VavaCarsOperasyon Grup Başkanı Taner Timirci

®
Çok Okunanlar

2025 Pirelli Takvimi Londra’da Tanıtılacak

Dünyanın en prestijli fotoğraf takvimlerinden biri olan Pirelli Takvimi, 2025 için heyecan verici bir isimle anlaştı. Fotoğrafçı Ethan James...

MAN SafeStop Assist

MAN SafeStop Assist, otobüs kazalarını önlemeye yardımcı oluyor... MAN Truck & Bus, güvenli sürüş alanındaki yeniliklerine devam ediyor. Tüm yeni...

İspanya İle Ticaret Rekor Kırdı, Ares Logistics

İSPANYA İLE TİCARET REKOR KIRDI, ARES LOGISTICS BÖLGEYE YATIRIMLARINI ARTIRIYOR Uluslararası entegre lojisitik şirketi Ares Logistics, yeni yatırımlarıyla İspanya taşımalarındaki...

Maserati’den MC20 Icona & MC20 Leggenda

Maserati, efsanevi MC12'nin 20’nci yaşını kutlamak için tasarladığı iki özel seriyi tanıttı: MC20 Icona ve MC20 Leggenda… İlk olarak yol...

Türkiye’nin öncü ikinci el araç alım satım platformu VavaCars, müşteri memnuniyeti platformu Şikayet Var tarafından düzenlenen Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde kendi kategorisinin birincisi oldu.

Türkiye’nin müşteri memnuniyeti adresi olarak kabul edilen Şikayet Var tarafından düzenlenen Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri (A.C.E Awards), sahiplerini buldu. Gerçek şikâyetlerden elde edilen veriler doğrultusunda bu yıl 8’incisi düzenlenen A.C.E Awards’ta 60 farklı sektörden 113 marka ödüle layık görüldü. Online ikinci el araç alım satım platformu VavaCars, müşteri deneyimini en iyi yaşatan markalar arasında ilk sırada yer alarak kendi kategorisinde ‘Diamond Ödülü’nü almaya hak kazandı.

“Müşterilerimizi işimizin merkezine koymaya devam edeceğiz”

Türkiye’deki ikinci el araç alım satım sektörünün lider markası olarak bu ödülü almaktan dolayı çok mutlu olduklarını söyleyen VavaCarsOperasyon Grup Başkanı Taner Timirci, şu ifadeleri kullandı: “VavaCars olarak kurulduğumuz günden bu yana, her zaman müşterilerimizin memnuniyeti için çalıştık. Bu kapsamda yalnızca sektöre getirdiğimiz yeniliklerle değil, verdiğimiz hizmetlerle de müşterilerimize benzersiz bir deneyim sunuyoruz. Her beklenti ve talebe çözümler geliştirerek,şikayetleri memnuniyete dönüştürmeye gayret gösteriyoruz. Bu ödüle layık görülmemiz, ortaya koyduğumuz çalışmalarla doğru bir yolda ilerlediğimizin önemli bir göstergesi. Her müşteri şikayetini gelişim içinfırsata çeviren bir marka olarak, bundan sonra da müşterilerimizi işimizin merkezine koymayı sürdüreceğiz.”

Son Haberler

The all-new G-Class electrifies Los Angeles

MERCEDES-BENZ ALL-NEW ELECTRIC G-CLASS WORLD PREMIERE LA_Kendall Jenner

Diğer Haberler