test

Türkiye, Mayıs ayında Opel’in En Büyük İkinci Pazarı Oldu

®
Çok Okunanlar

AB, Çin’in elektrikli otomobillerine ek vergi getirmeye hazırlanıyor

AB Komisyonunun, Çin'in elektrikli otomobil üretimine sağladığı devlet sübvansiyonlarına ilişkin başlattığı soruşturma kapsamında alacağı tedbirleri ve ithal edilen ürünlere...

“GSR II regülasyonu, 2. el fiyatlarını düşürdü”

Otokoç Otomotiv 2. El ve Filo Operasyonu İş Birimi Lideri Birkan Çalışkan, yaptığı açıklamada, yılın ilk çeyreğinde 2. el...

Petrol fiyatları, Pazartesi günü yükseldi

Petrol fiyatları, yaz aylarında petrol talebinin artacağı beklentilerinin etkisiyle Pazartesi günü yükseldi. Uluslararası gösterge Brent ham petrolü, yerel saatle...

Güvenli Sürüş İçin Continental’den Tavsiyeler

Kurban Bayramı’nda sevdiklerimizi ziyaret etmek veya tatil yapmak amacıyla yola çıkıyoruz. Seyahat öncesi araç ve lastik bakımı ihmal edildiğinde;...

Türkiye otomotiv pazarının güçlü oyuncularından Opel, satış performansını aydan aya geliştirmeye devam ediyor. Mayıs ayında ulaştığı 10 bin 671 adetlik satış rakamıyla tarihinin en yüksek aylık satışına ulaşan Opel, başarılı model ailesiyle Türkiye’nin tercihi oldu. Mayıs 2023’de Opel Mokka, hem B-SUV hem de elektrikli araç pazarının zirvesinde yer alırken; Corsa ve Astra kendi segmentlerinde yerli rakiplerinin ardından ikinci sırada konumlandı. 2022 yılını 36 bin 725 adetle kapattıklarını söyleyen Opel Türkiye Genel Müdürü Emre Özocak, “Geçen yıl toplamda yaptığımız satış adedine bu yılın ilk 5 ayında büyük oranda yaklaştık. Mayıs ayını 10 bin 671 adet satışla kapatarak 20 senedeki en yüksek satış rakamımıza ulaştık. Bu adetler bizi mayıs ayında yüzde 9,6 gibi başarılı bir pazar payına götürdü.  Yılın ilk 5 ayına baktığımızda ise toplamda 5 ayda 29 bin 609 adede ve yüzde 6,7’lik bir payına ulaştırmış oldu. 2023 hedeflerimiz doğrultusunda adım adım ilerlerken Opel pazarları arasındaki konumumuzu da güçlendirmeye devam ediyoruz. Mayıs ayındaki bu performansımız bizi Almanya’nın ardından en çok Opel satılan ülke konumuna yükseltti” dedi.

Otomotiv dünyasında üstün Alman kalitesi ve konforunu ulaşılabilir fiyatlarla sunan Opel, yenilikçi modelleri ve elektrikli araç pazarındaki çevreci ürün gamıyla büyümeye devam ediyor. Her kullanıcı ve yaş grubuna hitap eden geniş yelpazedeki modelleri ve ayırt edici kalite algısıyla Türkiye tüketicisinden yoğun ilgi gören Opel, bu durumu satış rakamlarına da yansıtıyor. Mayıs ayında Türkiye’deki en yüksek aylık satış rakamına ulaşan Opel, gerçekleştirdiği 10 bin 671 adetlik satışla toplam pazarın yüzde 9,6’sına hakim olmayı başardı. Daha önce 10 bin 185 adetle en yüksek satış hacmine Aralık 2013’te ulaşan Opel, yüksek performansıyla Türkiye’nin hem binek hem de toplam pazarda en fazla satış yapan ikinci markası olarak dikkatleri üzerine çekti. Mayıs ayındaki bu yüksek performans, Türkiye’yi Almanya’nın ardından en fazla Opel satılan ülke konumuna yükseltti.

B-SUV’un yeni lideri Mokka!

Opel, mayıs sonu itibarıyla gerçekleştirdiği 29 bin 609 adetlik satış rakamı ve yüzde 6,7’lik pazar payıyla 6’ncı sıradaki yerini sağlamlaştırdı. Marka, ticari araçta da güçlü konumunu koruyor. Opel, mayıs sonu itibarıyla binek araçta yüzde 6,9’luk payla ilk 5’te yer alırken ticari araçlarda da yüzde 5,7 pazar payıyla 6’ncı marka konumunda yer alıyor.

Opel’in başarı grafiğini günden güne yükselttiğini söyleyen Opel Türkiye Genel Müdürü Emre Özocak, “Bu başarıda en büyük katkı, segmentlerinin en iddialı modelleri olan Corsa ve Mokka’ya ait. Mayıs 2023’te Mokka, B-SUV segmentinde ilk sırada yerini alırken, Opel bu segmentin de lideri olarak öne çıktı.

Son Haberler

Araç Kiralama Yaparken Sigorta Gerekli Mi?

Yeni yerler keşfederken, seyahat ederken ve şehir içi günlük kullanımda araç kiralama birçok kolaylığı beraberinde getiriyor. Uygun ve esnek...

Diğer Haberler