Türkiye, Mayıs ayında Opel’in En Büyük İkinci Pazarı Oldu

®
Çok Okunanlar

Düzce’de Baja Mücadelesi Nefes Kesti

2024 Türkiye Baja Şampiyonası ilk yarışı olan Baja Prusias, Düzce Offroad Spor Kulübü (DOSOD) tarafından ICRYPEX, Spor Toto, Düzce Valiliği...

Brent petrolün varil fiyatı 82,89 dolar

Petrol fiyatları, dünyanın en büyük petrol tüketicileri olan ABD ve Çin'deki talep belirsizlikleri nedeniyle Pazartesi günü geriledi. Uluslararası gösterge Brent...

2025 Pirelli Takvimi Londra’da Tanıtılacak

Dünyanın en prestijli fotoğraf takvimlerinden biri olan Pirelli Takvimi, 2025 için heyecan verici bir isimle anlaştı. Fotoğrafçı Ethan James...

Renault Trucks, şirketin lojistik süreçlerindeki elektrifikasyon

Dekarbonizasyon: Renault Trucks, şirketin lojistik süreçlerindeki elektrifikasyon adımlarını hızlandırıyor Taşımacılığın dekarbonizasyonunda önemli bir oyuncu olan Renault Trucks, şirket içi lojistik...

Türkiye otomotiv pazarının güçlü oyuncularından Opel, satış performansını aydan aya geliştirmeye devam ediyor. Mayıs ayında ulaştığı 10 bin 671 adetlik satış rakamıyla tarihinin en yüksek aylık satışına ulaşan Opel, başarılı model ailesiyle Türkiye’nin tercihi oldu. Mayıs 2023’de Opel Mokka, hem B-SUV hem de elektrikli araç pazarının zirvesinde yer alırken; Corsa ve Astra kendi segmentlerinde yerli rakiplerinin ardından ikinci sırada konumlandı. 2022 yılını 36 bin 725 adetle kapattıklarını söyleyen Opel Türkiye Genel Müdürü Emre Özocak, “Geçen yıl toplamda yaptığımız satış adedine bu yılın ilk 5 ayında büyük oranda yaklaştık. Mayıs ayını 10 bin 671 adet satışla kapatarak 20 senedeki en yüksek satış rakamımıza ulaştık. Bu adetler bizi mayıs ayında yüzde 9,6 gibi başarılı bir pazar payına götürdü.  Yılın ilk 5 ayına baktığımızda ise toplamda 5 ayda 29 bin 609 adede ve yüzde 6,7’lik bir payına ulaştırmış oldu. 2023 hedeflerimiz doğrultusunda adım adım ilerlerken Opel pazarları arasındaki konumumuzu da güçlendirmeye devam ediyoruz. Mayıs ayındaki bu performansımız bizi Almanya’nın ardından en çok Opel satılan ülke konumuna yükseltti” dedi.

Otomotiv dünyasında üstün Alman kalitesi ve konforunu ulaşılabilir fiyatlarla sunan Opel, yenilikçi modelleri ve elektrikli araç pazarındaki çevreci ürün gamıyla büyümeye devam ediyor. Her kullanıcı ve yaş grubuna hitap eden geniş yelpazedeki modelleri ve ayırt edici kalite algısıyla Türkiye tüketicisinden yoğun ilgi gören Opel, bu durumu satış rakamlarına da yansıtıyor. Mayıs ayında Türkiye’deki en yüksek aylık satış rakamına ulaşan Opel, gerçekleştirdiği 10 bin 671 adetlik satışla toplam pazarın yüzde 9,6’sına hakim olmayı başardı. Daha önce 10 bin 185 adetle en yüksek satış hacmine Aralık 2013’te ulaşan Opel, yüksek performansıyla Türkiye’nin hem binek hem de toplam pazarda en fazla satış yapan ikinci markası olarak dikkatleri üzerine çekti. Mayıs ayındaki bu yüksek performans, Türkiye’yi Almanya’nın ardından en fazla Opel satılan ülke konumuna yükseltti.

B-SUV’un yeni lideri Mokka!

Opel, mayıs sonu itibarıyla gerçekleştirdiği 29 bin 609 adetlik satış rakamı ve yüzde 6,7’lik pazar payıyla 6’ncı sıradaki yerini sağlamlaştırdı. Marka, ticari araçta da güçlü konumunu koruyor. Opel, mayıs sonu itibarıyla binek araçta yüzde 6,9’luk payla ilk 5’te yer alırken ticari araçlarda da yüzde 5,7 pazar payıyla 6’ncı marka konumunda yer alıyor.

Opel’in başarı grafiğini günden güne yükselttiğini söyleyen Opel Türkiye Genel Müdürü Emre Özocak, “Bu başarıda en büyük katkı, segmentlerinin en iddialı modelleri olan Corsa ve Mokka’ya ait. Mayıs 2023’te Mokka, B-SUV segmentinde ilk sırada yerini alırken, Opel bu segmentin de lideri olarak öne çıktı.

Son Haberler

The all-new G-Class electrifies Los Angeles

MERCEDES-BENZ ALL-NEW ELECTRIC G-CLASS WORLD PREMIERE LA_Kendall Jenner

Diğer Haberler