VavaCarsOperasyon Grup Başkanı Taner Timirci

®
Çok Okunanlar

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

OMODA, Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda

Chery Grubu çatısı altında yer alan OMODA, küresel çapta kamu refahı konusundaki atılımlarına devam ediyor. Çin’de gerçekleştirilen Pekin Uluslararası...

Atlas Copco Genel Müdürü Bilge Acarkan…

Atlas Copco Endüstriyel Teknik, 2023 yılında grup olarak belirlenen bilime dayalı sürdürülebilirlik hedeflerini inovasyon ve teknolojiyle güçlendirerek hızlandırdı. 2030’a kadar...

“Türkiye, globalde Uber’in öncelikli ülkelerinden birisi”

Bahadırlı, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlenen Uludağ Ekonomi Zirvesi'nde, şirketin global ve Türkiye hedeflerine ilişkin soruları yanıtladı. Türkiye'de şu anda sadece...

Türkiye’nin öncü ikinci el araç alım satım platformu VavaCars, müşteri memnuniyeti platformu Şikayet Var tarafından düzenlenen Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde kendi kategorisinin birincisi oldu.

Türkiye’nin müşteri memnuniyeti adresi olarak kabul edilen Şikayet Var tarafından düzenlenen Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri (A.C.E Awards), sahiplerini buldu. Gerçek şikâyetlerden elde edilen veriler doğrultusunda bu yıl 8’incisi düzenlenen A.C.E Awards’ta 60 farklı sektörden 113 marka ödüle layık görüldü. Online ikinci el araç alım satım platformu VavaCars, müşteri deneyimini en iyi yaşatan markalar arasında ilk sırada yer alarak kendi kategorisinde ‘Diamond Ödülü’nü almaya hak kazandı.

“Müşterilerimizi işimizin merkezine koymaya devam edeceğiz”

Türkiye’deki ikinci el araç alım satım sektörünün lider markası olarak bu ödülü almaktan dolayı çok mutlu olduklarını söyleyen VavaCarsOperasyon Grup Başkanı Taner Timirci, şu ifadeleri kullandı: “VavaCars olarak kurulduğumuz günden bu yana, her zaman müşterilerimizin memnuniyeti için çalıştık. Bu kapsamda yalnızca sektöre getirdiğimiz yeniliklerle değil, verdiğimiz hizmetlerle de müşterilerimize benzersiz bir deneyim sunuyoruz. Her beklenti ve talebe çözümler geliştirerek,şikayetleri memnuniyete dönüştürmeye gayret gösteriyoruz. Bu ödüle layık görülmemiz, ortaya koyduğumuz çalışmalarla doğru bir yolda ilerlediğimizin önemli bir göstergesi. Her müşteri şikayetini gelişim içinfırsata çeviren bir marka olarak, bundan sonra da müşterilerimizi işimizin merkezine koymayı sürdüreceğiz.”

Son Haberler

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Diğer Haberler