Renault A.C.E Awards’ta toplamda beşinci kez zirvede yer aldı.

®
Çok Okunanlar

TÜRKİYE’NİN DUSTER’I, TÜRKİYE YOLLARINDA…

2023 yılının Aralık ayında, İstanbul’da gerçekleştirilen basın toplantısı ile ilk kez duyurulan Yeni Renault Duster, Türkiye yollarıyla buluştu.Bursa’da bulunan...

Brent petrolün varil fiyatı 82,89 dolar

Petrol fiyatları, dünyanın en büyük petrol tüketicileri olan ABD ve Çin'deki talep belirsizlikleri nedeniyle Pazartesi günü geriledi. Uluslararası gösterge Brent...

Yeni Ford Bronco Off-Road Lastikleri

Yeni Ford Bronco General Tire Off-Road Lastikleri İle Donatılıyor... Off-road tuning uzmanı delta 4x4, bir Continental markası olan General Tire’a...

The all-new G-Class electrifies Los Angeles

MERCEDES-BENZ ALL-NEW ELECTRIC G-CLASS WORLD PREMIERE LA_Kendall Jenner

Mais AŞ bünyesindeki Renault ve Dacia, Şikayetvar A.C.E Awards’ta otomotiv kategorisinde bu yıl da lider oldu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Şikayetvar tarafından gerçekleştirilen ve 1,5 milyonu aşkın müşteri memnuniyeti anketi baz alınarak hazırlanan “Müşteri Deneyim Endeksi” sonuçlarına göre verilen A.C.E. Awards, müşteri memnuniyeti deneyimini iyi sağlayan markalara takdim edildi.

Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre belirlenen kazananlar cevaplama hızı, şikayet oranı, çözüm hızı, memnuniyet düzeyi, teşekkür oranı ve markayı tercih etme oranı gibi kriterler baz alınarak seçildi.

Dacia kazandığı bu ödülle son 5 yılda 5 kez kendi kategorisinde müşteri deneyimini en iyi yöneten marka olma başarısını elde ederken, Renault ise A.C.E Awards’ta toplamda beşinci kez zirvede yer aldı.

Törende Renault adına ödülü MAİS AŞ Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş alırken, Dacia adına ise MAİS AŞ Ticari Genel Müdür Yardımcısı Lucas Bellieud aldı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Çağdaş, müşteri memnuniyetinin hedeflerinin başında geldiğini belirterek, ‘Şikayetvar A.C.E Awards’ta kendi kategorilerimizde lider seçilmekten büyük gurur duyuyoruz. Bu ödül, müşterilerimize sunduğumuz deneyimin ve kaliteli hizmetlerimizin bir göstergesi olarak öne çıkıyor.’ ifadelerini kullandı.

Çağdaş, çözümleriyle, iletişim kanallarıyla ve müşterilere odaklı yaklaşımlarıyla sürekli olarak müşteri beklentilerini karşılamayı amaçladıklarını kaydederek, ‘Tüm ekibimizle birlikte, müşterilerimizi dinlemeye, onların geri bildirimlerini değerlendirmeye ve sürekli olarak kendimizi geliştirmeye devam edeceğiz. Bu ödüller, bizi daha da motive ediyor ve müşterilerimize daha iyi hizmet sunma konusunda ilham veriyor” açıklamasında bulundu.

Son Haberler

DS Automobiles Chantilly Arts & Elegance Richard Mille

DS Automobiles, 15 Eylül'de Château de Chantilly bahçesinde gerçekleştirilecek olan Chantilly Arts & Elegance Richard Mille otomobil yarışmasında tamamen...

Diğer Haberler