Page 31 - NİSAN-MAYIS 2022
P. 31
MULTI-SENSE ve 4CONTROL Advanced sistemleri, daha keyifli
ve gelişmiş bir sürüş deneyimi için yeni Austral’ın araç içi
deneyimini kişiselleştirmeye yardımcı oluyor. MULTI-SENSE
Advanced teknolojisi; Eco, Comfort ve Sport olmak üzere üç
sürüş moduna sahip. Dördüncü bir mod Perso (Kişisel), her
ayarın kontrolünü sürücüye bırakıyor. Extended Grip Paketi
‘Snow’ (Kar) ve ‘All Roads’ (tüm yollar) olmak üzere iki ek mod
içeriyor. Sürücüler, manuel olarak veya sesli komut Google
Asistan aracılığıyla her an modlar arasında geçiş yapabiliyor.
Yeni Austral ayrıca, yakıt tüketimini azaltmaya yardımcı olmak
üzere otomatik olarak Eco moduna geçilmesini öneren yeni bir
proaktif işleve sahip.
31 31
MAGAZINE.COM.TR MAGAZINE.COM.TR
AUTOMOBILE AUTOMOBILE
Yeni Renault Austral, sürüş alışkanlıklarını riliyor. Sistem; bir elektromotorla eşleştirilen 1,2 CO2’den itibaren). Bu da onu en uygun kullanım
değiştirmek zorunda kalmadan tüm kullanım litre 3 silindirli turbo beslemeli benzinli motor, maliyetine sahip hibrit SUV’lardan biri yapıyor.
şekillerine cevap veren elektrik destekli yeni- 1,7 kWsa lityum-iyon 400V batarya ve akıllı Mild Hybrid motor, yeni Austral’da sunulan bir-
likçi motorlarla yollara çıkıyor. 200 bg’ye kadar çok modlu debriyajsız bir şanzımandan oluşuy- inci seviye hibrit motor ve Renault araçlarında
400V beslemeli yeni nesil E-TECH Hibrit motor- or. 146 kW veya 200 bg’ye kadar birleşik güç zaten kullanılan 1,3 litre hacimli 4 silindirli turbo
lar dışında, 130 bg 48V Mild Hybrid Advanced kullanıma sunuyor. Önceki nesil E-TECH Hibrit beslemeli direkt enjeksiyonlu benzinli motorla
ve 140 bg / 160 bg 12V Mild Hybrid olmak motorlarda olduğu gibi otomobil her zaman tam donatılıyor. Daimler ile birlikte geliştirilen motor,
üzere benzinli versiyonlar bulunuyor. Yeni Aus- elektrikli modda çalışıyor ve sessiz olduğu ka- bir marş motoru ve 12V lityum iyon batarya ile
tral, kendi kendini şarj eden tamamen yeni bir dar üstün gaz tepkileri sunan elektrikli otomo- destekleniyor. X-TRONIC otomatik şanzımanla
E-TECH ‘tam hibrit’ motor kullanıma sunuyor. billere özgü bir sürüş deneyimi sunuyor. En yeni 140 bg veya 160 bg ya da manuel şanzımanla
Bu motor, yakıt kullanımını ve CO2 emisyon- E-TECH Hibrit motorla donatılan yeni Austral, 140 bg olarak sunuluyor. Yeni Austral’daki 160
larını azaltırken, daha iyi performans ve daha optimum yakıt verimliliği ve CO2 emisyonun bg 12V Mild Hybrid motor, 1.800 ile 3.500 d/d
fazla sürüş keyfi sunmak için mükemmelleşti- seviyesine sahip (4,6 lt/100 km ve 105 gr/km aralığında 270 Nm maksimum tork üretiyor.
10.YIL