London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

Türkiye’nin ‘en sevilen akaryakıt markası’ 4’üncü kez OPET…

®
Çok Okunanlar

Otomotiv Sektörünün EnÇekici İşveren Markaları Belli Oldu

EN ÇEKİCİ İŞVEREN MARKALARI BELLİ OLDU Türkiye’nin En Çekici İşverenleri Araştırması, yaklaşık 60.000 katılımcı ile 12. kez gerçekleşti. Dünya genelinde işveren...

Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi (UTTS) Montaj Başvuruları Erişime Açıldı

8 milyon aracı ilgilendiren Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi hizmeti montaj başvuruları erişime açıldı. Başvurular, utts.gov.tr üzerinden kolayca gerçekleştilirken, işlemlerin...

Stellantis Yetkili Satıcı Ağıyla Gücüne Güç Katarak Büyüyor

Stellantis Türkiye çatısı altında yer alan ve Türkiye genelindeki 70 yetkili satış noktasında hızlı ve güvenilir ikinci el araç...

Sakarya Büyük Organizasyona Hazır

2024 Petlas Türkiye Offroad Şampiyonası 6. ayağı olan Sakarya Offroad Yarışı, 54 Otomobil Spor Kulübü (54OSK) tarafından Sakarya Valiliği,...

OPET, Mediacat Dergisi’nin Ipsos işbirliği gerçekleştirdiği Lovemarks (Aşkla bağlanılan marka) araştırmasında, bir kez daha “Türkiye’nin Aşkla Bağlandığı Akaryakıt Dağıtım Şirketi” seçildi.

Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen ödül töreninde, OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, ödülü Media Cat Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan ve IPSOS Reklam Araştırmaları Genel Müdürü Özlem Bulut’tan aldı. Ipsos tarafından yapılan açıklamada “akaryakıt kategorisi markaları iletişim çalışmalarına hız kesmeden devam etse de tüketicinin kalbinde OPET’in yerini hiçbir marka dolduramıyor. Müşterilerine sadece akaryakıt değil, memleket sevgisi sunduğunu söyleyen markanın bu duygusal iletişim çalışması yüzde 30 zihin payı elde etmesini sağladı. En yakın rakibinin puanı ise yüzde 24 olarak hesaplandı” denildi.

Ödül töreninde 4’üncü kez Lovemark seçilmekten büyük gurur duyduklarını belirten OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca şunları söyledi: “Bir zorunlu tüketim ürünü olan akaryakıtın satış ve dağıtımını yapan bir marka olarak, bir kez daha “lovemark” olarak tüketicinin kalbinde yer bulmak, bugüne kadar yaptığımız tüm çalışmalarının karşılığını ve doğruluğunu gösteriyor ve bizi gururlandırıp mutlu ediyor. Sektörümüzde fark yaratan uygulamalarımız, sürdürülebilir ve sonuç odaklı sosyal sorumluluk projelerimiz, müşteri memnuniyeti konusunda kurduğumuz sistemler, farklı kampanya ve katma değerli hizmetlerimiz müşterilerimizle kurduğumuz sağlıklı iletişim çalışmalarımızın odağında yer alıyor. Müşteri memnuniyeti kavramıyla özdeşleşen markamız öneri ya da şikâyetleri önemsiyor ve takip ediyor. Ayrıca tüketicilerimizle bizzat iletişime geçerek memnuniyetlerini sorguluyoruz ki bu da bizim en önemli ölçeğimiz. Her biri toplumsal bir soruna odaklanan ve çözüm önerileriyle kurgulanan sosyal sorumluluk projelerimiz, tüketicimizle duygusal bağ kurmamızda büyük etki sağlıyor. 18 yıldır sürdürdüğümüz Temiz Tuvalet Kampanyası ile müşterimizin hayatına değen bir hizmet sunarak, temizlik ve hijyen konusunda Türkiye’de önemli bir bilinç değişikliği sağladık. Yeşil Yol, Örnek Köy, Tarihe Saygı, Troya bölgesindeki çalışmalarımız, Trafik Dedektifleri ve son olarak Kadın Gücü projemizle gündem yaratıyor ve ülkemize değer katıyoruz. Bunun yanında ürün geliştirme, dijital kanalların kullanımı, veri toplama ve analizi çalışmalarıyla müşteri ihtiyaçlarını daha net ölçümlüyor, alışveriş alışkanlıklarına göre segmente edilmiş müşterilere yönelik CRM kampanyaları, marka işbirliklerine dayalı kampanyalar gerçekleştiriyoruz. Kısacası bir akaryakıt dağıtım markasından fazlası olabilmeyi başardığımız için müşterimizin her zaman kalbindeyiz.”

