Mercedes-Benz Ege Kupası 2019’un şampiyonu Türkiye oldu

®
Çok Okunanlar

OPEC+, daha yüksek fiyat artışları durumunda devreye girebilir

Petrol fiyatlarının, İran-İsrail geriliminin yol açtığı arz endişeleri nedeniyle yılın en yüksek seviyelerini gördükten sonra jeopolitik riskler nedeniyle yakın...

Anadolu Isuzu “ZES işbirliği çok değerli”

Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu, satış sonrası servis standartlarını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Anadolu Isuzu, çevre dostu...

Ford Otosan Ekosistemdeki Liderliğini Sürdürüyor

”Gelecek Şimdi” vizyonu ile ortaya koyduğu uzun dönemli sürdürülebilirlik hedefleri doğrultusunda tüm ekosistemde dönüşümün öncüsü olma amacıyla faaliyetlerini sürdüren...

TAİD Ağır Ticari Araçlar Derneği, 2024 hedefleri

TAİD Ağır Ticari Araçlar Derneği, 2024 hedeflerini açıklarken yeni kurumsal lansmanını gerçekleştirdi Ağır Ticari Araçlar sektöründe yılın ilk çeyreği beklentileri...

Türk futbolunun 1996 yılından bu yana ana sponsorları arasında yer alan ve Türkiye Futbol Federasyonu’nun en uzun süreli sponsoru olan Mercedes-Benz Türk’ün desteklediği 2019 Mercedes-Benz Ege Kupası, bu yıl 14-19 Ocak 2019 tarihleri arasında Kuşadası ve Aydın’da düzenlendi. 16 yaş altı futbol milli takımlarının mücadele ettiği 2019 Ege Kupası, Türk futboluna her alanda destek veren Mercedes-Benz Türk’ün isim sponsorluğunda sekizinci kez gerçekleşti. Şirket, sponsorluk projelerindeki uzun vadeli bakış açısını 23 yıldır aralıksız devam eden Türkiye Futbol Federasyonu işbirliği ile ortaya koymaya devam ediyor.

Turnuvanın son günü olan 19 Ocak’ta, Altınordu Metin Oktay Yerleşkesi Serpil Hamdi Tüzün Sahası’nda ilk olarak saat 12:00’de İngiltere ile Rusya’nın üçüncülük mücadelesi, saat 15:00’te ise Türkiye ile İspanya final maçları düzenlendi. Şampiyona sonucunda Türkiye birinci, İspanya ikinci, İngiltere üçüncü ve Rusya dördüncü oldu.

Süer Sülün: “İşbirliğimiz, gelenek ve bağlılığın sembolü”

Mercedes-Benz Türk İcra Kurulu Başkanı Süer Sülün, bu yıl 20’ncisi düzenlenen Ege Kupası’na ilişkin; Türk futbolunun en uzun soluklu destekçilerinden biri olduklarını dile getirerek şunları söyledi: “1996 yılından bu yana Mercedes-Benz Türk olarak, Türkiye Futbol Federasyonu’nun en büyük destekçilerinden biriyiz. Gelenek, bağlılık ve sürdürülebilirliğin sembolü olan bu işbirliğinde sponsorluğun ötesinde bir taraftar olarak Türk futbolunun coşkusuna ortak oluyoruz. 23 yıllık yolculuğumuzun son sekiz yılında da Ege Kupası’na destek verdik. Mercedes-Benz Türk olarak; Türk futboluna inancımız tam ve yarışmaya katılan 16 yaş altı milli takımımızla gurur duyuyoruz.”

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler