Page 26 - ŞUBAT 2016
P. 26

HABERLER       Automobile Magazine













































        YARIŞÇI BİR RUH:                             Alçaltılan ve aerodinamik ayırıcıyla   en yüksek performanslı ve sürücü
                                                                                 deneyimine en çok odaklanan V8
                                                     eksiksiz hale getirilen ön tamponda
        ASTON MARTIN VANTAGE                         motoru ve ön frenleri besleyen daha   motorlu model olmaya devam ediyor.
                                                     büyük bir hava girişine yer verildi. Arka   VantageS’in 7.300 devir/dakikada 430
        Yarış otomobillerinden   10 mm daha geniş lastiklere   tampona ise görselliği işlevsellikle   bhp (436PS/321kW) güç, 5.000 devir/
        esinlenilerek tasarlanan   sahip bulunan V8 Vantage,   bütünleyen bir yayıcı eklendi. Ayrıca   dakikada 490Nm (361 libre/fit) tork
        Aston Martin V8 Vantage daha   mükemmel olan yol tutuşunu   özel olarak şekil verilen ve yarış oto-  üreten daha güçlü motoru, standart
        keskin ve güçlü hale gelirken,   daha da arttırıyor, hem de   mobillerinden esinlenilen yan çıtalarla   donanımda bulunan, yakın dişli oranına
        yapılan iyileştirmelerle aracın   direksiyonun daha iyi tepki   V8 Vantage’ın daha güçlü görüntüsü   ve yedi ileri vitese sahip Sportshift™ II
        dinamizmi, sürüş stili veper-  vermesini ve frenlerin daha   tamamlandı. Vantage S ise Vantage   otomatikleştirilmiş manuel şanzımanı
        formans değerleri güçlendi-  büyük güçle yola hükmetme-  serisinde en yüksek donanıma sahip,   mükemmel şekilde tamamlıyor.
        rildi. 7 ileri vitesli Sportshit   sini tam anlamıyla mümkün
        II şanzımanı, iyileştirilen   kılıyor. Yeni direksiyon mili,
        şasisi ve fren sistemiyle daha   valf yapısı güncellenmiş
        yoğun ve güvenli bir sürüş   hidrolik direksiyon pompası ve
        deneyimi sunuyor. Vantage S   önceki modelde bulunan 17:1
        serisi temel alınarak yapılan   oranına kıyasla daha hızlı 15:1
        iyileştirmelerle V8 Vantage   dişli oranı, yeni V8 Vantage’ın
        daha hızlı direksiyon kontrolü   daha yüksek hassasiyetle
        sağlarken, 380 mm çapındaki   kontrol edilmesini, daha çevik
        iki parçalı ve havalandırmalı,   bir yapıya ve baştan sona
        dökme demirden ön fren   zevkli bir sürüş için daha iyi
        diskleri ve altı adet piston   bir geri besleme sistemine
        kaliperi, frenleme gücünü ve   sahip olmasını sağlıyor. V8
        fren pedalının verdiği hissi   Vantage’da, aracın güçlendi-
        ciddi düzeyde arttırıyor. Bu   rilen performansını tamamla-
        yeni fren sistemi, yokuşlarda   mak amacıyla Vantage S ve   ‘S’ modeline özel spor egzoz sistemi,   arabalarından ilham alınan aerodina-
        daha hassas kontrol sağlayan   sınırlı sayıda üretilen N400   sürüş deneyiminin yoğunluğuna tama-  mik paketindeki karbon fiber detaylar,
        Hill Start Assist (HSA) özelliğini   modellerinden esinlenilen   mıyla uygun olarak heyecan verici bir   görsel olarak onu V8 Vantage’dan
        de bünyesinde barındırıyor.   bir dizi stil değişikliği de   egzoz sesi çıkarıyor ve aracın sportif   mütevazı ve oldukça çekici biçimde
        Bir önceki modele kıyasla   gerçekleştirildi.  kimliğini vurguluyor. Vantage S’in yarış   ayıran bir görüntü sunuyor.
    26  automobilemagazine.com.tr                                                                                                                                                                                 2016  Şubat
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31