Page 34 - NİSAN-MAYIS 2022
P. 34

Koyu kırmızı, değerli taş renginde-  teknoloji konforu arttırırken, sürüş
        ki özel boya, kendinden emin   dinamiklerini daha da sportif hale
        gösterişli bir görünüm sergilerken,   getirmeyi mümkün kılıyor. Böylece
        AMG Dış Mekan Krom Paketi ve 5   yolcular bozuk zeminden nered-
        çift kollu, gri 21 inçlik AMG alaşım   eyse tamamen korunurken aynı
        jantlarla  kusursuz  uyum  sağlıyor.   zamanda gövde stabil kalmaya de-
        Sabit panoramik cam tavan ve   vam ediyor. Sürücü, AMG DYNAM-
        MANUFAKTUR neva grisi designo   IC SELECT sürüş programlarını
        Exclusive nappa deri, iç mekâna   kullanarak tek bir düğme yardımı
        bol miktarda ışık girmesini sağlıyor.   ile tamamen dinamik “Spor+” mo-
        AMG Performance direksiyon simi-  dundan keyifli  ve  sakin  sürüş  için
        di neva gri/siyah nappa deri kom-  “Konfor” moduna kadar istediği
        binasyonuyla iç mekânı tamamlıyor.   düzeyi seçebiliyor. Ayrıca sürüş
        Açık damarlı gri dişbudak ağacın-  programlarından bağımsız olarak
        dan, mat cilalı ahşap süslemeler,   AMG  direksiyon  simidi kumanda
        araç  renginde  aydınlatılan kapı   tuşlarıyla  da ayarlanabiliyor. Ek
        eşik kaplamaları ve ön paneldeki   olarak, müşterilere daha fazla AMG
        AMG Special Edition logosu lüksün   jant seçeneği sunuluyor ve bunun
        altını çiziyor. Sertliği seçilebilen   dışında  altı silindirli versiyonlarda
        AMG RIDE CONTROL süspansi-  kırmızı fren kaliperleri sunuluyor.
        yon  sistemi,  yine  çok odalı  havalı
        süspansiyonu esas alıyor. Süspan-
        siyon sistemini elektronik kontrollü
        ayarlı  amortisörler  tamamlıyor.
        Tamamen yeni olan bu süspansi-
        yon sisteminde ilk kez, iki basınç
        tahliye valfi kullanılıyor. Amortisörün
        dışına takılan sonsuz değişken
        kontrol valfleri sayesinde, sönüm-
        leme kuvveti farklı sürüş koşulları-
        na ve sürüş programlarına daha
        da hassas bir şekilde uyarlanabili-
        yor. Bir valf geri basma aşamasını,
        yani tekerlek geri teptiğinde ortaya
        çıkan kuvveti kontrol ediyor. Diğer
        valf ise tekerlek içeriye doğru gir-
        erken  oluşan sönümleme anındaki
        sıkışmayı kontrol ediyor. Basma ve
        sönümleme seviyeleri birbirinden
        bağımsız  olarak  düzenleniyor.  Bu
   34

     MAGAZINE.COM.TR








     AUTOMOBILE


























      Automobile Magazine  | NİSAN - MAYIS 2022
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39