Test Sürüşü: MG EHS PHEV

®
Çok Okunanlar

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis...

Karsan Chitila ve Focşani Şehirleri ile Toplam 42 Adetlik e-ATA

Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, ana hedef pazarlarından Romanya’da iki yeni sözleşmeye daha imza attı. Chitila ve...

Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen Otomobil Üreticisi Chery

Chery 2025 Yılında 152 Basamak Birden Yükseldi Fortune Global 500’de 233’üncü Sıraya Yerleşti!  Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors...

Opel En Hızlı Elektrikli Modelini Tanıttı

Elektrikli Opel’lerin En Hızlısı Yeni Mokka GSE İlk Kez Sahneye Çıktı! Alman otomobil üreticisi Opel’in iddialı SUV modeli Mokka, özel...

Köklü İngiliz otomobil markası MG’nin (Morris Garages), ilk şarj edilebilir hibrit modeli yeni MG EHS PHEV Türkiye’de satışa sunulmadan hemen önce AutoDrom pistinde test ettik. Yenilikçi hibrit motoru, C SUV segmentindeki rakiplerine kıyasla avantajlı boyutları ve yüksek donanımıyla ön plana çıkan EHS PHEV “Comfort” versiyonunda; 12,3 inç dijital gösterge paneli, suni deri koltuklar, yükseklik ayarlı halojen farlar, navigasyon / Apple CarPlay ve Android Auto, ısıtmalı ön koltuklar ve dinamik kılavuzlu geri görüş kamerası gibi fark yaratan özellikleri bulunuyor.

“Luxury” versiyonunda Comfort’a ek olarak panoramik açılır cam tavan, özel tasarım deri-Alcantara koltuklar, ambiyans aydınlatma, elektrikli bagaj kapağı, yükseklik ayarlı LED farlar, arka dinamik sinyal lambalar ve 360° kamera gibi ayrıcalıklar sunuluyor. Elektrikli ve benzinli motoruyla toplam 258 PS (190 kW) güç ve 480 Nm tork üreten, 100 km/sa hıza 6,9 saniyede çıkabilen yeni EHS PHEV, 43 gr/km’lik düşük karbon emisyonu ve 1,8 l/100 km’lik (WLTP) yakıt tüketimiyle hem yüksek performanslı hem de çevreci olunabileceğini ispatlıyor.

Yeni MG EHS PHEV’in her iki donanım paketinde de standart olan 12,3 inçlik dijital gösterge paneli sürücüye ihtiyacı olan tüm bilgileri dinamik olarak sunarken, orta konsolda 10.1 inç dokunmatik multimedya ekranı bulunuyor. Bunlara ek olarak, tüm donanım seviyelerinde standart sunulan donanımlar arasında çift bölgeli tam otomatik klima, navigasyon, 6 hoparlör, Bluetooth bağlantı, Apple Carplay ve Android Auto, anahtarsız giriş ve çalıştırma, uzaktan kumandalı merkezi kilit ve 220 volt Tip2 şarj kablosu yer alıyor. MG EHS PHEV 4 farklı renk seçeneğine sahip: beyaz, metalik siyah, metalik kırmızı ve metalik gri. İçeride ise dış renge bağlı olarak siyah veya siyah-kırmızı renkler seçilebiliyor.

MG EHS PHEV’in “Comfort” versiyonunda suni deri koltuklar, elektrikli ayarlanabilir yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, ısıtmalı ve spor ön koltuklar, 18 inç alaşım jant, dinamik kılavuzlu geri görüş kamerası ve yükseklik ayarlı halojen farlar gibi seçkin özellikler bulunuyor. MG EHS PHEV modeli MG ZS EV modeli arasında ciddi olarak bir büyüklük, genişlik, uzunluk ve kullanımda çok daha güçlü bir performansa görüntüye de sahip.

Açıkçası bir bayan olarak MG ZS EV ve diğer kullanıp test etmiş olduğum Autodrom pistinde ki markalara göre bu aracı kullanırken biraz zorlandım. Bunun sebebi de şu olmalı; kullanım ve görüntü olarak kaslı, performansı güçlü bir araç, MG ZS EV ile kıyaslama yaptığımda uzun yolda ve trafikte daha yorucu olacağını düşünüyorum. Piste kullanırken, kısa ve ani virajlarda etrafı görmekte görüş açısı olarak ve ani sağa, sola dönüş reflekslerinde beni biraz yordu. Kısaca Babalara özgü bir Suv. Aileniz ile uzun yolculukların keyfini çıkartın derim.

Yazar | Nuray ÇİLEKÇİ

Diğer Haberler

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı! Stellantis Dış Kaynaklı Olumsuzluklara Rağmen...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis takımlarıturnuvası “2025 Hopman Kupası Otomotiv...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik serisi ile hem binek hem...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors Limited (NSE: TATAMOTORS), sektörde güçlü...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz Sprinter o zamandan bugüne, farklı...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...