Test Sürüşü: Yeni Opel Antara

®
Çok Okunanlar

İşte Pirelli “Verona” Gecesinden Özel Kareler…!

47. baskısı, eski takvim yıldızı Whoopi Goldberg’in ev sahipliği yaptığı yıldızlarla dolu bir gala'da İtalya'nın Verona kentinde yapıldı... ...

TAİD, Ağır Ticari Araçlar Derneği’nin Yeni Başkanı, Burak Hoşgören Oldu

Ağır Ticari Araçlar Derneği’nin (TAİD) genel kurulunda Ford Trucks Türkiye Direktörü Burak Hoşgören, yeni Yönetim Kurulu Başkanı olarak seçildi.  Yeni...

Honda’nın SUV modeli HR-V tamamen yenilenerek hibrit

Gelişen teknolojilerle sportif ruha sahip otomobiller sunan Honda’nın SUV modeli HR-V tamamen yenilenerek hibrit ürün gamındaki yerini aldı. ‘e:Technology’...

2020’de iki Gold ödüle layık görüldü

Petrol Ofisi ‘Maximus Kabin’ ve ‘Siftah Liderden’ kampanyaları ile İstanbul Marketing Awards 2020’de Gold ödüllere layık görüldü... Türkiye’nin prestijli pazarlama ve...

Yeni Opel Antara ile dağ bayır, çamur demedik sınırları zorladık ve çok iyi bir off-road macerası yaşadık. General motor, kriz sonrası yapmış olduğu atılımları ile tüm araçlarını baştan aşağı yenileyerek ürün gamında hızlı bir şekilde geliştirmekte.
4×4 ürün gammında bulunan ve kardeşi Chevrolet Captiva benzerliği ile tanınmış Yeni Opel Antara’da bundan nasibini doğru bir şekilde almış gözüküyor. İlk olarak söylenecek o kadar çok şey varki.. Opel yeni antara aracını dış tasarımı ile ne kadar makyajlanmış gibi gözükse de aracın içine girdiğinizde ve kullanmaya başladığınızda yepyeni bir suv ile karşılaşıyorsunuz. Eskiye oranla araç daha fazla dinamik ve kıvrak bir hale gelmiş.
Takibi gaza bastığınızda hemen fırlamayı beklemeyin fakat off-road performansı esp’yi devreden çıkarttığınız anda başlıyor. Ve arazide yüksek torklarda oldukça verim almanızı sağlıyor. Normal şehir içi düz yol asfalt kullanımında ise bu verimi hissetmeniz biraz güçleşiyor. Araç düz yol asfalt kullanımında gaza dokunduğunuzda ise tepkisinin biraz geç
oluşu ve ağır bir şekilde hareketi sizi yanıltmasın.. Çünkü araç yüksek torklarda gerçek gücünü ortaya koyuyor ,şehir içinde ise kendi halinde gayet sakin bir hayat sürüyor.
Yeni Opel antara, yenilenen iç ve dış tasarımı ile de zarafeti ve gücün birleşimini ortaya koyuyor. Dinamik dış hatları ve kıvrak yapısı aracın tüm özellikleri ile birleşerek ihtiyaçlarınıza eksiksiz bir şekilde cevap vermek üzere yenilenmiş 4×4 özelliğine sahip SUV.
Elektronik kontrollü akıllı 4×4 sistemi normal sürüş koşullarında ön tekerleklere aktarılan güç sayesinde, önden çekişli bir otomobilin performansını yaşatıyor. Sanırım en önemli özelliği ise yol koşullarına göre öne ve arka tekerleklere %50 oranında optimum çekiş ve güç aktarması. Bu sayede araç performans ve yakıt bakımından kendini koruyor. Aynı zamanda ise güvenlik olarak kötü yol şartlarında ön ve arkada her lastiğe uygulana eşit güç sayesinde sizi zor bir durumdan kurtarma özelliğini taşıyor. Aracın ön kaputu üzerinde bulunan geniş krom bar ve üzerindeki opel logosu göze ilk çarpan yenilikleri yansıtıyor. Ön ızgaranın yeni tasarımı ve üç boyutlu far tasarımda opel antarının yeni çizgisini yansıtıyor.
Yeni antara’nın üzerinde takılı olan 18 hafif alaşımlı jantlar ve 4×4 lastikleri ise yine antara’nın arazide ve kış şartlarındaki başarısını ortaya koyan en önemli faktörlerden biri. Yine arka ve ön tarafta off-road yaparken veya şehir içinde yüksek kaldırımlardan aracın çizilmesini ve zarar görmesini engellemek için gümüş rengi koruma plakaları yer almakta.
Yeni Opel Antara ülkemizde, 3.2 V6 Ecotec ve 2.0 CDTI Ecotec 2 motor seçeneği ile sunulmakta. Testini yaptığımız araç ise 2.0 motor seçeneğine sahip 16V maksimum güç ise 150 beygir ve 320 devir maksimum tork üretiyor. Aracın vites yapısı AWD manuel ve otomatik olarak kullanabiliyorsunuz. Yakıt türü ise dizel. 0-100 km arasında ortalama 8,6 lt. yakıt kullanıyorsunuz. Bildiğiniz gibi 4×4 araçlarda karbondioksit salınımı binek araçlara oranla daha yüksek yeni antarada CO-emisyon oranı ise 248q. normal binek bir aracın en az iki katı demek. Yeni Opel antara’nın fiyatı ise 106.047 TL den başlıyor, kampanyalı fiyatı ise 86.047 TL olarak sunuluyor.
Test ve Yazı : Özgür Sunay

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...