Page 36 - EYLÜL-EKİM2022
P. 36
Herkes için ulaşılabilir elektrikli mobilite mottosuyla hareket
eden Citroën, Ami ile yakaladığı başarıyı oli ile devam ettirmeyi
amaçlıyor. Citroën, oli’yle birlikte ulaşımı eğlenceli, uygun maliyet-
li, çevreye karşı sorumlu ve çok amaçlı hale getirmek için yenilikçi
Ami’yı esas alıyor. Azaltılmış ağırlığı ve gelişmiş yapısıyla oli, geri
dönüştürülmüş ve geri dönüştürülebilir malzemeler kullanılarak
tasarlandı. Ulaşılabilirlik, dayanıklılık ve uzun ömürlü olmasıyla
“sınıfının en iyi” Yaşam Döngüsü Değerlendirmesini hedefley-
en oli, 400 km menzil için 1000 kg ağırlık hedefini yakalamayı
amaçlıyor. 10 kWsa/100 km ortalama tüketim, 110 km/s mak-
simum hız ve yaklaşık 23 dakikada %20’den %80’e şarj, oli’yi
elektrikli araç dünyasında bambaşka bir yere konumlandırıyor.
Citroën CEO’su Vincent Cobée yaptığı değerlendirmede, “Ami'ye
selam olsun diye bu projeye 'oli' adını verdik. Çünkü aracın neyi
amaçladığını çok iyi özetliyor. Citroën'in alışılmışın dışında, so-
rumlu ve ödüllendirici şekillerde tüm insanlara tamamen elektrikli
ulaşım sunabileceğinin bir başka kanıtı” dedi.
Michelin Grubu çatısı altında Türkiye’nin 50 ilinde yer alan 150’den
fazla servis noktasıyla profesyonel lastik ve araç bakım hizmeti
veren Euromaster, Türkiye’deki operasyonunu Guillaume Wis-
selmann’a emanet etti. Wisselmann, Euromaster’ın Türkiye’deki
yeni genel müdürü olarak görevine Eylül ayı itibarıyla başladı. Mi-
chelin’in Fransa ve Avustralya’daki operasyonlarında kazandığı
deneyimleri Türkiye’ye de taşıyarak hizmet kalitesini ve başarılı
franchise sistemini güçlendirmeyi amaçlayan Wisselmann, dijital
ve elektrikli araç otomotiv pazarı dönüşümü gibi devam eden
güçlü trendlerden en iyi şekilde yararlanmayı hedefliyor. Evli ve
3 çocuğa sahip olan Wisselmann, 2016 yılında Michelin Fran-
sa’da müşteri yöneticisi olarak çalışmaya başladı. Wisselmann,
Michelin Avustralya’da Avustralya ve Güney Doğu Asya Pazar İs-
tihbaratı ve Fiyatlandırma Müdürü olarak görev yaptıktan sonra,
Michelin Fransa’da Girişim Lideri olarak başarılı işlere imza attı.
Bursa Çekiş Aküsü Onarım Merkezi ilk etapta markanın
36 Zoe ve Twizy gibi tamamen elektrikli araçları yanı sıra
Clio Hibrit modelinin de çekiş aküleri için hizmet vere-
cek. Merkez, zaman içerisinde yeni lanse edilecek hibrit
MAGAZINE.COM.TR lecek şekilde tasarlandı. Önümüzdeki dönemde Anka-
ve elektrikli araçların teşhis ve onarımlarını da yapabi-
ra, İstanbul ve İzmir’de de birer Çekiş Aküsü Onarım
Merkezi hayata geçirilmesi hedefleniyor. MAİS A.Ş.
Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş, "Türkiye'de elekrik-
li araçlara olan ilgi ve alternatif mobilite tercihleri global
AUTOMOBILE gelişmelere bağlı olarak artış trendinde. Etkin bir teşvik
sistemi ve erişilebilir fiyatlarla, elektrikli araç sahipliği-
nin yakın dönemde katlanarak artacağını öngörüyoruz.
MAİS A.Ş. olarak, Renault Grubu'nun elektrikli otomobil
teknolojisi konusundaki öncü rolünü uzun yıllardır Zoe ve
Twizy modellerimizle Türkiye'ye yansıtıyoruz. Ülkemizde
elektrikli otomobil pazarının lideri Zoe, bu alanda refer-
ans bir model. Ülkemizde elektrikli araçlar konusunda-
ki farkındalığı ve deneyimi artırmak için çalışmalarımızı
Renault Grubu'nun elektrikli araçlar yönelik talep artarken, Renault’nun tüm sürdürüyoruz. Bursa'da altyapı odaklı hayata geçird-
konusundaki öncü rolünü Türkiye pazarı- dünya üzerindeki 25'inci Çekiş Aküsü iğimiz Çekiş Aküsü Onarım Merkezi sayesinde elektrikli
na da taşıyan MAİS A.Ş., satış sonrası Onarım Merkezi Bursa'da hizmet ver-
destek deneyimini geliştirecek Elektrikli meye başladı. Teşhis ve onarım işlem- otomobil sahiplerine zaman ve maliyet avantajı sunarak
Araç Çekiş Aküsü Onarım Merkezi'ni Bur- lerine başlayan merkezde, daha önce satış sonrası destek deneyimini en üst noktaya taşıya-
sa’da faaliyete geçirdi. Merkezle birlikte, yalnızca yurt dışında yapılabilen işlemler cağız. Önümüzdeki dönemde bu alandaki mevcut ürün
elektrikli ve hibrit araçların en önemli un- artık doğrudan ülkemizde gerçekleştirile- gamımıza ek olarak tüketicilerin bir otomobilden bekle-
surlarından olan çekiş akülerinin onarım bilecek. Böylece maliyet ve zaman açısın- diği her şeyi sunan elektrikli Renault Megane E-TECH
işlemleri artık Türkiye'de de yapılabilecek. dan ciddi bir verimlilik sağlanıp, satış %100 Elektrikli ve Dacia Spring modellerimizi de ülke-
Otomotivde global konjonktüre paralel sonrası hizmetlerde akü kaynaklı bekleme mize getirerek dönüşen tüketici tercihlerine cevap veren
olarak Türkiye'de de elektrikli araçlara süreleri ortadan kaldırılmış olacak. öncü konumumuzu sürdüreceğiz" dedi.
Automobile Magazine | EYLÜL-EKİM 2022