Page 16 - KASIM 2017
P. 16
BORUSAN CEO’SU AGAH UĞUR DA
PEOPLE MAKE THE BRAND’DE BAYERN MUNIH YOLA AUDI İLE DEvAM DEDİ
FC Bayern Münih futbol takımı yola Audi otomobiller ile devam ediyor. Takımın yıldız
İşveren markalarının nabzını tutan ve geleceğini
şekillendiren People Make The Brand Konfer- oyuncuları düzenlenen törenle, Audi otomobillerini teslim aldılar. Bayern 15 sezondur
ansı’nda Borusan CEO’su Agah Uğur, Borusan’daki Audi marka otomobilleri kullanıyor. FC Bayern Münih futbol takımı oyuncuları ve teknik
kendi hikayesinden ve markanın gelecekteki yolcu- kadrosu yeni Audi araçlarına kavuştu. Thomas Müller, Mats Hummels ve Robert Le-
luğundan bahsedecek. wandowski gibi yıldızlar Audi’nin Ingolstandt’taki üretim tesisinde düzenlenen törende
araçlarını teslim aldılar. Oyuncular, taraftarlar ve Audi çalışanlarından oluşan bir kalabalık
Haberler pek çok işveren markasının stratejik yaklaşımlarının kullanıyor. Müller ve Ribery’nin tercihi Audi SQ7 Hummels, Jérôme Boateng ve Thiago
tarafından sıcak bir şekilde karşılandı. Hayranlarıyla fotoğraf çektiren ve imza veren ekip,
Her yıl merakla beklenen işveren markası alanındaki
ardından fabrika turuna çıktı. Bayern Münih futbol takımı 15 yıldır Audi marka otomobilleri
gelişmelerin ve trendlerin yanı sıra yerli ve global
Alcántara dahil beş oyuncunun tercih ettiği otomobil, Audi RS 6 Avant oldu. Audi Q7 ve
sunulduğu People Make The Brand Konferansı’nın
Müller ve Franck Ribéry gibi birçok futbolcu tarafından tercih edilen daha sportif Audi
bu yıl beşincisi düzenleniyor.
SQ7 TDI Bayern Münih’li oyuncuların yoğun ilgi gösterdiği diğer otomobiller arasında yer
aldı. Teknik Direktör Jupp Heynckes tercihini Audi SQ5’ten yana kullanırken, genç yıldız
Sektörün geleceğini belirleyen Y kuşağı ile
gerçekleşen 2017 Universum İdeal İşveren Araştır-
Sportback oldu.
ması’nın sonuçlarının da paylaşılacağı konferans bu Felix Götze’in seçtiği otomobil ise, şehir içinde kullanım için ideal otomobil olan Audi A3
yıl da önemli Konuşmacılar ve ele aldığı konularla
dikkat çekiyor.
People Make The Brand 2017’nin konuşmacıları
arasında 73 yıllık bir geçmişe sahip olan Borusan
Grubu’nun CEO’su Agah Uğur yer alıyor.
Borusan’daki kendi hikayesinden markanın gelecek
yolculuğuna kadar geniş bir yelpazede başarılı
bir işveren markasının stratejisinin nasıl konum-
landırıldığını ve uygulamalarını konuşmacılarla pay-
laşacak olan Uğur’un konuşması şimdiden merakla
bekleniyor.
Dinamo Danışmanlık Kurucu Ortağı olan Evrim
Kuran’ın açılışını yapacağı konferansın konuşmacıları
arasında Vodafone Global İşe Alım Ve İşveren
Markası Başkanı Catalina Schveninger, Borusan
Holding CEO’su Agah Uğur, Garanti Bankası İnsan
Kaynakları Koordinatörü Burak Yıldıran, Universum
Stratejik Danışma Kurulu Başkanı Claudia Tatta-
nelli, Universum Global Strateji Başkan Yardımcısı
Richard Mosley yer alacak. Konferansın bu yıl da
moderatörlüğünü Harvard Business Review Türkiye
Genel Yayın Yönetmeni Serdar Turan yürütecek.
Garanti Bankası’nın sponsorluğu ile Dinamo
Danışmanlık tarafından düzenlenen People Make
The Brand Konferansı 24 Kasım’da Fairmont Qua-
sar İstanbul’da gerçekleşecek.
16 Automobile Magazine | www.automobilemagazine.com.tr