Page 31 - NİSAN-MAYIS 2022
P. 31

MULTI-SENSE ve 4CONTROL Advanced sistemleri, daha keyifli
            ve gelişmiş bir sürüş deneyimi için yeni Austral’ın araç içi
            deneyimini kişiselleştirmeye yardımcı oluyor. MULTI-SENSE
            Advanced teknolojisi; Eco, Comfort ve Sport olmak üzere üç
            sürüş moduna sahip. Dördüncü bir mod Perso (Kişisel), her
            ayarın kontrolünü sürücüye bırakıyor. Extended Grip Paketi
            ‘Snow’ (Kar) ve ‘All Roads’ (tüm yollar) olmak üzere iki ek mod
            içeriyor. Sürücüler, manuel olarak veya sesli komut Google
            Asistan aracılığıyla her an modlar arasında geçiş yapabiliyor.
            Yeni Austral ayrıca, yakıt tüketimini azaltmaya yardımcı olmak
            üzere otomatik olarak Eco moduna geçilmesini öneren yeni bir
            proaktif işleve sahip.




































                                                                                                                    31 31

                                                                                                                      MAGAZINE.COM.TR MAGAZINE.COM.TR








                                                                                                                      AUTOMOBILE AUTOMOBILE







        Yeni Renault Austral, sürüş alışkanlıklarını  riliyor. Sistem; bir elektromotorla eşleştirilen 1,2  CO2’den itibaren). Bu da onu en uygun kullanım
        değiştirmek zorunda kalmadan tüm kullanım  litre 3 silindirli turbo beslemeli benzinli motor,  maliyetine sahip hibrit SUV’lardan biri yapıyor.
        şekillerine cevap veren elektrik destekli yeni-  1,7  kWsa  lityum-iyon  400V  batarya  ve  akıllı  Mild Hybrid motor, yeni Austral’da sunulan bir-
        likçi motorlarla yollara çıkıyor. 200 bg’ye kadar  çok modlu debriyajsız bir şanzımandan oluşuy-  inci seviye hibrit motor ve Renault araçlarında
        400V beslemeli yeni nesil E-TECH Hibrit motor-  or. 146 kW veya 200 bg’ye kadar birleşik güç  zaten kullanılan 1,3 litre hacimli 4 silindirli turbo
        lar dışında, 130 bg 48V Mild Hybrid Advanced  kullanıma sunuyor. Önceki nesil E-TECH Hibrit  beslemeli direkt enjeksiyonlu benzinli motorla
        ve 140 bg / 160 bg 12V Mild Hybrid olmak  motorlarda olduğu gibi otomobil her zaman tam  donatılıyor. Daimler ile birlikte geliştirilen motor,
        üzere benzinli versiyonlar bulunuyor. Yeni Aus-  elektrikli modda çalışıyor ve sessiz olduğu ka-  bir marş motoru ve 12V lityum iyon batarya ile
        tral, kendi kendini şarj eden tamamen yeni bir  dar üstün gaz tepkileri sunan elektrikli otomo-  destekleniyor. X-TRONIC otomatik şanzımanla
        E-TECH ‘tam hibrit’ motor kullanıma sunuyor.  billere özgü bir sürüş deneyimi sunuyor. En yeni  140 bg veya 160 bg ya da manuel şanzımanla
        Bu motor, yakıt kullanımını ve CO2 emisyon-  E-TECH Hibrit motorla donatılan yeni Austral,  140 bg olarak sunuluyor. Yeni Austral’daki 160
        larını azaltırken, daha iyi performans ve daha  optimum  yakıt verimliliği  ve CO2 emisyonun  bg 12V Mild Hybrid motor, 1.800 ile 3.500 d/d
        fazla sürüş keyfi sunmak için mükemmelleşti-  seviyesine sahip (4,6 lt/100 km ve 105 gr/km  aralığında 270 Nm maksimum tork üretiyor.

                                                                                                               10.YIL
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36