Continental Artık Bir Telefon Uzağınızda

®
Çok Okunanlar

Stellantis yorum yapmadı…

FIM CISL sendikası başkanı, Stellantis'in güney İtalya'daki Melfi otomobil fabrikasındaki iki üretim hattından birini kapatmayı düşündüğünü söyledi. Jeep'in Renegade ve...

Kelley Blue Book‘tan Audi Q5 ve Audi Q7’ye Best Buy

Audi, modelleri ve teknolojisiyle aldığı ödüllere yenilerini eklemeye devam ediyor. 2018 Kasım ve Aralık aylarıyla, 2019’un ilk ayında dünyanın...

Sıfır Kilometre Araçlarda Ekspertiz Uyarısı

Ülkemizde 220 noktada hizmet veren oto ekspertiz şirketi Pilot Garage, "sıfır kilometre" olarak satışa çıkan kullanılmamış otomobiller ile ilgili...

Kasko ve trafik sigortasını sigortaladım.com’dan

Sektörün öncü sigorta kuruluşları ve önemli markalarını bir araya getirerek kullanıcılarına sigorta ürünlerini karşılaştırmalı olarak inceleme ve satın alma...

Dünyanın en büyük otomotiv tedarikçilerinden Continental, kullanıcılarının yolda veya ihtiyaç halinde en hızlı çözümü bulmalarına yardımcı olmak amacıyla Çağrı Merkezi açtı.

Kullanıcılar, 444 8 258 numaralı Continental Çağrı Merkezi’ni arayarak ihtiyaç duydukları konularda destek alabilecek, sorularına etkin ve hızlı bir şekilde yanıt bulabilecekler.

1468507152_Continental_Logo

 

Son yıllarda müşteri memnuniyetinin temel yapı taşlarından bir tanesi haline gelen Çağrı Merkezleri sayesinde tüketiciler, ihtiyaç halinde bir telefonla destek alabiliyor. Continental, kullanıcılarıyla doğrudan ve sağlıklı iletişim kurmak amacıyla hayata geçirdiği Çağrı Merkezi ile kullanıcılarını yine yarı yolda bırakmayarak, onlara hızlı çözümler sunabilecek.

 

Dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçilerinden Continental, 1 Temmuz itibariyle Continental Çağrı Merkezi’ni hizmete sundu. 8.30-18.30 saatleri arasında hizmet veren çağrı hattı ile kullanıcılar lastikle ilgili bilmek istedikleri tüm sorularının yanıtlarına bir telefonla cevap bulabilecekler. Kullanıcılar Çağrı Merkezi sayesinde kendi araçlarındaki lastikleri, yeni lastikler ve lastik inceleme talepleri gibi birçok çeşitli konuda destek alabilecekler. Uygun lastik ve hava basıncıyla ilgili önemli bilgi ve yönlendirmelerde de bulunan Çağrı Merkezi ile kullanıcılar ihtiyaçlarına kolayca yanıt alabilecek.

Diğer Haberler

MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş

MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş, otomotiv sektörüne dair 2024 yılı değerlendirmelerini ve 2025 beklentilerini anlattı. Çağdaş, yılın ilk çeyreğinde öne çekilmiş bir taleple karşılaştıklarını, yerel...

Japon otomobil üreticileri Honda ve Nissan birleşmeyi değerlendiriyor

Nissan'ın yüzde 24,5'lik hissesine sahip olan Mitsubishi de mutabakat zaptını imzalarken, yeni oluşturulacak gruba katılmayı ocak ayı sonuna kadar değerlendirecek. Şirketler, Haziran 2025'e kadar birleşme...

VIDEO: YETX AMFİBİK ARAÇ İLE SUDA VE KARADA ÖZEL TEST SÜRÜŞÜ….

Ankara - Gölbaşı / Mogan Gölü Yetx Test Sürüşü ayrıntıları ve yorumlarımız kısa bir zaman içerisinde sitemizde detayları ile beraber yeni sayımız dergimizde yayında olacaktır......

Yeni Transporter İncelemesi: Özellikleri ve Fiyatları

Hem ticari hem de bireysel kullanımda sürücülerin beklentilerini karşılamak için geliştirilmiş yeni Transporter üstün özelliklere sahip bir araçtır. Volkswagen’in yenilikçi anlayışını yansıtan bu model;...

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...