Renault A.C.E Awards’ta toplamda beşinci kez zirvede yer aldı.

®
Çok Okunanlar

İtalya’ya binek otomobil ihracatında yüzde 58,5 artış

Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği verilerinden yaptığı derlemeye göre, otomotiv endüstrisinin Ocak-Mart 2024'teki 9 milyar 132 milyon 431 bin...

Automechanika Istanbul 2024 için geri sayım başladı

Otomotiv sektörü, üretim ve ihracat hacmini her geçen gün artırarak Türkiye’nin dış ticaretinin gelişmesine ve ekonomik büyümesine katkıda bulunurken,...

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Lexus LBX, çevre dostu özellikleriyle de öne çıkıyor

Lüks ve performansı bir arada sunmayı hedefleyen markanın premium SUV segmentindeki yeni ürünü LBX, İstanbul'un tarihi semti Akaretler'deki kurulan...

Mais AŞ bünyesindeki Renault ve Dacia, Şikayetvar A.C.E Awards’ta otomotiv kategorisinde bu yıl da lider oldu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Şikayetvar tarafından gerçekleştirilen ve 1,5 milyonu aşkın müşteri memnuniyeti anketi baz alınarak hazırlanan “Müşteri Deneyim Endeksi” sonuçlarına göre verilen A.C.E. Awards, müşteri memnuniyeti deneyimini iyi sağlayan markalara takdim edildi.

Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre belirlenen kazananlar cevaplama hızı, şikayet oranı, çözüm hızı, memnuniyet düzeyi, teşekkür oranı ve markayı tercih etme oranı gibi kriterler baz alınarak seçildi.

Dacia kazandığı bu ödülle son 5 yılda 5 kez kendi kategorisinde müşteri deneyimini en iyi yöneten marka olma başarısını elde ederken, Renault ise A.C.E Awards’ta toplamda beşinci kez zirvede yer aldı.

Törende Renault adına ödülü MAİS AŞ Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş alırken, Dacia adına ise MAİS AŞ Ticari Genel Müdür Yardımcısı Lucas Bellieud aldı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Çağdaş, müşteri memnuniyetinin hedeflerinin başında geldiğini belirterek, ‘Şikayetvar A.C.E Awards’ta kendi kategorilerimizde lider seçilmekten büyük gurur duyuyoruz. Bu ödül, müşterilerimize sunduğumuz deneyimin ve kaliteli hizmetlerimizin bir göstergesi olarak öne çıkıyor.’ ifadelerini kullandı.

Çağdaş, çözümleriyle, iletişim kanallarıyla ve müşterilere odaklı yaklaşımlarıyla sürekli olarak müşteri beklentilerini karşılamayı amaçladıklarını kaydederek, ‘Tüm ekibimizle birlikte, müşterilerimizi dinlemeye, onların geri bildirimlerini değerlendirmeye ve sürekli olarak kendimizi geliştirmeye devam edeceğiz. Bu ödüller, bizi daha da motive ediyor ve müşterilerimize daha iyi hizmet sunma konusunda ilham veriyor” açıklamasında bulundu.

Son Haberler

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Diğer Haberler