Page 8 - Automobile Magazine - 9.YIL Özel Kasım Sayısı Türkçe-İngilizce E-Dergi.
P. 8
Renault Grubu 2020'nin üçüncü çeyreğinde
10 milyar 374 milyon Euro gelir elde etti.
Renault Grubu CEO'su Luca de Meo:"Üçüncü çeyrek Luca de Meo, CEO of Renault, declared: “This third quarter highlights
sonuçları, Grup olarak ticari politikamızdaki değişimi yansıtıyor. the change in our commercial policy, which now focuses on profitability
Artık satış adetinden ziyade kâra odaklanıyoruz. Elektrikli rather than volumes. Our EV performance, our E-TECH hybrid models
araçlardaki performansımız, çok olumlu tepkiler alan E-TECH which have been very well received, our liquidity reserves and our posi-
hibrit modellerimiz, likidite rezervlerimiz ve pozitif enerjimiz bize tive spirit give us confidence in the Group’s ability to start its recovery.”
Renault Grubu’nun toparlanma planlarına dair güven veriyor"
dedi.
8 Ticari sonuçlar: üçüncü çeyreğin öne çıkanları COMMERCIAL RESULTS: THIRD QUARTER HIGHLIGHTS
2020’nin üçüncü çeyreğinde küresel otomobil pazarında
The third quarter of 2020 is marked by a recovery in the trend of the
iyileşme eğilimi görüldü.Yılın ilk yarısındaki %28’lik düşüşe global automobile market, with a 4.0% drop compared with a 28%
MAGAZINE.COM.TR Bu sayı 2019’un aynı dönemine göre satışların sadece %6,1 The Renault brand is strengthening its leadership in electric vehicles and
decline in the first half of the year. Groupe Renault sold 806,320 vehicles
kıyasla bu dönemdeki düşüş yalnızca %4 ile sınırlı kaldı. Renault
during the quarter, down 6.1% compared with the third quarter of 2019.
Grubu üçüncü çeyrekte 806 bin 320 araç satışı gerçekleştirdi.
accelerating the launch of the E-TECH hybrid and plug-in hybrid line-up
oranında azaldığı anlamına geliyor. Renault markası elektrikli
in Europe. The Group stepped up its policy of price discipline during the
araçlarda liderliğini güçlendirirken, Avrupa’da E-TECH hibrit ve
quarter.
şarjlı hibrit ürün gamını da hızlandırıyor. Grup ayrıca, üçüncü
çeyrek boyunca fiyat disiplini politikasını güçlendirdi.
AUTOMOBILE Avrupa’da pazar payı %10,3 oldu. In Europe
Grup, %5 oranında düşüş yaşayan Avrupa pazarında, üçüncü
In a European market down 5.0%, the Group maintained its good
momentum, with 405,223 units sold in the third quarter (-2.9%). Market
çeyrekte gerçekleştirdiği 405 bin 223 satış adediyle (%-2,9)
share increased by 0.2 points to 10.3%.
olumlu gidişatını sürdürdü. Pazar payı ise 0,2 puan artış ile
%10,3 oldu.
Gelişen pazarın lideri: ZOE Electric vehicles: ZOE leader in a growing market
Renault, %107,2’lik artış gösteren Avrupa elektrikli araç pazarının The Renault brand is the European leader in electric vehicles in a market
lideri konumunda. ZOE, üçüncü çeyrek boyunca %157,4 artışla up 107.2%. ZOE is the best-selling electric vehicle, with sales up
27 binden fazla satış adetine ulaşarak en çok satan elektrikli 157.4% to more than 27,000 units over the quarter.The good level of
araç oldu. orders taken for the hybrid and full electric vehicles reinforce the Group’s
ability to meet its CAFE1 targets for 2020.
Türkiye’de güçlü performans Strong performance in Turkey
Renault Grubu, çok güçlü bir toparlanma (%+178,0) yaşayan In Turkey, in a market experiencing a very strong recovery (+178.0%),
Türkiye pazarında ise satışlarını %131,1 artırdı. Groupe Renault increased its sales by 131.1% in the third quarter com-
pared with 2019.
Üçüncü çeyrek gelirleri THIRD QUARTER REVENUES BY OPERATING SECTOR
2020’nin üçüncü çeyreğinde Grup gelirleri, %8,2’lik düşüşle10 In the third quarter of 2020, Group revenues reached €10,374 million
milyar 374 milyon Euro olarak gerçekleşti. (-8.2% compared to last year).
Automobile Magazine | FORMULA 1 TURKISH GRAND PRIX 2020