Page 45 - NİSAN-MAYIS 2022
P. 45

Yükseklik 10 mm alçalırken ön kaput  trikli ısıtmalı koltukları da bulunmuyor.
                                                       ise neredeyse 50 mm geriye doğru kay- Aracın sağ sürücü camı otomatik açılıp
                                                       dırılarak bu değişiklikler aracın tasarım  kapanabilir iken ön yolcu cam aç-
                                                       çizgilerini önemli ölçüde değiştirirken  ma-kapatma manuel olarak çalışıyor.
                                                       kabin içerisinde de daha geniş ve ferah  Aracın tasarım ve şasi yapısı itibarı ile
                                                       bir alan sağlanmaya çalışılmış. Sürücü  doğru lastikler takılı iken yol tutuşu gay-
                                                       odaklı kokpit, sürüş hissiyatını ve heye- et iyi. Fakat, yüksek hızlarda ve rüzgar-
                                                       canını zirveye taşırken sadelikle gelen  lı havalarda aracın ön tarafında kaput
                                                       zariflik de bir diğer önemli unsur olarak  ve motor kısmında yoğun bir sallantı
                                                       dikkat çekiyor. Yeni tip direksiyon simi- ve gidip gelme oluyor. Aracın önden   45
                                                       di ve dijital ekrandan oluşan göstergel- kayma eğilimleri çok yüksek boyutta.
                                                       er de bu yapıyı destekliyor. Yeni estetik  140-150 km hızlarda rüzgarlı havalar-
                                                       çizgiler, aracın iç mekanında da tüm  da ön tarafı Yolda tutmaya çalışmak,
                                                       tabuları  yıkan  bir  düzeyde  karşımıza  rüzgarlı havada uçağı dengede tutmak
                                                       çıkıyor. Yeni Hyundai Elantra Smart  gibi benzetiyorum.  Araç oldukça kon-
                                                       farklı sürüş modları ile eğlenceli ve  forlu ve yol sizi yormuyor bu artı. Araç   MAGAZINE.COM.TR
                                                       sportif aynı zamanda ECO sürüş modu  yüksek hızlarda takribi 180km hız ile
                                                       tanıyor. Bu sebeple beğenimizi kazan- yorulmadan uzun süre yol alabiliyor.
                                                       dı.  Aynı  zamanda  aracın  en  iyi  sürüş  Fakat daha yüksek sür’atlere çıkması
                                                       modu Normal mod olarak diyebiliriz.  ve ivmelenmesi motoru bakımından
                                                       Yeni Hyundai Elantra’da el ile açılan bir  zor gözüküyor. İlk kalkış hızlanması
                                                       sunroof kapak örtüsü yer alıyor. Aynı  ağır olan bir araç için atik ve çok hızlı
                                                       zamanda yine sürücü koltuğunda ve  olmasının yanı sıra 150 ve 180 km ‘lere   AUTOMOBILE
                                                       yolcu koltuklarında maalesef elektrikli  ulaşmak için ivmelenmesi yüksek de-
                                                       ve otomatik ayarlanabilen fonksiyonel  virlerde biraz daha ağır olmakta. Fakat
                                                       bir yapı bulunamadı. Koltuklar manu- devrini  yakaladıktan  sonra  aynı  hız-
                                                       el şekilde ayarlanmaktadır. Yine yeni  da uzun süre gidebiliyorsunuz. Bose
                                                       Elantra Smart’ta deri döşeme koltuk  müzik sistemi ses kalitesi çok çok iyi.
                                                       yapısında özellikle kış şartlarında elek- F1 vites pedalları da olmalıydı.
















                                                                                                               10.YIL
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50