Citroen artık, Groupe PSA Türkiye tarafından yürütülecek…

®
Çok Okunanlar

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

Stellantis 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor

Stellantis Yılın İlk Yarısında 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor... Türkiye’deki Hacim Artışı Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesindeki...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı

Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı! Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...

Citroën markasının distribütörlüğünü yürütmekte olan Baylas Otomotiv A.Ş.’nin Citroën operasyonları 4 Mart 2019 tarihi itibarıyla sona erecek. Aynı tarihten itibaren Citroën markasının satış, pazarlama ve satış sonrası hizmetleri Groupe PSA Türkiye tarafından yürütülecek.

 Baylas Otomotiv ve Groupe PSA Türkiye, bu geçiş sürecinde Citroën satış ve satış sonrası operasyonlarının herhangi bir kesinti ve aksama olmaksızın Groupe PSA Türkiye tarafından yürütülmesi için iş birliği ile çalışmalarına devam edecek. Baylas Otomotiv konuyla ilgili olarak şu açıklamayı yaptı: 1995 yılından bu yana Citroën markasının Türkiye’de başarıyla temsil edilmesine katkısı olan tüm iş ortaklarımıza teşekkür ederiz.”

 Groupe PSA Türkiye Başkanı Olivier Cornuaille ise şu açıklamayı yaptı; “25 yıla yakın bir süredir Citroën markasını Türkiye’de layıkıyla temsil eden Baylas Otomotiv’e ve markaya tutkuyla bağlı olan tüm müşterilerine teşekkür ederiz”. Bugünkü duyurunun Groupe PSA’nın Türkiye’ye duyduğu güvenin bir göstergesi olduğunu vurgulayan Cornuaille; “Amacımız, Türkiye otomotiv pazarındaki ilk üç oyuncu arasındaki konumumuzu korumak ve daha yukarılara taşımaktır.” dedi. Citroën operasyonlarını mevcut Citroën bayileri ile devam ettirme niyetinde olduklarını belirten Cornuaille; amaçlarının, satış ve satış sonrası operasyonlarda hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti konusunda birinci sıraya yerleşmek olduğunu söyledi. Mevcut Citroën operasyonlarının kesintisiz devam edeceğinin altını çizen Cornuaille; müşterilerin de satış ve satış sonrası hizmetlerinde hiçbir sıkıntı yaşamayacaklarını sözlerine ekledi.

 

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...