Test Sürüşü: Audi Q7 3.0TDI 240HP

®
Çok Okunanlar

Otomotiv yayıncılığı ve işte bazı PR’ların gerçekleri…

Yazar - Özgür Sunay Otomotiv yayıncılığı ve işte bazı PR'ların gerçekleri... evet konumuz ve konu başlığımız bu. Bugün otomotiv sektöründe...

Yeni BMW 3 Serisi Uzun Dönem Kiralama Ne Kadar?

Borusan Otomotiv Premium, yeni nesil teknolojileri ve benzersiz tasarımıile Yeni BMW 3 Serisi’ni uzun dönem kiralama fırsatıyla otomobilseverlere sunuyor....

sahibinden.com “yeşil gelecek”

Sürdürülebilir kalkınma amaçları arasında yer alan iklim değişikliği ve kaynakların verimli kullanımı giderek önem kazanırken, çevreye daha az zarar...

MG’nin Turbo Hibrit Motorlu Yeni HS Modelinin Ön Satışı başladı

Çin’in en büyük otomotiv üreticisi olan SAIC Grubu bünyesinde yer alan ve  MG markası, Yeni HS modelinin 1000 kilometreyi...

Yazar-Mehmet Özcan (Güvenli Sürücülük Eğitim Merkezi / GUSEM)

İHTİŞAMLI SUV

Q7 gerçekten bir ihtişama sahip. Diğer SUV lardan ayıran özelliği de bu herhalde. Tabi ünlü quattro sistemini de unutmamak lazım.

İçeride sizi oldukça lüks ve çok iyi bir işçilik bekliyor. İç mekan gayet kullanışlı fakat düğmelere alışmak biraz zaman ve pratik istiyor. Kocaman bir bagaj bir çok eşyayı taşıyabilmeye fırsat sunuyor.

Dıştan hantalmış gibi bir görüntü verse de Q7 240 HP ile hiç de yavaş değil. Gazına dokunduğunuza quattro sistemi hemen aracın ileriye doğru atılması için yardımcı olmaya başlıyor ve araç kayıpsız şekilde 550 nm. torkla 2300 kg ağırlığına rağmen çok çabuk bir şekilde hızlanabiliyor. Aynı şeyi frenleme için söyleyemeyeceğim. Aracın fren bakımları ne durumda bilemiyorum ama durdurmakta biraz zorlandık.

İyi çalışan bir ESP si var. İptal etmeye çalışsanız da devamlı müdahale ediyor. Yolda gayet konforlu hareket eden Q7 yol dışına çıktığınızda adeta canavarlaşıyor. Süspansiyonun yükseklik ayarlı olması bu koşullar için çok iyi bir özellik. Büyük SUV lar yol tutuşunu iyileştirebilmek ve yolculara rahat bir mekan için, yere yakın ve dingil mesafesi uzun yapılıyor. Bu da karın açısını azalttığı için araçlar yol dışında çok kabiliyetli olamıyorlar. Q7 yükseklik ayarlı süspansiyonun olması ve neden ünlü olduğunu anladığımız quattro çekiş sistemi ile sert off road koşullarıyla başa çıkabiliyor.

Q7 lüksü seven, sadece asfalt yol koşullarında araç kullanmayan maceracı kişiler için yolda bırakmayan, ideal bir yol arkadaşı olacaktır.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...