İSTANBUL (AA) – Toyota Hilux, 2016 yılında olduğu gibi 2017’de de Türkiye’de en çok tercih edilen pick-up modeli oldu.
Toyota’dan yapılan açıklamaya göre, segmentinde yılı en yakın rakibinden bin 23 adet daha fazla satarak lider kapatan Hilux, toplamda 4 bin 550 adet satış elde ederek yüzde 21,9’luk pazar payına sahip oldu.
Hilux, bu başarısıyla beraber Toyota’nın 45 bin 209 adetlik satışında önemli rol oynamaya devam etti.
Model, satışa sunulduğu 1968 yılından bu yana ise global pick-up pazarında 18 milyon adedin üzerine satış elde etti.
Türkiye pazarında yeni 2.4 litrelik motorla satışa sunulan Hilux, düşük yakıt tüketimi ve verimli performansıyla da öne çıkıyor.
Dayanıklılık konusunda standartları belirleyen pick-up haline gelen model, aynı zamanda 2.4 litre hacmindeki motoruyla daha düşük Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV) ile de avantajı sağlıyor.
Zorlu koşulların altından başarıyla çıkmasıyla bilinen, teknolojik özellikleri, sofistike tasarımı ve yüksek off-road yetenekleriyle SUV tarzı sürüş konforu yaşatan Hilux, başarısını Türkiye’deki satış rakamlarıyla da pekiştiriyor.