Page 27 - ARALIK 2017
P. 27

Automobile Magazine | Aralık 2017

























 Audi Q2’nin Lastik Tercihi,

 Goodyear Vector 4Seasons Oldu



 Otomotiv üreticileri tarafından en çok tercih edilen orijinal ekipmanlardan
 olan Goodyear ürünleri, Vector 4Seasons ile Audi’nin Q2 araç modeli
 için de orijinal ekipman olarak seçildi.


 Lider lastik üreticisi Goodyear’ın yeni nesil Vector 4Seasons
 lastikleri, Audi Q2 için orijinal ekipman oldu. Yeni nesil Vector
 4Seasons,  daha  ılıman  kışlar  yaşayan ve  her  mevsim  lastik
 değiştirmek istemeyen sürücüler için geliştirildi. Lastik, farklı yol
 ve hava koşullarının yaşandığı, özellikle kentsel çevrelere uygun
 olarak tasarlandı. Audi Q2 için 215/60R16 95V ve 215/55R17
 94V olmak üzere iki ebatta onaylanan Vector 4Seasons, Audi
 tarafından orijinal ekipman olarak onaylandığını gösteren “AO”
 işaretiyle üretilecek. Yeni nesil Vector 4Seasons’ın sırt deseni,
 M+S ve kartanesi işaretlerini içererek, hem yaz hem de kış mev-
 simlerinin ihtiyaçlarını karşılamak üzere geliştirildi. Sahip olduğu
 SmartTread (Akıllı Sırt) Teknolojisi sayesinde, Vector 4Seasons
 lastikleri zorlu ıslak, çamurlu ve buzlu yollarda da mükemmel
 performans sergiliyor. Yeni nesil Vector 4Seasons lastiklerini
 tanımlayan en önemli özellikleri; sabitlik, tutuş ve dayanıklılık
 olarak sayabiliriz. Goodyear EMEA Tüketici Lastikleri OE Genel
 Müdürü Nick Harley, “Bir kez daha, Audi gibi premium bir araç
 üreticisi tarafından, yeni nesil Vector 4Seasons lastiklerimiz-
 in tercih edildiğini duyurmaktan dolayı gurur duyuyoruz. Çok
 amaçlı araçlar için en doğru tercih olan bu lastik, sürücülere,
 lastiklerini yaz veya kış mevsiminden önce değiştirmeden,
 araçlarını farklı yol ve hava koşullarında kullanmalarına olanak
 tanıyor” dedi.
 Renault Üçüncü Kez En İyi

 Çağrı Merkezi seçildi

 Renault, Telephone Doctor firması tarafından düzenlenen ve Türkiye’deki   www.automobilemagazine.com.tr
 çağrı merkezlerinin denetlendiği Kalite Ligi’nde üst üste üçüncü kez birinci-
 lik ödülünün sahibi oldu. Çağrı merkezlerini arayan müşterilere verilen hizmet
 kalitesinin ölçüldüğü Kalite Ligi’nde; Selamlama, Aktif Dinleme, Analiz Etme,
 Sorularla Yönlendirme, Güzel Konuşma, Yaklaşım, İstekli Ses Tonu, Kurumsal   Yandex Zen
 Duruş, Yetkin Konuşma ve Kapanış gibi önemli kriterler değerlendirme süre-
 cinde göz önünde bulunduruluyor. Otomotiv, finans, sigorta ve bankacılık gibi
 Türkiye’nin önemli sektörlerinden toplam 34 firmanın yer aldığı yarışmada Re-
 nault, tüm rakiplerini geride bırakarak müşteri odaklı yönetim anlayışını bir kez
 daha kanıtlamış oldu. Renault Müşteri Memnuniyeti Ödül Listesi, Telephone
 Doctor 2016 - 2017 Kalite Ligi Birincilik, En İyi Çağrı Merkezi, Telephone Doc-  uygulamasında...
 tor 2015 Kalite Ligi Birincilik, En İyi Çağrı Merkezi, Telephone Doctor 2014
 Kalite Ligi Birincilik, En İyi Çağrı Merkezi, IMI (Int Management Institute) En
 İyi Müşteri Deneyimi Birincilik ödülü, A.C.E Awards Otomotiv Grubu Birin-
 cilik, 2017 A.L.F.A Awards Otomotiv Grubu Birincilik, 2016 A.L.F.A Awards
 Otomotiv Grubu Birincilik, 2015 şikayetendex Şikayeti En İyi Yöneten Marka
 26  Automobile Magazine | www.automobilemagazine.com.tr                     www.automobilemagazine.com.tr | Aralık 2017   27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32