Test Sürüşü: MG EHS PHEV

®
Çok Okunanlar

Sporcularımızdan Dubai’de Çifte Podyum…

13-15 Aralık tarihlerinde Dubai’de yer alan Uluslararası Al Ain Raceway Pisti’nde koşulan UAE Rotax Max Challenge serisinin 4. ayağında ülkemizi temsil...

Yeni PETRONAS Urania Motor Yağı Serisi

PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), hafif ticari ve ağır hizmet tipi araçlar için daha güçlendirilmiş bir formülle tasarladığı yeni Urania...

Mercedes-Benz Autoshow 2021’de…

Bu yıl 14-26 Eylül tarihleri arasında dijital olarak gerçekleşecek olan Autoshow 2021 Mobility’de Mercedes-Benz, 10 farklı modelle otomobil meraklılarıyla...

Prometeon Türkiye 2019 hedef ve planları paylaşıldı

Pirelli marka kamyon, otobüs, tarım ve OTR lastiklerinin lisanslı üreticisi Prometeon Türkiye, 2019 yılına Antalya’da yurt çapındaki iş ortakları...

Köklü İngiliz otomobil markası MG’nin (Morris Garages), ilk şarj edilebilir hibrit modeli yeni MG EHS PHEV Türkiye’de satışa sunulmadan hemen önce AutoDrom pistinde test ettik. Yenilikçi hibrit motoru, C SUV segmentindeki rakiplerine kıyasla avantajlı boyutları ve yüksek donanımıyla ön plana çıkan EHS PHEV “Comfort” versiyonunda; 12,3 inç dijital gösterge paneli, suni deri koltuklar, yükseklik ayarlı halojen farlar, navigasyon / Apple CarPlay ve Android Auto, ısıtmalı ön koltuklar ve dinamik kılavuzlu geri görüş kamerası gibi fark yaratan özellikleri bulunuyor.

“Luxury” versiyonunda Comfort’a ek olarak panoramik açılır cam tavan, özel tasarım deri-Alcantara koltuklar, ambiyans aydınlatma, elektrikli bagaj kapağı, yükseklik ayarlı LED farlar, arka dinamik sinyal lambalar ve 360° kamera gibi ayrıcalıklar sunuluyor. Elektrikli ve benzinli motoruyla toplam 258 PS (190 kW) güç ve 480 Nm tork üreten, 100 km/sa hıza 6,9 saniyede çıkabilen yeni EHS PHEV, 43 gr/km’lik düşük karbon emisyonu ve 1,8 l/100 km’lik (WLTP) yakıt tüketimiyle hem yüksek performanslı hem de çevreci olunabileceğini ispatlıyor.

Yeni MG EHS PHEV’in her iki donanım paketinde de standart olan 12,3 inçlik dijital gösterge paneli sürücüye ihtiyacı olan tüm bilgileri dinamik olarak sunarken, orta konsolda 10.1 inç dokunmatik multimedya ekranı bulunuyor. Bunlara ek olarak, tüm donanım seviyelerinde standart sunulan donanımlar arasında çift bölgeli tam otomatik klima, navigasyon, 6 hoparlör, Bluetooth bağlantı, Apple Carplay ve Android Auto, anahtarsız giriş ve çalıştırma, uzaktan kumandalı merkezi kilit ve 220 volt Tip2 şarj kablosu yer alıyor. MG EHS PHEV 4 farklı renk seçeneğine sahip: beyaz, metalik siyah, metalik kırmızı ve metalik gri. İçeride ise dış renge bağlı olarak siyah veya siyah-kırmızı renkler seçilebiliyor.

MG EHS PHEV’in “Comfort” versiyonunda suni deri koltuklar, elektrikli ayarlanabilir yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, ısıtmalı ve spor ön koltuklar, 18 inç alaşım jant, dinamik kılavuzlu geri görüş kamerası ve yükseklik ayarlı halojen farlar gibi seçkin özellikler bulunuyor. MG EHS PHEV modeli MG ZS EV modeli arasında ciddi olarak bir büyüklük, genişlik, uzunluk ve kullanımda çok daha güçlü bir performansa görüntüye de sahip.

Açıkçası bir bayan olarak MG ZS EV ve diğer kullanıp test etmiş olduğum Autodrom pistinde ki markalara göre bu aracı kullanırken biraz zorlandım. Bunun sebebi de şu olmalı; kullanım ve görüntü olarak kaslı, performansı güçlü bir araç, MG ZS EV ile kıyaslama yaptığımda uzun yolda ve trafikte daha yorucu olacağını düşünüyorum. Piste kullanırken, kısa ve ani virajlarda etrafı görmekte görüş açısı olarak ve ani sağa, sola dönüş reflekslerinde beni biraz yordu. Kısaca Babalara özgü bir Suv. Aileniz ile uzun yolculukların keyfini çıkartın derim.

Yazar | Nuray ÇİLEKÇİ

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...