Page 44 - KASIM-ARALIK2021
P. 44

HABERLER










































   44 44

     MAGAZINE.COM.TR AUTOMOBILEMAGAZINE.COM.TR








     AUTOMOBILE  Yani en azından benim gördüğüm tam olarak şey bu.  Accord’un ön   Değişken Şanzıman (CVT) gaz tepkilerine anında cevap sunabilirken özel-
         sürücü koltuğu çok fonksiyonlu ayarlanabilir alçaklık, yükseklik, derin-
                                                              likle seri kullanımda Sport modunda F1 vites kulakçıkları aracı kullanımda
                                                              oldukça bir sportif sürüş ve hız sunarken, aynı zamanda egzozdan çıkan
         lik  ve  baldır  diz  desteği  ile  birlikte  çok  başarılı  olan  ergonomik  bir  baş
                                                              sesi ile büyük bir keyif kullanım zevkini yaşatıyor. Arka tarafında Honda
         desteği bulunuyor. Arka koltukta oturan yolcular için ise ciddi anlamda
         bir diz ve baş mesafesi sunulmuş. Aynı zamanda Executive+ modelinde
                                                              zoz çıkışı yer alırken araca güç ve sportiflik katıyor. Yeni Accord, önde
         ise ısıtmalı Arka koltuklarda yer almakta. Yine Arka tarafta oturan yol-  Accord bu anlamda difüzörün altında çalışır aktif durumda iki adet eg-
         cular için kol dayamanın altında da geniş bir eşya bölmesi ve iki adet   MacPherson ve arkada bağımsız süspansiyon sistemi amortisör yapısı
         bardak koyma alanı bulunuyor. Yeni Honda Accord, 570 litre ile geniş   aslında biraz sert olmasının yanı sıra virajlarda yol tutuşu ve aynı zaman-
         bagaj hacmi sunuyor. Tek parça arka koltuk sırtlığının katlanmasıyla bagaj   da sert kavislerden geçerken biraz sert olarak zıplatması da yine aracın
         hacmi artırılabilirken; halı kaplı ve astarlı bagaj ise oldukça konforlu ve   güvenli yol tutuş özelliğinden kaynaklanıyor. Bazı durumlarda ise aracın
         lükse hitap ediyor. Yeni Accord’un 1,5 litre VTEC Turbo motoru; 5.500   süspansiyonları oldukça konforlu ve yolu çukurları hissettirmeden size
         d/d’de 190 PS güç üretiyor. F1 pedalı direksiyon simidi altındaki vitesler   iyi bir sürüş deneyimi sunacak kadar başarılı hatta bu konuda harika bir
         ise kullanımda otomatik CVT şanzımanda kullanım kolaylığı sunmakta.   amortisör süspansiyon yapısı var diyebiliriz. Elektrik Kontrollü Direksiyon
         Honda Accord’da orta konsoldaki vites kolunun yanında bulunan yeşil   (EPS); temassız bir tork sensörü kullanarak sürücünün direksiyon eforunu
         bir ECO düğmesi standart olarak yer alıyor. ECO modunu etkinleştirmek   ölçüyor ve ne kadar elektromotor desteği uygulanacağını belirleyerek yu-
         için düğmeye basıldığında, gaz kullanımı ve klima ayarları yakıt verimliliğini   muşak, doğal ve hassas direksiyon hissi sağlıyor. Yeni Accord, 4 kanallı
         artırmak için değişiyor. Diğer sürüş modu olan SPORT ise yine Accord’un   ABS’ye sahip 4 tekerlekten disk frenleri, Elektronik Fren Güçlendiricisi ve
         orta konsolunda yer alan bir düğme ile etkinleştiriliyor. SPORT modu   her bir tekerlek üzerindeki dinamik yüke bağlı olarak fren kuvvetini önden
         seçildiğinde ise Accord daha çevik, hızlı ve kliması ise daha iyi çalışır   arkaya otomatik olarak oranlayan Elektronik Fren Dağıtımı (EBD) güvenlik
         bir hale geliyor. 4 silindirli VTEC Turbo motor ile kombine edilen Sürekli   donanımlarında yer alıyor.
       Automobile Magazine  | KASIM - ARALIK 2021
      Automobile Magazine  | KASIM - ARALIK 2021
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49