniyor. Stellantis, yılın ilk yarısında pazar payı yıllık bazda yüzde 16,7'den...