Page 44 - KASIM-ARALIK2021
P. 44
HABERLER
44 44
MAGAZINE.COM.TR AUTOMOBILEMAGAZINE.COM.TR
AUTOMOBILE Yani en azından benim gördüğüm tam olarak şey bu. Accord’un ön Değişken Şanzıman (CVT) gaz tepkilerine anında cevap sunabilirken özel-
sürücü koltuğu çok fonksiyonlu ayarlanabilir alçaklık, yükseklik, derin-
likle seri kullanımda Sport modunda F1 vites kulakçıkları aracı kullanımda
oldukça bir sportif sürüş ve hız sunarken, aynı zamanda egzozdan çıkan
lik ve baldır diz desteği ile birlikte çok başarılı olan ergonomik bir baş
sesi ile büyük bir keyif kullanım zevkini yaşatıyor. Arka tarafında Honda
desteği bulunuyor. Arka koltukta oturan yolcular için ise ciddi anlamda
bir diz ve baş mesafesi sunulmuş. Aynı zamanda Executive+ modelinde
zoz çıkışı yer alırken araca güç ve sportiflik katıyor. Yeni Accord, önde
ise ısıtmalı Arka koltuklarda yer almakta. Yine Arka tarafta oturan yol- Accord bu anlamda difüzörün altında çalışır aktif durumda iki adet eg-
cular için kol dayamanın altında da geniş bir eşya bölmesi ve iki adet MacPherson ve arkada bağımsız süspansiyon sistemi amortisör yapısı
bardak koyma alanı bulunuyor. Yeni Honda Accord, 570 litre ile geniş aslında biraz sert olmasının yanı sıra virajlarda yol tutuşu ve aynı zaman-
bagaj hacmi sunuyor. Tek parça arka koltuk sırtlığının katlanmasıyla bagaj da sert kavislerden geçerken biraz sert olarak zıplatması da yine aracın
hacmi artırılabilirken; halı kaplı ve astarlı bagaj ise oldukça konforlu ve güvenli yol tutuş özelliğinden kaynaklanıyor. Bazı durumlarda ise aracın
lükse hitap ediyor. Yeni Accord’un 1,5 litre VTEC Turbo motoru; 5.500 süspansiyonları oldukça konforlu ve yolu çukurları hissettirmeden size
d/d’de 190 PS güç üretiyor. F1 pedalı direksiyon simidi altındaki vitesler iyi bir sürüş deneyimi sunacak kadar başarılı hatta bu konuda harika bir
ise kullanımda otomatik CVT şanzımanda kullanım kolaylığı sunmakta. amortisör süspansiyon yapısı var diyebiliriz. Elektrik Kontrollü Direksiyon
Honda Accord’da orta konsoldaki vites kolunun yanında bulunan yeşil (EPS); temassız bir tork sensörü kullanarak sürücünün direksiyon eforunu
bir ECO düğmesi standart olarak yer alıyor. ECO modunu etkinleştirmek ölçüyor ve ne kadar elektromotor desteği uygulanacağını belirleyerek yu-
için düğmeye basıldığında, gaz kullanımı ve klima ayarları yakıt verimliliğini muşak, doğal ve hassas direksiyon hissi sağlıyor. Yeni Accord, 4 kanallı
artırmak için değişiyor. Diğer sürüş modu olan SPORT ise yine Accord’un ABS’ye sahip 4 tekerlekten disk frenleri, Elektronik Fren Güçlendiricisi ve
orta konsolunda yer alan bir düğme ile etkinleştiriliyor. SPORT modu her bir tekerlek üzerindeki dinamik yüke bağlı olarak fren kuvvetini önden
seçildiğinde ise Accord daha çevik, hızlı ve kliması ise daha iyi çalışır arkaya otomatik olarak oranlayan Elektronik Fren Dağıtımı (EBD) güvenlik
bir hale geliyor. 4 silindirli VTEC Turbo motor ile kombine edilen Sürekli donanımlarında yer alıyor.
Automobile Magazine | KASIM - ARALIK 2021
Automobile Magazine | KASIM - ARALIK 2021