Mercedes ayrıca, çok yüksek sıcaklıkların beklendiği bir hafta sonunda Barselona’daki teknik nakavtı geride bırakmak için ‘yeni’ bir güç ünitesine de yeni bir batarya ve güç ünitesi taktı ve bu nedenle tek koltukluların oksijenini zaten tüketen bir ‘yüksek irtifa’ yarışında test yaptı. Andrea Kimi Antonelli ve Mercedes, Lewis Hamilton’ın Ferrari’sinin 2026’da aldığı ilk yenilginin ardından bu önemli etkinlikte kendilerini ‘gösterişli’ göstermek için mümkün olan her şeyi yaptılar. Cuma günkü serbest antrenman arifesinde medyayla yapılan randevuda Dünya Şampiyonası lideri, “Yazılımda ve donanımda güncellenen yeni bir pil takımımız var, ancak bu güvenilirlikle ilgili, bu ADUO’nun etkisinden kaynaklanan bir müdahale değil çünkü performanstan bahsetmiyoruz” dedi. “Yaşadığımız sorunlar sıcaklıklarla bağlantılı değildi çünkü her zaman aynı sorunları yaşıyorduk, ancak örneğin Kanada’da hava soğuktu ve bunun yerine Barselona’da sıcaktı – diye ekledi Antonelli – Montmelò’da bana anlattıklarına göre sıcaklıkta bir zirve vardı ve bu da her şeyi altüst etti.” Antonelli, bu hafta sonu kullanacağı yeni güç ünitesiyle ilgili olarak şunları söyledi: “Ayrıca yüksekte yarıştığımız ve oksijen eksikliği nedeniyle yeni bir güç ünitesi takıyoruz. Bu, aracın çeşitli bileşenleri, özellikle de frenler ve motor için çok zorlu bir pist. Pek çok güvenilirlik sorunu yaşadığımız ve bu hafta sonunun bu açıdan özellikle test olduğu göz önüne alındığında, yeni bileşenler takacağız.”
Automobile Magazine – Formula1 İngilizce, Haberler
2026-06-25 21:00:00
Automobile Magazine , 2026-06-26 05:11:00 , automobilemagazine.com.tr
Source link






















