Toyota C-HR Dolu Dolu Geliyor…

®
Çok Okunanlar

Garenta ve ikinciyeni.com’un yeni Genel Müdürü Şafak Savcı oldu

Anadolu Grubu bünyesinde faaliyet gösteren, araç kiralama pazarının yenilikçi markası Garenta ve ikinci el otomobil sektörünün kılavuz markası ikinciyeni.com’un...

Galaxy S20 serisi seçili mağazalarda sahneye çıkıyor!

Heyecanla beklenen Galaxy S20 serisi ilk kez Türkiye’deki kullanıcıların karşısına çıkıyor. Galaxy S20, Galaxy S20+ ve Galaxy S20 Ultra,...

Brisa, 394 milyon TL’ye ulaştı…

Sabancı Holding ve Bridgestone Corporation iştiraki Türkiye lastik sektörü lideri Brisa 2021’in ilk çeyreğinde yurtiçi ve uluslararası pazarlarda güçlü...

Brisa, Satış Örgütünü Güçlendiriyor

Türkiye lastik sektörü lideri ve sanayinin öncü şirketlerinden Brisa, şirket çalışanları tarafından hayata geçirilen “iyi uygulamaları” akademi seviyesinde vaka...

Lansmana Özel Fiyatlar

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota C-HR için yoğun bir ilgi ile karşılaştıklarını da dile getirerek “Otomobilimizi ilk müşterilerimize kasım ayı sonuna kadar özel lansman fiyatıyla sunacağız. Bu fırsattan yaklaşık ilk bin kişi faydanalabilecek. Modelimiz Türkiye’de satışa çıkmadan önce 600 kişilik özel bir müşteri kitlesi tarafından da test edildi ve onlardan tam not aldı. Uzun süredir heyecanla beklenen Toyota C-HR, tasarım aşamasındayken bile büyük ilgi çekiyordu. 6 binden fazla kişinin Toyota’ya ulaşarak bilgi aldığını ve ön talepte bulunduğunu gördük. Segmentinde yeni bir çağın öncüsü olan Toyota C-HR, farklı olmak isteyen, yeni ürünleri deneyimlemekten hoşlanan ve görsel çekiciliğe önem veren dinamik kullanıcıları hedefliyor” dedi.

 Toyota C-HR Dolu Dolu Geliyor

Toyota C-HR, hedef müşteri kitlesinin beklentilerini yansıtacak şekilde birçok üstün ve farklı özelliklerle donatıldı. Toyota C-HR, giriş seviye olan “Advance” ile birlikte tüm versiyonlarında son derece zengin bir ekipman seviyesi sunuyor. Giriş seviyesi Advance; 17 inçlik alüminyum alaşımlı jantlar, Çift Bölgeli Otomatik Klima, 8 inç Toyota Touch 2 multimedya sistemi, geri görüş monitörü, yağmur sensörü, Cruise Control, Otomatik yanan farlar, LED gündüz yanan farlar ve elektronik park freni gibi üstün donanım özelliklerine sahip. Toyota C-HR’ın üst donanım seviyelerinde ise ek olarak; ısıtmalı koltuklar, akıllı giriş sistemi, karartılmış yan ve arka camlar, yarı parçalı deri koltuklar, Kolay Akıllı Park Destek Sistemi (S-IPA), 18 inç alüminyum alaşımlı jantlar ve çift renkli gövde gibi özellikler de bulunuyor.

Toyota C-HR Çekici Tasarımıyla da “Farklı”

Türkiye’de üretilen Toyota C-HR, coupe hatlarıyla sportifliğini öne çıkarırken, ön bölümdeki sert hatlar ve yan gövdedeki şişkin çamurluklarla güçlü ve kaslı bir görünüm sergiliyor. Heyecan uyandıran elmas şeklindeki dış tasarımı ile, C-crossover segmentinde yeni bir sayfa açmaya hazırlanan Toyota C-HR, Toyota’nın yakın gelecekteki tasarım anlayışının ilk ipuçlarını da veriyor. 

Toyota ‘Sensual Tech’ adını verdiği yeni iç mekan tasarım konseptiyle teknoloji, fonksiyonellik ve görsel şöleni C-HR’da bir araya getiriyor. Sürücü ve yolcuları modern, çekici ve son derece ferah bir kabin karşılıyor. Sınıfının en iyi kalite algısını (SQ-Sensory Quality) hedefleyen Toyota C-HR’ın premium kokpit mimarisi yüksek kalite algısını karakteristik özellikleriyle öne çıkarıyor. Dış gövdede kullanılan elmas tasarımı; kapı döşemelerinde, tavan döşemesinde, JBL marka hoparlör kapaklarında ve analog göstergelerin ibresinde de kullanılıyor.

 Gelişmiş ve Çevreye Duyarlı Motorlar

Toyota C-HR’ın 1,2 litrelik turbo benzinli motoru yüksek yakıt verimliliği sunarken, hibrit versiyonu ise yakıt verimliliğine yeni bir boyut kazandırıyor ve son derece sessiz ve sarsıntısız bir sürüşün önünü açıyor. 

1,2 litrelik turbo benzinli motor 116 HP güç ve 185 Nm tork üretiyor. 100 km’de ortalama 5,9 litre yakıt tüketen motor ortalama 134 gr/km CO2 salınım değeriyle çevreci ve tutumlu bir yapı vaat ediyor. 122 HP güç üreten yeni hibrit motor 1.8 litre VVT-i motora sahip. Toyota’nın gelişmiş hibrit güç ünitesi, sadece daha yüksek bir verimlilik seviyesi sunmakla kalmıyor aynı zamanda çok daha etkin bir performans sağlıyor. Toyota C-HR 3,8 lt/100 km ortalama yakıt tüketirken 86 gr/km ortalama CO2 emisyon salınımı gerçekleştiriyor.

 Toyota C-HR’ın 1.2T CVT şanzımanlı versiyonu, Dinamik Tork Kontrollü 4×4 sistemiyle donatılabiliyor.

 Hibrit Aküsüne 10 Yıla Kadar Garanti İmkanı

C-HR ile birlikte Toyota’nın tüm hibrit modelleri 3 yıl/100 bin km mekanik garantisine sahip. Hibrit versiyonlarda ayrıca; hibrit aksamı ile hibrit aküsü de 5 yıl/100 bin km için garanti kapsamına alınmış durumda. Hibriti tercih eden Toyota kullanıcıları, garanti süresi olan 5 yılın bitiminden hemen önce 25 Euro+KDV tutarındaki hibrit check-up menüsünü yaptırarak, bunu takip eden 1 yıl/15 bin km boyunca hibrit aküsünü garanti altına almayı sürdürecekler.

Bu check-up’ı her yıl yaptırarak hibrit aküsünü toplamda 10 yıl boyunca garanti altına almak mümkün olacak.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...