Page 19 - ŞUBAT 2016
P. 19

Automobile Magazine - JAGUAR F-PACE
                       Jaguar’ın All Surface Progress       Sabit AWD sistemine kıyasla daha
                       Control (ASPC)* sistemi, çekişin    az yakıt tüketimi sunan ve daha
                       zayıf olduğu durumlarda otomobili   düşük emisyon üreten sistem,
 ADAPTİF LED FARLAR  SPOR JANTLAR   ideal şekilde kullanmanıza yardımcı   çekiş kuvvetini yeniden kazan-
                       olan düşük hızlı bir cruise control   mak için çaba harcamanız yerine
 Jaguar’ın imzasını taşıyan ‘J’ Blade   F-PACE dinamik görünümünü kusursuz   teknolojisidir. Adaptive Dynamics   kaybetmenizi önlemek amacıyla
 gündüz farlarına sahip F-PACE   şekilde tamamlamak üzere 18 inç -22   bulunan tüm Dört Çeker otomo-  tepkisel olduğu kadar öngörülebilir
 Adaptif LED farlar*, gün ışığına   inç arasında değişen boyutlarda hafif,   billerde opsiyonel Adaptif Yüzey   özelliğe de sahiptir. Frenle tork
 yakın yoğunlukta ışık üreterek   aerodinamik açıdan verimli alaşım jant   Tepkisi (ASR) özelliği motor ve fren   yönlendirme teknolojisi, en kes-
 nesneleri daha kolaylıkla ayırt ede-  seçenekleri sunar.  ayarlarını değiştirerek mevcut ka-  kin virajları dönebilme becerisini
 bilmenize ve yorgunluğu azaltmaya   vrama seviyesinden faydalanmak   artırmak üzere önden savrulmayı
 yardımcı olur.   TSA römork çekerken size daha fazla   üzere zeminler arasındaki farkları   azaltarak, otomobile spor otomo-
 denge sunar. TSA’nın römorkun teh-  algılar. Benzersiz JaguarDrive   billere benzer bir çeviklik kazan-
 likeli şekilde sallandığını tespit etmesi   Control sistemi Dynamic Modda   dırarak ve sürücüye daha fazla
 halinde sistem motor gücünü kademeli   daha hızlı vites değiştirme ve daha   güven sağlayarak iç kısımda kalan
 YENİ DİZEL MOTORU INGENIUM   olarak düşürerek ve sallanmayı kontrol   sportif şekilde vites küçültme   ön ve arka tekerleklerde kontrollü
 altına almak üzere otomobilin iki yanına   sağlar, verimliliği artırmak üzere   ve bağımsız frenleme özelliği
 bağımsız olarak fren uygulayarak kon-
 F-PACE’in 2,0 litre 4 silindirli 180 bg Turbocharged Dizel   trolü yeniden ele almanıza yardımcı olur.   Eco Modunda daha erken vites   sunar. Elektrikli Direksiyon (EPAS)
 motoru, Ingenium motor yelpazemizde yer alıyor. Ingeni-  yükseltir, Rain Ice Snow Modunda   olağanüstü geri bildirim ve kontrol
 um, Jaguar Land Rover’ın zahmetsiz performans, sadelik   ise tutuşun zayıf olduğu durumlar-  sunar. Talep üzerine etkinleştirme
 ve verimlilik için tasarlanmış yeni motor neslidir. Gelişmiş   da daha yumuşak şekilde ilerleme   özelliğine sahiptir ve gücü gerekli
 teknoloji ve tümüyle alüminyum yapısıyla Ingenium etkileyici   özelliğini benimser. F-PACE’in tam   olacağı zamana saklarken, yakıt-
 seviyede yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu sunar. Önceki   dinamik performansından yarar-  tan da tasarruf edilmesini sağlar.
 nesil eşdeğer motorlara göre genel olarak 20 kg daha hafif   lanma ve yakıt ekonomisini en   Adaptive Dynamics yol koşullarına
 olan Ingenium, doğası gereği daha verimlidir. Bilgisayar   üst seviyeye çıkarma seçenekleri   ve sürüş stilinize uygun şekilde
 kontrollü, adaptif motor soğutma özelliği yalnızca gerek-  arasında bir tercih yapmanıza ola-  tepki verir. Direksiyon ve gövde
 tiğinde devreye girdiğinden aynı zamanda akıllıdır.  nak sağlar. F-PACE’in Dört Çeker   hareketi saniyede maksimum
                       (AWD) sisteminde yer alan ben-      500 kez analiz edilir. Bir çarpışma
                       zersiz Akıllı Güç Aktarım Dinamiği   potansiyeli algılandığında F-PACE
                       yazılımı isteğe bağlı çekiş özelliği   sesli bir çarpışma öncesi alarmını
                       sunar.                              devreye sokar.
















 F-PACE'in benzinli motorları verimlil-  koşullarında güçlü motor freninin   otomobilin hareket yönünü düzeltmek   Harekete Duyarlı Bagaj
 iği artırırken güç ve tepkisellik sunar.   neden olduğu tekerlek kilitlenmesi   üzere ilgili tekerleklere fren uygular.   Kapağı özelliği bagaj
 F- TYPE ile paylaşılan 3,0 litre V6 Su-  olasılığını hafifletir. Tekerleklere giden   F-PACE’in iç mekanı, 40:20:40   kapağının otomobile veya
 percharged Benzinli motor hem 340   torku uygun şekilde kısa süreli olarak   oranında bölümlenebilen arka koltuk   anahtara fiziksel olarak
 bg hem de 380 bg modellere sahiptir.   artırarak görevini gerçekleştirir. Dina-  konfigürasyonu, alçak yükleme   dokunmaya gerek kal-
 380 bg'de motor x,x saniyede 0'dan   mik Denge Kontrolü (DSC) F-PACE’in   yüksekliği ve geniş bagaj açıklığı ile   madan kaldırım yönünden
 100 km/s hıza ulaşma kapasitesine   dinamik davranışını izler; otomobilin   bir araya getirilen etkileyici 650 litrelik   açılabilmesini mümkün
 sahiptir. Tamamen alüminyum olan bu   dengesini en üst düzeye çıkarmak ve   bagaj hacmi sayesinde pratik ve   kılar. Otomobilin arka yan
 motorlar yüksek seviyede performan-  mevcut kavramayı optimize etmek   çok yönlü kullanıma sahiptir. Aktivite   bölümlerinden birinin altında
 sa ve tüm motor devirlerinde yüksek   üzere müdahale eder. DSC motor   Anahtarı* hayatı dolu dolu yaşamanızı   ayağınızı hafifçe hareket   F-PACE’in bagaj zemini iki taraflı olarak kullanılabilir
 torka hızlı erişim sunarken benzersiz   torkunu azaltır ve arkadan ya da   kolaylaştırır. Bilekliği dayanıklıdır ve   ettirdiğinizde bagaj kapağı   ve anında dayanıklı halıdan ıslak ya da çamurlu
 bir sese sahiptir. EDC kaygan zemin   önden savrulmaya karşı koyarak,   herhangi bir şekilde su geçirmez.  açılır veya kapanır.  donanımla birlikte kullanılabilecek temizlenmesi
                                                                  kolay, kauçuk bir yüzeye dönüştürülebilir.
 18  automobilemagazine.com.tr                                                                     2016  Şubat
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24