3 BİN 90 KİŞİYLE GÖRÜŞÜLDÜ…

Bu yıl 22 farklı sektörde gerçekleştirilen “Lovemarks” araştırması, 15-55 yaş arasında kadın –erkek eşit dağılımlı 3 bin 90 kişiyle, bilgisayar destekli telefon görüşmesi tekniği kullanılarak gerçekleştirildi. Amacı; Türkiye’de rekabetin ve iletişim faaliyetlerinin yoğun olduğu veya merak konusu olan belirli kategorilerde hangi markanın ‘Lovemark’ olduğunu tespit etmek eden olan araştırmanın saha çalışması, 12 Mart- 29 Haziran 2018 tarihleri arasında yapıldı. Araştırma kapsamında etkin bir anket tasarımı adına sorgulanan kategoriler ikiye ayrılarak homojen yapıda iki test grubundan veri toplandı. Araştırmada, akaryakıt sektöründe aklınıza ilk gelen marka nedir, bu markayı kendinize ne kadar yakın hissediyorsunuz, bu marka beklentilerinizi ve ihtiyaçlarınızı ne derece karşılıyor ve en sevdiğiniz /asla vazgeçemeyeceğiniz marka hangisi sorularına, en yüksek oranda “OPET” cevabı verildi.

Diğer Haberler

2028 sonunda 100 bine çıkarılması amaçlanıyor…

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'nın 2024-2028 Stratejik Planından yaptığı derlemeye göre, net sıfır odaklı karbon emisyon hedefinde elektrikli araçlar için soket sayısı 2024 sonunda...

7 derecenin altına düşen sıcaklıklar, kış lastiğine geçişi işaret ediyor

Kış aylarının yaklaşmasıyla birlikte hava sıcaklıkları 7 derecenin altına düşmeye başlıyor. Bu dönemde doğru lastik seçimi, hem yol tutuşu hem de fren mesafesi için...

Mercedes-AMG PETRONAS Formula 1 Takımı ve PETRONAS

Formula 1'in hızla değişen dünyasında, Mercedes-AMG PETRONAS Formula 1 Takımı’nın 2010 yılında geri dönüşünden bu yana PETRONAS, bu ailenin ayrılmaz bir parçası olarak hem isim sponsoru...

Sakarya Büyük Organizasyona Hazır

2024 Petlas Türkiye Offroad Şampiyonası 6. ayağı olan Sakarya Offroad Yarışı, 54 Otomobil Spor Kulübü (54OSK) tarafından Sakarya Valiliği, Spor Toto, ICRYPEX, Petlas, Sakarya...

AEM dünyanın en sürdürülebilir elektrikli motoruyla şimdi Türkiye’de

Küresel otomotiv ve ulaşım sektörlerine dünyanın en sürdürülebilir elektrikli araç motorlarını tasarlama ve üretme vizyonuyla İngiltere'de kurulan AEM (Advanced Electric Machines), daha verimli ve...

Michelin kış lastiklerinde avantajlı yakıt puan fırsatları

YILIN EN İYİ KIŞ LASTİĞİ ÜRETİCİSİ MICHELIN’DEN “GÜVENLE SÜR, KAZAN” KAMPANYASI!  Mobilite alanında öncü şirketlerden biri olan Michelin, AUTO BILD’in gerçekleştirdiği tüm testleri başarıyla geçerek...

TEXACO Team AMS, 10 Kasım’da İtalya’da milli marşımızı dinletti

TCR European Endurance'ta ülkemizi temsil eden TEXACO Team AMS takımı, final yarışında 3 kez podyumun en üst basamağına çıktı. Yurt dışında elde ettiği başarılarla ülkemizi...