Page 26 - ARALIK 2017
P. 26
Automobile Magazine | Aralık 2017
Audi Q2’nin Lastik Tercihi,
Goodyear Vector 4Seasons Oldu
Otomotiv üreticileri tarafından en çok tercih edilen orijinal ekipmanlardan
olan Goodyear ürünleri, Vector 4Seasons ile Audi’nin Q2 araç modeli
için de orijinal ekipman olarak seçildi.
Lider lastik üreticisi Goodyear’ın yeni nesil Vector 4Seasons
lastikleri, Audi Q2 için orijinal ekipman oldu. Yeni nesil Vector
4Seasons, daha ılıman kışlar yaşayan ve her mevsim lastik
değiştirmek istemeyen sürücüler için geliştirildi. Lastik, farklı yol
ve hava koşullarının yaşandığı, özellikle kentsel çevrelere uygun
olarak tasarlandı. Audi Q2 için 215/60R16 95V ve 215/55R17
94V olmak üzere iki ebatta onaylanan Vector 4Seasons, Audi
tarafından orijinal ekipman olarak onaylandığını gösteren “AO”
işaretiyle üretilecek. Yeni nesil Vector 4Seasons’ın sırt deseni,
M+S ve kartanesi işaretlerini içererek, hem yaz hem de kış mev-
simlerinin ihtiyaçlarını karşılamak üzere geliştirildi. Sahip olduğu
SmartTread (Akıllı Sırt) Teknolojisi sayesinde, Vector 4Seasons
lastikleri zorlu ıslak, çamurlu ve buzlu yollarda da mükemmel
performans sergiliyor. Yeni nesil Vector 4Seasons lastiklerini
tanımlayan en önemli özellikleri; sabitlik, tutuş ve dayanıklılık
olarak sayabiliriz. Goodyear EMEA Tüketici Lastikleri OE Genel
Müdürü Nick Harley, “Bir kez daha, Audi gibi premium bir araç
üreticisi tarafından, yeni nesil Vector 4Seasons lastiklerimiz-
in tercih edildiğini duyurmaktan dolayı gurur duyuyoruz. Çok
amaçlı araçlar için en doğru tercih olan bu lastik, sürücülere,
lastiklerini yaz veya kış mevsiminden önce değiştirmeden,
araçlarını farklı yol ve hava koşullarında kullanmalarına olanak
tanıyor” dedi.
Renault Üçüncü Kez En İyi
Çağrı Merkezi seçildi
Renault, Telephone Doctor firması tarafından düzenlenen ve Türkiye’deki www.automobilemagazine.com.tr
çağrı merkezlerinin denetlendiği Kalite Ligi’nde üst üste üçüncü kez birinci-
lik ödülünün sahibi oldu. Çağrı merkezlerini arayan müşterilere verilen hizmet
kalitesinin ölçüldüğü Kalite Ligi’nde; Selamlama, Aktif Dinleme, Analiz Etme,
Sorularla Yönlendirme, Güzel Konuşma, Yaklaşım, İstekli Ses Tonu, Kurumsal Yandex Zen
Duruş, Yetkin Konuşma ve Kapanış gibi önemli kriterler değerlendirme süre-
cinde göz önünde bulunduruluyor. Otomotiv, finans, sigorta ve bankacılık gibi
Türkiye’nin önemli sektörlerinden toplam 34 firmanın yer aldığı yarışmada Re-
nault, tüm rakiplerini geride bırakarak müşteri odaklı yönetim anlayışını bir kez
daha kanıtlamış oldu. Renault Müşteri Memnuniyeti Ödül Listesi, Telephone
Doctor 2016 - 2017 Kalite Ligi Birincilik, En İyi Çağrı Merkezi, Telephone Doc- uygulamasında...
tor 2015 Kalite Ligi Birincilik, En İyi Çağrı Merkezi, Telephone Doctor 2014
Kalite Ligi Birincilik, En İyi Çağrı Merkezi, IMI (Int Management Institute) En
İyi Müşteri Deneyimi Birincilik ödülü, A.C.E Awards Otomotiv Grubu Birin-
cilik, 2017 A.L.F.A Awards Otomotiv Grubu Birincilik, 2016 A.L.F.A Awards
Otomotiv Grubu Birincilik, 2015 şikayetendex Şikayeti En İyi Yöneten Marka
26 Automobile Magazine | www.automobilemagazine.com.tr www.automobilemagazine.com.tr | Aralık 2017 27