Audi satış sonrası hizmetlerde de teknoloji ile bir adım önde…

®
Çok Okunanlar

Maserati GranTurismo ve GranCabrio Serisi

Maserati GranTurismo ve GranCabrio Serisi Eve Dönüyor: Modena'da Yeni Bir Dönem Başlıyor  Maserati'nin coupé ve cabriolet modelleri Tridente'nin kalbi olan...

Elektrikli araç ve C-SUV segmentinde zirvede

Togg, bu yıl en değerli ve güçlü markalar arasında Türkiye'nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, “Türkiye 125-Türkiye'nin...

General Tire yeni dört mevsim lastik

General Tire yeni dört mevsim lastik Grabber Cross A/S ile “Yola Çık ve Ötesini Keşfet” Bir Continental markası olan General...

Türkiye’de ithal araç oranı yüzde 70

Automechanika İstanbul 2025, Türkiye otomotiv tedarik sanayisinin, dünyayla rekabet gücünü artırabilmesine olanak sağlayacak İstanbul, 15.05.2025. 2024 yılında Türkiye otomotiv sanayisi için...

Stellantis’in yeni CEO’su Antonio Filosa oldu

Stellantis'in yeni Üst Yöneticisi (CEO) Antonio Filosa, 23 Haziran'da göreve başlayacak. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Stellantis NV, Yönetim Kurulu Özel...

Hyundai Motor Türkiye Markalı Kasko Hizmeti

Sigorta ve Yetkili Servis hizmetini tek çatı altında toplayan Hyundai Motor Türkiye, uzun yıllardır süregelen markalı kasko hizmetini genişletmeye...

Klasik ve retro tarzdaki motosikletler sokakları süsledi

Her yıl dünyanın farklı yerlerinden binlerce klasik motosiklet tutkununu bir araya getiren The Distinguished Gentleman's Ride'ın İstanbul'da gerçekleşen Türkiye...

Türkiye genelindeki yetkili servislerinde dijital hizmetleri sırasıyla hayata geçiren Doğuş Otomotiv Audi, servis kalitesi ve uygulamalarıyla Audi Dünyası’nda örnek gösteriliyor

 Doğuş Otomotiv Audi, Yetkili Servisleri’nde uygulamaya aldığı dijital çalışmalar ve hizmetler ile Audi sahiplerinin kaliteli hizmeti kolay ve hızlı şekilde alması hedefliyor.  “https://benimaudim.com/”  Benimaudim.com, Audi’nin dijital hizmetleri için bir giriş kapısı olarak konumlanıyor. “https://benimaudim.com/ ”  Benimaudim.com Audi kullanıcılarına online servis randevusu alma, servisteki araçlarının durumunu takip etme, fatura görüntüleme ve servis hizmetini kredi kartı ile online ödeme imkanı sunuyor.

 Akıllı kalem ve Self Reception uygulamaları

Yetkili servislerde hayata geçirilen, “Akıllı kalem” uygulaması, yetkili servis hizmetlerindeki tüm süreçlerin dijital ortama anında aktarılmasına olanak sağlıyor. Ayrıca, yetkili servislerde bulunan “Self Reception” uygulaması da, havalimanlarındaki check in hizmetine benzer bir şekilde, araç sahiplerinin kendi iş emirlerini açmasına imkan veriyor.

Diğer Haberler

Türkiye’de ithal araç oranı yüzde 70

Automechanika İstanbul 2025, Türkiye otomotiv tedarik sanayisinin, dünyayla rekabet gücünü artırabilmesine olanak sağlayacak İstanbul, 15.05.2025. 2024 yılında Türkiye otomotiv sanayisi için olanaklarla birlikte çalışabilirin da bir...

Aşkın Garantisi Yok Ama Lassa’nın Var

Brisa'nın güçlü markalarından Lassa, bir ilke imza atarak binek ve 4x4 imkansızde 5 yıl garanti uygulamasını başlattı. Yeni garanti kampanyasını duyurmak üzere hazırlanmış reklam filmi,...

“OPET, sektörünün en güçlü ve en fazla büyüyen markası”

OPET, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da sektörün üzerinde büyüyerek ilk 3 firma arasında pazar payını artıran tek marka oldu. OPET Genel Müdürü...

Sakarıılıca Tırmanmada Heyecan Doruktaydı

Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK) tarafından ICRYPEX ana sponsorluğunda, Mihalgazi Belediyesi'nin katkılarıyla düzenlenen AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası'nın 3. ayağı, 7,4 kilometre uzunluğundaki Sakarıılıca...

Nissan Yetkili Satıcılarına davet ediyor

Nissan 01-05 Haziran tarihleri arasında yapılacak bayram öncesi organizasyonlar ile tüm Nissan tutkunlarını Nissan Yetkili Satıcılarına bekliyor.  Nissan Türkiye, yeni bir Nissan sahibi olmak için...

Hyundai Motor Türkiye Markalı Kasko Hizmeti

Sigorta ve Yetkili Servis hizmetini tek çatı altında toplayan Hyundai Motor Türkiye, uzun yıllardır süregelen markalı kasko hizmetini genişletmeye ve Hyundai araçlarına sahiplerine üstün...

İspanya Grand Prix’sinden…

İspanya Grand Prix'sinde Oracle Red Bull Racing'den Max Verstappen, yarışın sonlarına doğru aldığı 10 saniyelik ceza nedeniyle podyum mücadelesinin dışında kalarak 10. sıraya gerilerken,...