Page 72 - Automobile Magazine - 9.YIL Özel Kasım Sayısı Türkçe-İngilizce E-Dergi.
P. 72
YENİ
The all-new Hyundai Tucson
TUCSON
ir önceki neslinden tamamen farklı maskülen bir siluet oluşturuyor. Aynı zamanda dan vazgeçerek tüm işletim ve kontrol me-
bir tasarımla gelen Yeni Tucson, bu aracın bütünüyle çarpıcı bir kontrast oluşturarak kanizmasını AVN üzerinden gerçekleştiriyor. Klima,
72 açıdan Hyundai için bir devrimi temsil dururken bile ileriye doğru hareket ediyormuş gibi havalandırma ve multimedya işlevleri dokunarak
kontrol edilebiliyor. Tam dokunmatik ekran
bir izlenim uyandırıyor. Dinamik çizgiler, 19 inç
ediyor. Genel olarak, selefinden daha
büyük ve daha geniş bir gövdeye jantlar ve geniş hava girişli tamponlar, güçlü ve konsolu içeren ilk Hyundai modeli olan Tucson,
MAGAZINE.COM.TR ve keskin hatları ve dinamik oranlarıyla oldukça kadar devam eden krom parçalarla da ekstra sürüşle ilgili tüm bilgileri anlık olarak sürücüsüne
atletik bir duruş sağlıyor. Tucson’un sportif tasarım
sahip olan Hyundai Tucson, eski
alçak bir gösterge paneli de sahip. Analog yerine
çizgileri, yan aynalardan başlayıp C sütununa
Bnesline göre daha kaslı duruşu, sert
dijital ekrana sahip bir gösterge ile gelen otomobil,
olarak vurgulanıyor. Yandan bakıldığında etrafı
iletiyor. Orta konsolun iki yan cebinde kablosuz
güçlü bir SUV imajı çiziyor. “Sensuous Sportiness”
şarj pedi ve saklama bölmeleri bulunurken aynı
tasarım kimliğine göre geliştirilen popüler model,
saran kapılar, dinamik ve açılı plastik dodiklerle
zamanda 10 farklı parlaklık seviyesi olan ortam
oldukça sağlam bir uyum oluşturuyor. Arkada
orantı, mimari, stil ve teknoloji ile karakterize
aydınlatmasına da yer verilmiş. Tamamen yeni bir
da parametrik gizli stop lambalarına sahip olan
ediliyor. Tasarımının haricinde, yenilikçi teknoloji
Tucson’un arka tamponu, parametrik desen
Tucson, sahibiyle arasında muhteşem bir bağ
mik oranları, yolcuların konforunu ve ferahlığını ön
AUTOMOBILE ve üst düzey mobil çözümlerle de hayata geçirilen Tucson, burada ana tasarım temasını sürdürüyor. gövdeye ve platforma sahip olan Tucson’un dina-
ayrıntılarıyla desteklenmiş üç boyutlu bir efektle
planda tutuyor. Bir önceki nesle göre 20 mm daha
kurmayı amaçlıyor. Geleneksel çizim ve eskiz
yöntemlerinden kaçınan Hyundai tasarımcıları,
bütünleşiyor. Spoylerin altına yerleştirilen gizli arka
uzun, 15 mm daha geniş ve 10 mm artırılmış
en yeni dijital teknoloji ile geometrik algoritma-
dingil mesafesi gelen Yeni Tucson, kısacası her
sileceklerin uygulandığı ilk Hyundai modeli olan
lar üretti. Bu sayede Yeni Tucson’un fütüristik
yolcular, 26 mm ek diz mesafesinin keyfini çıkarak
logoya da sahip. Dokuz farklı yeni renk seçeneği-
tasarım öğelerini ileri seviyeye doğru geliştirdiler. Tucson, pürüzsüz camdan üretilmil üç boyutlu bir zamankinden daha geniş. Özellikle arkada oturan
“Parametrik dinamikler” olarak bilinen bu tasarım yle üretilecek olan Tucson’un çift tavan renk opsi- saatlerce uzun yolculuklar yapabilecekler. Bu
süreci, benzersiz bir estetik oluşturmak için dijital yonu da var. Hyundai Tucson’un sofistike ve ferah arada, bagaj kapasitesi de seçilen motor ve güç
verilerle oluşturulan çizgileri, açıları ve paralel iç mekanında da üç farklı renk kombinasyonu aktarım sistemine bağlı olarak 33 ila 107 litre
hatları kullanıyor. Modelin öne çıkan en büyük bulunuyor. Teknoloji üssünü andıran yeni nesil iç arasından artırılmış. Hyundai tarafından açıklanan
özelliği ise tasarımla bütünleşen yeni parametrik mekanda daha önceki Hyundai modellerinden hacim 620 litre ve koltuklar katlandığında da
gizli far sistemi. Araç çalıştırıldığı zaman beliren farklı olarak alışılmışın dışında çizgiler var. Teknoloji 1.799 litreye kadar çıkabiliyor. Yeni Tucson’da
farlar, ön bölümde oldukça güçlü bir ilk izlenim ve bilgi uyumlu kokpit, şelalelerden ilham alınarak dikkat çeken en önemli motor ise 1.6 T-GDI
sağlıyor. Işıklar söndüğünde ise aracın ön kısmına tasarlanmış. Orta konsoldan başlayarak arka Smartstream. Hyundai’nin Sürekli Değişken Valf
hakim olan geometrik desenler ön plana çıkıyor. kapılara kadar akan gümüş renkli çizgiler, birinci Zamanla (CVVD) teknolojisi ile donatılan bu motor,
En son teknolojiye sahip bu aydınlatma teknolojisi sınıf malzemelerle bütünleştirilmiş. Segment lideri performansa ve yakıt verimliliğine aynı anda oda-
sayesinde, gündüz farları açıldığında da ızgaranın olma hedefiyle yola çıkacak olan Tucson’da te- klanacak. Hyundai bu motoru kullanarak 265 PS
koyu krom görünümü, mücevher gibi şekillere knolojinin kusursuz entegrasyonu, dijital deneyim güce sahip bir plug-in hibrit versiyon da sunmuş
dönüşüyor. Parametrik tasarım çizgisi, aracın yan ile devam ediyor. Yeni 10,25 inç AVN-T ekran, olacak. Bu yılın sonuna doğru Avrupa’da satışa
tarafında da önemli bir tasarım öğesi olarak da aracın kokpitini tamamen dolduruyor. Hyundai sunulacak aracın önümüzdeki yıl daha sport N
dikkat çekiyor. Sert geçişli yüzeyler, şık ve oldukça tasarımcıları, fiziksel düğmeler ve klasik butonlar- Line versiyonu da tanıtılacak.
Automobile Magazine | FORMULA 1 TURKISH GRAND PRIX 2020